If you see the wonder of a fairytale

Deja s-a implinit o luna de cand promiteam sedinta foto cu rochia cea minunata. Atat a zacut in sifonier de mi se rupea mie inima de mila ei. Dar va spun drept ca asteptarea a meritat pentru ca pana la urma am ajuns sa o imortalizez intr-un cadru de poveste. Mai exact, am luat-o in bagaje in mini vacanta si draga de ea a ajuns vedeta pe aleile de la Mogosoaia!

Da da, exact, m-am dus in rochie cu bufnite si veverite la plimbare. Sambata. Pe o caldura zdravanoasa. Desigur ca eram super overdressed (inclusiv fata de oamenii dragi cu care ma plimbam) dar nu am permis ca acest mic aspect sa imi strice zen-ul! 











Marturisesc ca nu mai fusesem la Mogosoaia de vreo...cel putin 18 ani. Daca nu mai mult! Si ceea ce tineam eu minte era un teren plin de gunoaie. Am ramas cu gura cascata vazand the "it place" pentru plimbari. Nu degeaba lauda lumea zona aia, acum e de vis, mai ca nu imi venea sa cred ca e la margine de Bucuresti. 







Desigur, n-am ratat ocazia de a face o poza, doua si la palat. Ca doar printese suntem, nu-i asa?







Ok..Rochia. Sa revenim la rochie. Imi place RAU! Croiala zic eu ca ma avantajeaza, singurul loc unde as mai fi adaugat un cm e in zona bustului (desi nu sunt eu super dotata ma simt cam...constransa). Materialul nu e ideal pentru tempretauri de plus 30 de grade. Va veti coace. Grav. Dar imprimeul e atat de haios si de poveste incat aproape ca merita. Pentru mine e ceva iesit din comun sa port galben, detest in general culoarea asta pe mine, mi se pare ca ma face sa arat moarta. Totusi parca cu rochia asta nu e cazul, poate pentru ca galbenul e asa vibrant, iar nuantele imprimeului sunt si ele intense.

Am mai ochit cateva rochite din astea magice, dar tare mi-e teama ca daca mai pun sotul la pozat asa ceva o sa raman singura pe lume!:))


Share:

5 comentarii

  1. Atat rochita cat si decorul sunt de basm :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohhh, in sfarsit! Tare e frumoasa, vibranta, vesela! Si mi-ai facut dor de Mogosoaia, vreau si eu acolo! :D Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, imprimeul e mortal, vreau și eeeu! Dar aș prefera-o pe un roz pal sau ceva de genul. :D
    Poate o să mergem și noi la Mogoșoaia într-un weekend viitor, n-am mai fost de când eram copil.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am fost niciodată la Mogoșoaia :( Dar cred că mă duc și eu cât de curând pentru că e super drăguț din câte văd :D
    Îmi place rochița și mie mi se pare că te prinde foarte bine nuanța asta de galben :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh de la alee in colo poze foarte dragute una si una, imi place atat forma rochiei cat si imprimeul, e chiar reusita. Si eu am observat ca daca pe langa galben mai sunt si alte culori, in machiaj, accesorii nu mai exista pericol de fata palida. Nu-l mai ocolesc. :D
    pup

    RăspundețiȘtergere