What I ate Wednesday

Aud ceva urale? Ceva aplauze? N-am mai facut un articol de tipul acesta de prin august 2014. Auch! Sincer mi s-a parut ca nu sunt eu cel mai cel exemplu de mancat si ca deveneam si cam repetitiva! Se pare insa ca voua chiar va placeau postarile astea, pentru ca multe fete au solicitat sa readuc "rubricuta cu mancare". Mno, uite-o!

Adevarul e ca recent am revenit la obiceiuri mai sanatoase, dupa ce luni de zile am deraiat zdravan. Lucru care s-a vazut un picut la cantar. De fapt nu cantarul e problema mea. Problema e ca dupa niste sperieturi cu sanatatea (care inca nu au trecut de tot) am decis ca cea mai buna idee ar fi sa imi ajut organismul din toate puterile mele. O stiti pe aia cu "macar daca mori sa mori sanatos?" Asa si la mine!:)) Va anunt de pe acum ca nu va fi rubrica saptamanala si va mai anunt ca nu sunt vreo sfanta. Nu sunt vegetariana, mai scap inca la dulce, mai mananc inca carbohidrati prea multi si cateodata ii mai combin si cu proteine (:P). Mai combin inca chestii care nu ar trebui combinate. I do what works for me si nu ma pun la zid pentru o bucatica de ciocolata. Daca altii pot fara, bravo lor, chiar ii admir!

Ziua de ieri a aratat cam asa.



Trezirea mea se produce la 6. Pentru ca liniste in casa si pentru ca ganduri asezate si inceput bun de zi. De vreo doua saptamani prestez apa calduta cu lamaie pe stomacul gol. Habar nu am daca chiar imi face ceva bine, dar momentan nu face rau, asa ca ii dam inainte. La vreo 10-15 minute dupa am produs un bol cu ovaz, banana, unt de arahide Solaris (fara untul asta de arahide nu mai pot trai...e delicios si nu are pic de zahar sau alte minuni) si o lingurita de miere. Mbun! (Poza e un fiasco total, dar la ora aia lumina din parti si ratiune la fel. Promit ca data viitoare o sa verific sa nu mai fie miscata poza de la micul dejun!)


Am dus copil la gradi si am dat din umblatoare pana la posta vamala. Distanta este. Stat la coada vreo ora. Pedalat inapoi. Va mai zic ca mi-as fi mancat si o mana de lihnita ce eram? Am evitat cu gratie cantecul de sirena al mirosului de covrigi si cand am ajuns acasa, cu plasele incarcate dupa o tura in Lidl am observat ca deja e 10.30. Mi-am pus la cale gustarica de mai jos si sincer va spun ca mi-am lins boticul de placere. Jumatate de chifla cu seminte, pasta de avocado cu usturoi, lamaie, fulgi de chilli si sare de mare. Niste bucatele de rosii cherry! Gimme more!


Pe la 14 am ingurgitat niste paste cu ulei de masline, rosii cherry, ceapa verde, ciuperci si niste brocolli. Punem si peste astea fulgi de chilli pentru ca imi place tot ce e picant. Nu o sa va mint. Am mancat ce era in farfurie si pe urma mi-am mai pus un pic. Si bine am facut caci pe urma totul s-a dus de rapa.

La 15 am luat copil de la gradi, copilul mi-a dat din prajitura cu mere si budinca de vanilie primita pe post de gustare. Am luat vreo 3 guri. Si pe urma...Mda! Am plecat la antrenamentul de gimnastica, fara a lua in calcul ca ar trebui sa iau ceva de halit la mine. 


