Just do what you want

Sa incepem saptmana in forta cu o tinuta care mie tare mi-a placut. Ii multumesc dragei mele Dee care iar si-a sacrificat pauza de masa ca sa ma pozeze pe mine! Si inca ce poze frumoase mi-a facut!

Dupa cum va spuneam am interzis la tocuri. Mda, dar ce te faci cand in mintea ta fusta comandata acum ceva timp nu poate arata bine fara tocuri? Pai te apuci de improvizat pana esti relativ satisfacuta de rezultat. Apoi iti pui o pereche de pantofi cu toc in geanta (la propriu am umblat cu pantofii in poseta) si te schimbi pe iarba in parc. Ca o lady! Te ridici in picioare in timp ce Diana apasa frenetic pe declansator, te rasucesti de doua ori, fara sa pasesti prea mult si pe urma pac, iar in fund, la inlocuit incaltarile. Toate astea sub privirile tipilor suiti pe schela care isi presteaza tencuiala la o cladire de langa parc. Ca o diva!




Fusta urmeaza a fi un pic scurtata. Stiam de la inceput acest lucru, dar nu am putut sa nu o iau. Sunt micuta de inaltime si o fusta la lungimea asta, mai ales daca are si volum (si asta are) ma face sa arat ca piticul Barba Cot. Si imi adauga vreo 5 kilograme. Si il face pe un cunoscut sa ma intrebe cu delicatete maxima daca cumva mai am un bebe pe drum! OMULE! Nu stii ca asa ceva nu se intreaba? Niciodata! Revenind...fusta! Fusta e dintr-un material greu, cu tinuta, care se simte foarte ok la pipait. Ai putea zice ca e aproape de o tafta elastica. Numai ca nu e elastic!:)) Ma pricep la descris materiale, ce vrei?






Ca sa risipim orice dubii, mie mi se pare ca arata simpatica si combinatia cu tenisi plus geaca de blugi, ma face sa ma simt nitelus hipsterita. Admit insa ca inflorata da cel mai bine alaturata pantofilor mei de la cununia civila (ahaa atat de batranei sunt), dar daca nu se poate nu se poate!










Bluza e un Marks and Spencer luat din second cu 5 lei. Culorile mi se pare ca sunt atat de la fix ca daca nu privesti cu mare atentie ai putea crede ca port o rochie, nicidecum doua piese separate.

Dupa cum ati vazut ieri, am luat-o razna cu imprimeurile florale si cu fustele/rochiile umflate. Asadar ma uit cu jind la "chestiile astea" de pe Romwe. 






Daca sunt trandafiri, sa ma scuzati!:))

Stiu eu un anumit sot care isi va da atat de rau ochii peste cap de e posibil sa faca luxatie de globi oculari!:)) Bietul om, adevarul e ca e greu sa ai doua fetite inflorate cu tine pe strada mereu. Una din ele avand 28 de ani fara cateva saptamani!

Share:

15 comentarii

  1. Diva divina ce esti tu!
    Daca as putea, as umbla toata ziua in tenisi. Atat de mult ii iubesc. :D
    Mie-mi plac ambele combinatii, dar cred ca stiai asta.
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si eu tot tenisii ii iubesc. Dar uneori iti doresti sa ai alternative.
      Stiam stiam ca iti plac ambele si iti multumesc inca o data pentru implicarea in nebunia creatiei!:))

      Ștergere
  2. Ai fost amuzanta, dar asa facem si noi de multe ori, umblam cu tocurile in geanta si ne schimbam pe unde apucam :)))
    Imi place tinuta, cu tocuri chiar arata mai bine si ca lungime, oricum e tare draguta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram o finuta, cu fusta mea cea inflorata trantita in mijlocul "pasunii". Ma gandesc ca nu sunt eu singura care face astfel de manevre neortodoxe! Da, vine ok cu tocuri, dar eu vreau sa o pot purta frecvent asa ca scurtatul se impune.

      Ștergere
  3. Ah, fusta astaaa! Love it! E frumoasa in orice combinatie si scurtata va arata minunat pe tine cu multe incaltari joase, sunt sigura! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Banuiam ca si asta o sa iti placa. Nu ma mir nici un pic. Trebuie sa imi fac curand drum la croitoreasa ca sa o pot scoate mai des la lumina.

      Ștergere
  4. Tenesii sunt foarte faini, dar la tinuta asta merg mai bine tocurile. De fuste nu mai zic, sunt foarte frumoase, chiar ma gandeam la fusta tablou ce ne-ai aratat-o in postarea trecuta, ma gandeam unde as putea sa o port...la biserica sau cand o sa plimb copii prin oras?! Sau mai bine la sedintele cu parintii de la scoala, sa ma invidieze toate mamicile :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am putut sa nu rad in hohote pentru ca sincer si la mine "iesirile" tot cam alea sunt. Tocmai de aia spun ca sunt pofte irationale. Eu mai sfidez uneori opinia publica si ma duc imbracata nepotrivit pe ici pe colo, dar incerc sa nu o fac prea des in afara pozelor pentru blog. Singurele piese iesite din comun pe care le pot justifica oarecum sunt cele luate prin colaborari cu site-urile asiatice. Altfel zgarcita cum sunt nu mi-as ierta nici o investitie care nu e 100% practica!

      Ștergere
  5. In primul rand, fusta e foarte faina si mie nu mi se pare ca-i asa cum spui tu. Cu tocurile merge super bine, dar si cu tenesi imi place.
    In al doilea rand, vreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau fusta acadeaaaaa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. E divină fusta, îmi pare rău că nu te poți bucura de ea pe tocuri fiind. Și îmi place cum ai asortat-o cu bluza. Love!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cât de mișto e fusta! Nu ți-a fost milă s-o tăvălești prin iarbă? :))
    Nu arată deloc rău nici cu teniși, dar tot cu pantofii zic eu că se vede mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place la nebunie „inflorata” ta si arata demential!Imi place cum ai asortat acest outfit si trebuie sa recunosc ca imi place atat varianta eleganta, pe tocuri, cat si varianta mai funky-sporty cu tenisi.Le-ai invartit destul de bine si a iesit un outfit super cool!
    x0x0, Zuzu :*
    www.zuzulicka.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi place si lungimea asta, e si mai lady like, si din ce am probat eu, mie imi vine mai bine daca in partea de sus adaug un top mai pe corp sa se vada bine talia ca sa nu intram la banuieli. :)) Oamenii astia... :D
    Imi plac pantofiorii tai, am o treaba cu baretele, dar nici de tenesi nu m-as lepada! Fusta e tare frumoasa, da' si cele ce urmeaza.
    xo

    RăspundețiȘtergere
  10. Mamaaaa ce poze frumoase <3 imi place fusta. Si uite ca mi-ai dat si idei, sa le scurtez si eu pe cele care mi se par lungi. Comandasem una de pe Choies si mi se parea prea lunga. Nu m-am gandit atunci sa o scurtez si am facut-o cadou.
    Acum mai am vreo 4--5 fuste pe drum :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Geniala fusta si-mi place tare mult ca ai optat pentru print on print, arata foarte bine combinatia! Si mie tot varianta cu tocuri imi place si mi-ar fi placut la fel de mult cu o pereche de bocanci :D Trebuie sa detin si eu o astfel de fusta :*

    RăspundețiȘtergere