marți, 11 august 2015

Boho vibes

Proba proba! Mda, inca mai pot sa tastez. Mare lucru, zau asa! Nu mai incerc sa justific momentan absentele mele prelungite, ma enerveaza de mor ca sunt atat de dezorganizata, dar asta e situatia! Mi-e dor sa scriu aici si totusi a devenit dificil pe alocuri, imi e ciuda ca am ramas restanta cu atatea chestii: outfituri (noroc de colaboratori intelegatori care m-au iertat pentru intarzieri) pe care nu am avut cand si cu cine le poza, produse pe care nu le-am folosit din cauza temperaturilor ridicate, carti pe care nu le-am terminat din cauza plimbarilor prea lungi si frecvente, a orelor la bazin si a altor delicii de sezon.

Tot asteptam un sut in posterior ca sa postez si ca de obicei a fost valabila treaba aia cu "prietenul la nevoie se cunoaste". Diana m-a convocat ieri seara la o sedinta foto, unde a impartit pentru cateva minute fotograful ei de serviciu cu mine. Marius, iti raman datoare forever, faci niste poze de lesina lumea! Mie imi place TARE mult ce a iesit, sper sa va placa si voua!



Asa, despre tinuta sa zic, nu? Acum haaaat saptamani cand Kurtmann a avut super reduceri mi-am luat niste lucrusoare tare simpatice, la pret mega prietenos. Bluzita Zara se numara printre acestea. Nu am putut sa o las acolo, era bleu, delicata, cu floricele. So me! Chiar daca materialul e poliester (sau polistiren cum mi-a zis mie o tantica de pe o pagina de FB care comercializeaza hainute- I KNOW!) nu m-am incins in ea, e lejera si ma simt comod purtand-o. A ales marimea M, cred ca mergea si S, dar la Zara eu tind sa am probleme cu marimile. Nu-i bai, imi place asa.






Am luat fusta cea maxi care o sa se desire pana la sfarsitul verii, am proptit in talie o curea care e de varsta mea cred (mama, in caz ca o cautai poate nu ai stiut ca am luat-o eu cand am plecat de acasa acum 8 ani), am incaltat o pereche de sandale comode (in ciuda tocului ma simt ca in balerini cu ele) si pe aici ti-e drumul. Stiu ca in teorie nu porti toc la rochii/fuste maxi dar whatever. Asa mi-a venit, asa am facut.









Palaria nu lipseste niciodata, am decretat ca am nevoie de mai multe. Mult mai multe! Si teancul de bratari carora le-am cam pierdut sirul deja. Eu care nu purtam bratari deloc, anul asta zici ca m-am imbolnavit (am o bratara pe care trebuie sa v-o arat zilele astea).




Restul...e poveste pe strazile Sibiului. M-as fi vazut imbracata asa la Summer Well, desi nu am fost niciodata acolo. Pentru mine asa e outfitul de festival. Romantic, usor boem, so me! Probabil nu m-as fi incadrat in peisaj ca am vazut de fapt ca outfit de baza multa goliciune. I am getting old!

Ei, ce ziceti? Ati purta outfitul asta? V-a fost dor de mine? Acum ca am spart gheata sper sa ma si tin de treaba....sau mai bine nu mai zic nimic ca vad ca in ultima vreme nu prea respect promisiuni bloggeristice!

13 comentarii:

  1. Da, au iesit foarte misto pozele.
    Imi plac tare, tare mult.
    Si-mi place si tinuta, normal. E speshal, e de festival si da, as purta-o fara sa stau pe ganduri.
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  2. "Parizian look" :P Foarte draguta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place foarte mult tinuta pentru ca are ceva special, dar cel mai mult îmi place bluzița...

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti foarte draguta si te prind bine hainutele! Pari ft relaxata in poze, pser sa te mai vad asa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Offf, te inteleg perfect! Am si eu pase de felul asta! Actionez obsesiv-compulsivo-haotic in salturi! :))
    Bine ai revenit! Nu te indeparta, ramai prin zona...
    Hehee, ce s-ar bucura al meu hubby sa am o prietena si sa le pozeze pe-amandoua al ei fotograf! I s-ar parea... heaven on earth! Pana una-alta, strange din dinti, bietul de el, si-a luat nevasta bloggerita - oare m-ar mai fi luat daca eram la vremea aceea bloggerita?! :)))
    Am avut in cosul de la Kurtmann un tricou (nu o bluza) cu aceleasi culori si print! Nu stiu in favoarea a ce am renuntat la el dar imi place albastrul asta de azur, de numa-numa! Rezonez cu fiecare piesa a tinutei tale si cu intreg ansamblul! Tocuri, maxi, reguli...da-le-ncolo!!! ;)
    Sa nu uit, am o palarie asemanatoare si as purta-o la orice! Noi avem niste gene in comun, cred! :D

    Te pup, draga Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte draguta tinuta :) Imi place mult tricoul,l-am vazut si eu pe Kurtmann si acum imi pare rau ca nu l-am luat! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai revenit și nu ne mai părăsi! :D
    Superbe pozele, chiar m-au dus cu gândul la Dee și am înțeles apoi de ce. :))
    Îmi place ținuta și aș purta-o fără să stau pe gânduri, dar fără pălărie, încă n-am reușit să mă împrietenesc așa de tare cu ele. Mai încerc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Diana is back! Tocmai ce i-am făcut o vizită celeilalte Diane, mi-au plăcut pozele ei și ale tale sunt la fel de frumoase, doar că...mai multe. Așa e când prinzi un bun fotograf, ai sta în neștire la pozat, greșesc?
    Eu nu știam de regula asta: fără tocuri la fuste/rochii maxi, dar vin bine săndăluțele maro, sunt din peisaj, ținuta are un aer boho. În Ro, la festival, normal că se merge cât mai golaș posibil atâta timp cât mulți participanți vin să agațe și în niciun caz pentru muzică sau atmosferă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place mult tinuta, e super draguta, chiar ti se potriveste foarte bine! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place tinuta si in opinia mea neavizata tocurile merg de minune la rochiile maxi , mai ales cand nu esti f inalta , cum sunt si eu :)) nici nu le concep altfel.
    Eu sunt la extreme : as purta si outfitul asta , as purta si golas ... depinde de stare :D si ca sa o contrazic pe Aurora , nu numai in Ro se merge golas la festival, de fapt moda asta e copiata dupa americani , vezi Coachella. Si mai e si vremea un factor foarte relevant :)) Ce mi-e desertul din L.A , ce mi-e betonul incins din Bucuresti... posibil sa fie chiar mai ok in desert .

    RăspundețiȘtergere
  11. tare frumoasa e tinuta! felicitari si fotografului, si modelului!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos este tricoul. L-am observat si eu pe site. ^^ Imi place outfit-ul.

    RăspundețiȘtergere
  13. Iti sta grozav, iar tricoul e foarte, foarte frumusel! Pupici, missed you!

    RăspundețiȘtergere