joi, 12 martie 2015

Trussardi My Name

Inceputul lui 2014 a stat pentru mine sub semnul unei obsesii olfactive: trebuia sa am Trussardi My Name cu orice pret. L-am mirosit la putin timp dupa lansare in Marrionaud si am crezut ca lesin acolo pe loc. A fost chimie intre noi cum nu mai fusese de la iubitul meu, raposatul si mult laudatul Sensi. Cumva parca imi spunea ca e fratele mai mic si primavaratic al acestuia, desi veti vedea din descriere ca nu au prea multe note in comun. 


Il miroseam de fiecare data cand aveam ocazia si mai ca imi venea sa plang ca nu il puteam lua atunci pe loc acasa. Pana cand ai mei parinti mi-au facut surpriza sa mi-l daruiasca de ziua mea. In varianta cea mai mare, de 100 ml, cumparata de peste mari si tari. Needless to say, I died!

L-am folosit cu inversunare in primele saptamani (desi nici nu se observa ca e consumat vreun pic), dar apoi o data cu venirea lunilor racoroase am inceput sa ma indragostesc de dulcegarii si l-am cam ignorat. Acum simt nevoia de caldura si veselie si am reinceput sa il folosesc. Still love it just as much! Si am decis ca e cazul sa va spun totul despre el, incheind momentan cu review-urile pentru parfumuri, caci v-am prezentat in ultimele luni absolut toate aromele din colectia mea.
 

Sticla e creata de arhitectul Antonio Citterio, iar acest detaliu nu ma surprinde. Numai privind simplitatea ei eleganta poti fi sigur ca a fost gandita de cineva care e obisnuit cu liniile clasice. Prima data cand am vazut capacul parfumului m-am intrebat ce naiba e cu el? Are o textura un pic cauciucata si pare "dubios". Ei bine, habar nu am daca aia e ideea sau nu, dar capacul miroase puternic a parfum. Dupa 1 an si ceva mirosul e la fel de intens. Sunt convinsa ca daca l-as pune in dulap, toate hainele mele ar mirosi a Trussardi My Name in no time!

Spot-ul pentru parfum, avand-o in prim plan pe Gaia Trussardi, directorul de creatie al brand-ului e facut parca pentru inima mea. Exact ca ea alergam de nebuna dupa parfumul asta, numai ca eu il alergam prin locuri mai obscure, nu pe strazile din Milano!:))


My Name a fost creat pentru a completa varianta masculina, My Land, aparuta in 2012. E descris ca fresh si floral cu impact puternic. And boy is it so! Se deschide cu note de violete albe si heliotrop, notele de mijloc includ liliac si mosc, iar baza e constituita de vanilie si ambra. Parfumul se vrea un "rezumat" al stilului de viata italian si in special al vietii de pe strazile din Milano.


Eu simt o ploaie de primavara incarcata de arome florale ori de cate ori il folosesc. E suav si feminin, dar cald si personal. Miroase intens a liliac, dar nu e plictisitor si linear pentru mine. Poate nu e neaparat genul de parfum care sa frapeze, care sa faca lumea sa suceasca gatul dupa tine pe strada. Nu e genul acela in your face, ci e insinuant si lipit de tine. E de mirare cum dupa atatea luni de dulce nebun in parfumuri inca il gasesc atat de interesant. In mod cert exista multe altele mai complexe, dar asta e parfumul MEU.


Dupa cateva ore devine usor pudrat. Mirosul persista bine pe parcursul zilei, ba chiar se simte pe haine si a doua zi. Eu pot spune ca mi-am gasit un nou parfum semnatura de cand l-am mirosit prima data. Nu o sa stau vreodata fara el, orice alte parfumuri as avea. Pentru mine e parfumul ala care imi face inima sa bata mai iute, care ma face sa ma simt eu. Ma imbraca si e parte din felul meu de a fi mai mult ca orice alt miros. Nu stiu cum de am putut sta departe de el atatea luni. Desi iubesc fiecare sticluta din colectie, va marturisesc cu mana pe inima ca as putea fi fericita avandu-l doar pe el! Dupa cate se pare "My Name" was written all over it!:) Adevarat ca subtilitatea sa si notele florale il recomanda potrivit mai ales pentru lunile calduroase, dar nu e nevoie sa tinem cont de astfel de clasificari!
                   
