joi, 23 aprilie 2015

Let it be spring

Cu doua zile inainte de Pasti am pus o comanda pe Kurtmann. O bluzita, o esarfa si niste pantaloni pentru sot. Pantalonii pentru sot s-au transformat intr-o intreaga epopee la sfarsitul careia am atat de spus: mai rar asa oameni binevoitori si rapizi ca la Kurtmann. Drept urmare s-a lasat si cu un sacou pentru sot!:)) But I digress.

De sarbatori ne-am rasfatat cu somn si mancare la ai mei parinti pe Valea Prahovei. Ocazie cu care am ajuns sa regret mai rau ca oricand ca nu am si eu parte de curte si spatiu. A mai tinut si vremea cu noi si am avut doua zile in care chiar am simtit primavara. Intr-una din zile am purtat combinatia de mai jos, cu bluza cea noua de la Vero Moda. Pozele nu sunt cele mai reusite, machiajul e putin, dar uitandu-ma la mine stiu ca eram odihnita!:)) Ceea ce e lucru mare!




A fost o vreme cand albastrul cobalt era culoarea mea preferata. Acum am trecut la rosu, dar cumva topul Vero Moda m-a cucerit. E dintr-un bumbac moale care iti mangaie pielea, detaliile de dantela de la umeri ii dau un plus de eleganta si funda aia din fata mereu mi s-a parut un amanunt simpatic.





I-am alaturat fusta croita anul trecut de mama si un cardigan mentolat de la H&M. Si balerinii vesnici caci tocuri nu mai am voie mult timp de acum incolo. Poate chiar deloc! Asta e, sanatatea e mai importanta in momentul de fata, asa ca sa vina la mine tenisii si balerinii.



Imi motivez si aici absenta spunandu-va ca am avut nevoie de o pauza de la tehnologie. Dependenta mea e cam mare si uneori simt ca exagerez. Eram intr-o pasa proasta si aveam nevoie de niste liniste pe care am reusit partial sa o obtin in saptamanile astea. Sper sa ma intelegeti si sa ma scuzati.


14 comentarii:

  1. CUTE SKIRT
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit, îmi era dor de postările tale!
    Pozele sunt chiar foarte reușite, peisajul e foarte frumos! Îmi place bluzița, dar și mai mult îmi place fusta, are un imprimeu superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a fost dor sa scriu!:) Peisajul e intr-adevar superb...Fusta dovedeste ca mama are super abilitati!:)) Si ca se pricepe sa aleaga imprimeuri pe gustul meu!

      Ștergere
  3. Ceee drăgălașă ești!! Îmi place mult ținuta, deși eu te-as fi văzut cu o fustă deasupra genunchilor pentru că...ai cu ce și de ce nu? :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mergea si scurta, nu zic nu, dar vad ca in ultima vreme ma trage ata spre astea mai lungute un pic. Asta fiind si mai putin umflata nu ma face sa arat chiar asa pitica!

      Ștergere
  4. Nici eu nu am voie sa port tocuri, da nu ma pot abtine. Am un fel de tendinita, de fapt, doctorii inca nu au dat de capat, inca se fac investigatii :(
    Pup

    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau...sper sa reusesti sa ii dai de cap! Stiu cum e pana se prind medicii ce si cum...am umblat de mi-a venit rau!:))

      Ștergere
  5. Si eu simt nevoia unei pauze de cateva zile si sper ca de 1 mai sa evadez putin...;))
    Tinuta ta e pe gustul meu iar fusta aceea e un deliciu. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu fac inca planuri de 1 mai, de frica sa nu le strice prognoza meteo.
      Ma bucur ca iti place fustita mea.

      Ștergere
  6. Imi place rochita maxim :x atat de colorata si de primavara si, si, si minunata!
    x0x0, Zuzu :*

    www.zuzulicka.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunata combinatie si ma bucur ca ai avut cateva zile de odihna! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* A fost tare bine sa stau intr-un loc frumos. Schimbarile de peisaj sunt mereu bune, nu?

      Ștergere