Cand am ajuns seara acasa, era deja 18.30 si lupul foametei imi urla in burta. Pe la 19 am reusit sa pun pe masa ce era de halit. Eu m-am delectat cu MULTA salata din asta de mai jos: baby spinach, ridichi, fasole rosie (de la conserva mon cher), porumb, ulei de masline si ce condimente oi fi aruncat acolo in nebunia momentului. Pentru ca fii-mea a vrut sa manance doar doua chiftelute din piept de pui, am sfarsit cumva si eu cu doua in farfurie. Nu am apucat sa le pozez, dar ma gandesc ca stiti si voi cum sta treaba. Eu le fac la cuptor, cu mult morcov in compozitie. The husband a mancat carne mai serioasa la salata ca na, e in crestere!:))

Si ca marturisirea sa fie completa, va spun ca dupa ce am mancat am remarcat ca in borcanul de Nutella din frigider mai era fix o lingurita de produs. Eram smulsa de oboseala si in plus, vroiam sa arunc borcanul sa se mai faca loc pe raft (hahaha, v-a placut asta, da?) asa ca pac in my belly it went!

Din punctul meu de vedere a fost ok. Daca as fi avut o gustare decenta intre masa de pranz si cea de seara probabil ca evenimentul cu Nutella nu s-ar fi produs. Eu sunt genul de om care trebuie sa manance cinci mese pe zi ca sa nu faca urat! There u have it! Voi ce mai ancati zilele astea?

Share:

13 comentarii

  1. :))) Si eu am probleme cu reducerea portiilor sau, mai bine zic, carbohidratii, ciocolata amaruie, o data la 2 saptamani mi se face pofta de lesin de chipsuri si cred ca as merge si in somn la non-stopul de jos sa-mi iau o punga… Astept sa se termine cu temperaturile de -1 grad la 7 dimineata sa pot iesi la alergat ca asta am observat ca ma motiveaza si mai tai din porcarii. Mai fac eu acasa exercitii pe salteluta dar simt ca arde mai bine ce trebuie cand alerg. Mie nu prea mi-e foame dimineata (adica la 6), beau apa (uneori cu lamaie) la trezire ca am inteles ca e bine sa speli si organismul "pe fata", cum ar veni, mananc o banana si TREBUIE sa fac cafeaua. Pe la 10 asa imi da foamea ghes si mananc ori cereale cu lapte de cocos/orez ce-o fi si arunc niste goji, stafide, seminte, fructe de padure congelate si altele in ele, ori un ou de tara fiert, zacusca, orez sau mei cu lapte, unt de arahide. Apropos de untul ala, eu iau Felix. Si mie imi plac produsele Solaris, dar Felix da la acelasi pret (12 lei, daca vad eu bine pe capacul tau) 350 de grame si nu pot refuza! Nici acela nu contine zahar, pare safe, iar eu citesc etichetele! (La chipsuri nu ca oricum nu inteleg ce e acolo, dar nu ma pot abtine.)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draguta postarea si incercarea ta de asemenea :)) La mine e un haos...incerc din rasputeri sa am o alimentatie echilibrata insa nu imi iese :)) Pur si simplu mi-e enormmmm de greu sa renunt la dulciuri :D In rest cu chipsurile am lasat-o mai moale, fast-food-urile le-am redus, insa dulciurile hm...greu :)) Marea mea problema: nu imi place laptele...asadar cerealele se cam exclud :( Mi-e destul de greu sa gasesc un regim perfect pentru mine, asadar sunt intr-o continua cautare :)) Untul de arahide imi place, insa nu e tocmai preferatul meu (da stiu, multe fite :)).)
    Oricum bafta la o alimentatie sanatoasa :D Pupici :*
    www.zuzulicka.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) si eu tot cu 5 mese functionez, spre suprinderea unor puritani.
    - dimineata - adica la 8.30 - smoothie cu ce fructe gasesc prin casa plus frunze de loboda si vreo 2 linguri de tarate de grau si ovaz (nu stiu cum reusesti tu sa mananci la 6, eu la ora aia ma incalt cu fesul si ies prin usa, ca uit sa o deschid - I'm not a morning person)
    - la 12.30 mananc pranzul - azi am o salata de avocado cu rosii cherry, ceva frunze de rucola si cateva masline
    - pe la 15 mananc o banana, sau un mar, sau o placintica cu mere, covrig... ceva
    - la 17.30 - 18.00 iau cina - azi am supa de rosii cu muuult busuioc - merge bine cu niste crutoane si un ardei iute
    - pe la 20 servim un platou cu fructe - cate putin din fiecare fruct pe care-l gasim prin casa
    Mi-ai dat idei cu pastele alea...cred ca n-am mai mancat paste de anul trecut, iar in frigider sta necajit un broccoli si niste rosii cherry. Salata cu fasole rosie e si preferata mea, doar ca eu inlocuiesc ridichile cu feliute subtiri de castraveti murati (ridichile imi fac rau din pacate) si ii pun si niste rondele de praz. Pentru zilele urmatoare am in plan niste mancarica de stevie,si mancarica de urzici cu muult usturoi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravooooo sormea mea! :))
    Cu rabdarea treci marea, vorba aia. :D
    Ma sperii si eu de mine ce sanatos mananc de vreo doua-trei zile, tine-mi-ar Dumnezeu obiceiul! Dulciuri ioc, bericica mea ioc, paine putina, legumute, fructute, etc. :)) Seara imi chiraie matele in pat de zici ca nu le-am dat mancare de o suta de ani, desi mancarea e in burta de cateva ore. Asta e, nu pot sa ma astept sa mananc balarii (broccoli, urzici, salata orientala, rosii, etc) si sa fiu si satula. :))
    Azi planuiesc sa fac niste hummus, asistata de mama pentru ca nu stiu sa folosesc blenderul. :)) Cand m-oi marita cred ca ma bate barbatul la cat de puturoasa si indaratnica sunt. :))
    Pupicuti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Postarea mea preferata! :) Mie mi se pare ca mananci echilibrat , sincer . Fara prajeli excesive , semipreparate , gateli traditionale romanesti gen bombe calorice- e o sursa buna de inspiratie pt o studenta cam nepriceputa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mă bucur că ai început să postezi din nou în rubrica asta! Îmi plac rău postările astea și chiar mă inspiri.
    Eu sunt mândră că rar mai sar peste micul de jun în ultimul timp și că am lăsat-o mai moale cu prăjelile, fast food-urile și grăsimile. Chiar am mâncat destul de des fructe și legume în ultima vreme. Singura problemă: dulciurile! Nu pot și nici nu vreau să le las. :)) Cu o linguriță de Nutella tu ești foarte mic copil, mie aia doar mi-ar fi deschis apetitul. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Yamm arată super! ♥♥ Mai ales bananele alea, mi-ai făcut poftă :-w :*