Inca o data parfumul asta m-a convins ca intre o femeie si o sticla de parfum trebuie sa fie o poveste de iubire. Ma bucur ca l-am descoperit si stiu ca ma va insoti mult timp de acum incolo. 

In caz ca nu l-ati mirosit pana acum, go do it! Sunt curioasa ce senzatie veti avea, daca veti regasi putin din fascinatia mea pentru el. Care e parfumul vostru semnatura, cel fara de care nu puteti sta si care va face sa va simtiti voi in cel mai complet sens al cuvantului?




13 comentarii:

  1. Givenchy Le secret elixir : Ange ou Demon. dar am ramas fara el si e destul de scump :)) offf parfumurile astea. trebuie sa mi-l iau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ange ou Demon varianta originala a fost una din marile iubiri prin anul 1 de facultate. Mi l-am dorit extrem de tare si tin minte ca nu ma induram sa dau banii pe el!:))

      Ștergere
  2. Ce elegant arata sticla. Super!
    Pare ca mi-ar placea si mie aceasta aroma!
    Preferatul meu este Versace Bright Crystal Absolu
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti place Bright Crystal Absolu, testeaza-l si pe acesta. Nu pot spune ca seamana, dar ceva imi spune ca ti s-ar parea interesant si My Name!:)

      Ștergere
  3. Hahaa! Cata pasiune e aici!!!
    Mi-a placut mult cum l-ai descris, mi-a placut intreaga postare! Sa il folosesti cu mare drag in continuare!
    Il voi cauta si eu, trebuie sa inteleg motivul entuziasmului tau! :)

    Pupicei, draga Deena!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da daaa, tind sa fiu foarte pasionala cand imi place ceva!:))
      Nu stiu daca vei intelege neaparat motivul entuziasmului, poate tie o sa ti se para comun parfumul. E chestie de chimie si n-ar fi cu suparare daca tie nu iti vorbeste My Name!:))

      Ștergere
  4. You had me at lilac :)) Acum am mai adaugat un parfum pe lista (si asa lunga) de parfumuri...si am 10 (sau sunt 11?) care trebuie consumate...Uf.
    Ce voiam sa te intreb este cat de mult rezista? Pt mine e un factor important in alegerea parfumurilor, si vreau sa stiu daca il tai de pe imensa lista, sau ii fac un locsor...
    Multumim de review!

    Hugs,
    Mia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu cum e cu lista lunga!:)) Rezistenta e destul de buna, undeva la 6 ore il simti intens dupa care devine mai "personal". Totusi note din el raman pe haine si a doua zi. Mergi sa il testezi si anunta-ma daca te cucereste au ba!

      Ștergere
  5. Nu am inca un parfum semnatura.In zilele reci imi plac parfumurile mai dulci,iar vara le prefer pe cele mai fresh.In momentul de fata imi place foarte mult Cherish de la Avon,insa printre preferatele mele se afla Si de la G.Armani,Lacoste pour femme(care de obicei ii port vara desi nu e foarte fresh) si Lady Million ( care are o valoare sentimentala,a fost singurul parfum pe care l-am suportat cat am fost insarcinata). Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte faina selectia ta. Stiu cum e cu zile si zile pentru anumite parfumuri. E bine ca ai suportat Lady Million, eu ma dadeam cu deodorant si simteam ca imi vine rau, daramite sa mai indraznesc parfum!

      Ștergere
  6. Pai ia pune-l in dulap sa vezi daca rezolva hainele. :D
    Pare interesant My name, il trec pe lista pentru cand ajung in Bucuresti!
    E inutil sa iti spun care e parfumul meu semnatura, am zis-o de atatea ori incat cred ca ma stie si Papa. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa il mirosi musai sa imi spui cum ti se pare!
      Nuuuu, habar nu am care e parfumul tau preferat!:))

      Ștergere
  7. Fascinanta descrierea ta. Îmi voi comanda acest parfum.

    RăspundețiȘtergere