duminică, 26 aprilie 2015

Pierdere temporara de ratiune - Sheinside

Acum vreo doua zile zicea Diana ca Sheinside o face sa pofteasca la prea multe chestii si ne prezenta un mini wishlist. Unul destul de rational as putea zice eu. Sa va explic de ce. Pentru mine Sheinside are ca efect pierderea laturii prevazatoare a personalitatii mele si nevoia de toate imprimeurile nebune si necombinabile cu nimic din garderoba. Cum a fost si cu fusta aia care ma facea sa ma simt printesa. Nu stiu zau cata nevoie as putea zice ca aveam de ea, ca nu ma crede nimeni. Cum nu m-a crezut sotul nici cand i-am arata ce e acum pe drum: rochia asta ADORABILA si minunata si "fusta tablou" (asa o numesc eu) pe care aveam ochii de cel putin un an de zile.



Inca nu stie la ce salivez acum pe site. Sa va arat asa, o mica selectie. Ca sa intelegeti ca am luat-o nitelus razna, caci obiectiv majoritatea chestiilor pe care le VREAU chiar nu am unde sa le port. Ma rog, eu le port oricum, dar uneori adultul din mine se revola: "Frana bre femeie, rochie cu bufnicioare iti trebuia tie?" - pai nu? Pai da! Nu pot sa ma uit la ceva practic pe site-ul asta, jur! Nu e vina mea! Asadar azi va prezint editia cu rochii si fuste pe care le-as lua pe loc acasa daca as avea mai mult spatiu in sifonier si mai multe ocazii de dat in spectacol!























V-ati prins care e problema da? Cu flori, cu pasari, cu culori, cu peisaje. Ahhh inima mea! Voi aveti pofte vestimentare nerationale au ba? Vi le stapaniti sau le dati frau liber? Si mai ales, dintre minunatiile prezentate aici de mine, voi ce ati alege?

Sa ne jucam de-a "ce-ar fi daca?" ! Maine urmeaza o tinuta care o sa va spuna clar ca florile m-au zapacit definitiv si iremediabil!


6 comentarii:

  1. Dar vai....cate modele!
    Dar vai ... ce minunatii!
    Dar vai... ce mi-ai facut?
    Imi plac toate! Pe cuvant!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar vai...las' ca si tu imi faci mie pofta cu tot felul de minuni! Macar sa fim chit!:))

      Ștergere
  2. Nu cred că există vreo piesă prezentată de tine aici pe care nu aș purta-o... Salivez!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam eu ca tie o sa iti placa. Te stiu si pe tine fan inflorate si feminine!

      Ștergere
  3. Deena... spun pe scurt, pana nu adorm cu degetele pe tastatura: verifica, te rog, linkul de la ultima fusta (tutu -tastic)!
    Imi plac mult de tot alegerile tale!

    Puuup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S. La ultimele doua fuste trebuie remediat! :)
    P.P.S. Nu vad sa mai fi semnalat cineva! Am verificat cu vigilenta! :P

    RăspundețiȘtergere