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. dupa 35 ani metabolismul meu s-a schimbat si dupa ce am luat vreo 3-5 kg in plus am remarcat faptul ca pot trai cu 2 mese pe zi. Am incercat sa mananc o singura masa si resutl sa compensez cu apa - merge de incercat si atat.

    Imi plac mesele tale! sunt f. colorate, verzi!

    RăspundețiȘtergere
  9. arata foarte bine totul,in special pastele si salata,cred o sa o prestez si eu.
    stau si ma intreb daca o merge combinatia de tot ce ai pus tu acolo in salata fara spanac si in loc sa pun salata verde?

    RăspundețiȘtergere
  10. yupiiiiii postarea cu mancarica is back!!!!
    Roxanne

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arata totul. Cam asa mananc si eu de obicei, si mi se intampla seara sa iau doua bucatele de ciocolata neagra dupa cina. Nu cred ca face rau ;)). Acum ma gandesc daca sa fug pana la billa dupa brocolli si ciuperci... poza cu pastele mi-a facut o poftaaaa ♡.

    RăspundețiȘtergere
  12. cred ca ar trebui sa fac si eu o postare de genul, cel putin asa, pentru mine, cred ca o sa ma ajute mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti incerca si cu un jurnal alimentar daca crezi ca ai nevoie sa controlezi un pic ce mananci. Un caietel in care sa notezi TOT si sa vezi dupa vreo saptamana ce ai de imbunatatit.

      Ștergere