De trei ori esarfa!

In caz ca nu stiati asta despre mine, va marturisesc acum: imi plac esarfele. MULT! Mi se pare ca o esarfa e super versatila si te poate ajuta sa schimbi cu usurinta un outfit. Plus ca daca ai de a face cu vreme foarte capricioasa (cum e in perioada asta), o esarfa o sa te salveze! Nu stii exact cum sa te imbraci, te-ai saturat de haine groase, dar nici sa ingheti nu iti permiti. Tricou, jacheta nu foarte groasa si o esarfa care iti da impresia ca de fapt esti mult mai infofolita. Aaaa sa nu uit, ne luam si pantaloni sau fusta da?:))

Sectiunea cu esarfe de pe Kurtmann e mereu bine aprovizionata si nu e prima data cand cumpar de la ei un astfel de accesoriu. Imi plac cele mari, de bumbac, cu care pot face tot felul de dracovenii. Esarfele care ma scot din minti sunt cele de voal (sau sintetic hidos) cu care efectiv nu stiu ce sa fac! 

Tura asta am ales o esarfa Pieces, care din pacate nu mai e pe stoc. Mi-a placut enorm efectul tie-die (adicatelea vopsit cu tehnici din alea de tricou de scoala generala), amintirile din copilarie si adolescenta m-au coplesit. Nuantele  erau la fix, asa ca am pus-o in cos. Am fost incantata sa descopar ca esarfa e dubla ca grosime, fiind cusuta cumva ca un tub. 

Ei bine, de doua saptamani si jumatate de cand o am am purtat-o IN PROSTIE. Va voi arata doua variante in care am folosit-o si va voi vorbi despre o a treia combinatie pe care o doresc cu disperare dar pe care ma impiedica prognoza meteo sa o aplic. 

Duminica dimineata era inca racorica, dar nu chiar! Asa ca outfit-ul meu de plimbat prin padure si de "biciclit" cu picea a fost salvat de esarfa. Selfie-uri to the rescue! 





Bine, va arat si o poza full body, dar sa scuzati tinuta sportiva a copilului. De obicei e mult mai fancy!:))

A doua zi am primit telefon de la viitoarea fina ca trebuie sa ma intalnesc cu ea la salonul de rochii de mirese pentru a vedea rochia aleasa de ea. Hait! Parul meu arata ca si cum as fi trecut prin vijelie si orice ii faceam nu se aseza. Esarfa ne salveaza din nou. Am improvizat un turban/ o bandana, mi-am pus cerceii supradimensionati, camasa alba si paream cea mai venita din vacanta, relaxata si adunata nasa din Univers! Sau cel putin asa sper! Incruntata de la soare, in toata splendoarea!:))



Ei bine...a treia varianta imi face inima sa planga. Ia uitati si voi cum asteapta pantalonii scurti de blugi, topul meu dantelat (purtat cu un maieu pe dedesubt, pentru ca altfel as fi dubioasa) si sandalele alaturarea cu esarfa pe post de "kimono" pe umeri. Deja ma vedeam, cu palaria de pai pe cap, plimbandu-ma relaxata prin centru, turista in orasul meu! Mnu zilele astea cand temperaturile m-au facut sa ma reintorc la bocanci.



Desigur, urmeaza outfit all black cu pata asta de culoare, urmeaza folositul ei pe post de pareo la mare, urmeaza planuri marete si sper sa reziste saraca esarfa la toate abuzurile pe care le am in cap! Aaaa sa nu uit...orice esarfa in casa asta se califica si ca "rochie de printesa", trena sau pelerina de superou! Nimic nu scapa vigilentei si creativitatii copilului!:))

In caz ca va place treaba cu tie-die-ul, am identificat in stoc o esarfa Zara in acelasi stil. Nuantele sunt foarte frumoase si la aceea, ceva mai varatice si mai dulci. Nu stiu cat de mare o fi aceea, dar cred ca se preteaza si ea purtata in toate felurile imaginabile! Si materialul din care e facuta, cat si modul de finisare (sau nefinisare mai exact) ma duc cu gandul la plaja, mare si soare! Cred ca imi trebuie!

Si iata cum dintr-o biata esarfa, Deena a facut epopee! Am o problema oameni, am o problema!:)) Si nici n-am vorbit despre multiplele moduri de alega o esarfa...Gasiti niste filmulete incredibile pe Youtube daca va pasioneaza subiectul.

Asadar, mai avem nebune dupa esarfe in preajma?


Share:

4 comentarii

  1. Eu cu siguranță nu sunt una dintre ”nebunele după eșarfe”, dar mi-a plăcut articolul tău. :)) Cred că antipatia mea pentru ele se trage din faptul că de câte ori port una, fac gușă. TMI? :)) Am totuși momente (rare) în care port eșarfe câteva zile la rând. Apoi îmi trece pentru un an. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare!:))

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Nebuna ma declar, cu acte in regula! Uite dovada clara pe al meu blog, articol intitulat: Cum sa te joci cu o esarfa! :))
    http://cosmeticelacontrol.blogspot.ro/2013/11/ootd-cum-sa-te-joci-cu-o-esarfa.html

    M-ai amuzat copios! Esti incorigibila! :D Si frumoasa! iti dai seama ce combinatie??? ;)

    Puup, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts


    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mi-a plăcut articolul! Eu sunt într-o relație de iubire&ură cu eșarfele, îmi plac foarte mult să le văd la alte fete și mă atrag să le tot cumpăr, dar mereu uit de ele sau uneori parcă mai mult mă încurcă. Dar mă convingeți voi, iubitoare ale acestui accesoriu, să le mai dau șanse! :))

    RăspundețiȘtergere