miercuri, 12 august 2015

Give me one moment in time - Soufeel

 Cea mai recenta bratara Soufeel a ajuns la posta vamala din nou. Si din nou mi-a stat inima cand am vazut care vames era "de rand". Norocul meu de data asta a fost ca aveam un spiridus adorabil cu mine. Atat l-a imbarligat pe nenea cu dragalasenia ei incat mi-a inmanat coletul (dupa ce l-a desfacut, zadarnicind visele mele de a face un unboxing pe blog) si mi-a aratat doar ca data viitoare nu mai scap. Am fugit si am rasuflat usurata!

Colectia de charmuri varatice Soufeel a cuprins multe chestii adorabile care sa celebreze calatoriile. Cu siguranta ati vazut deja micile bijuterii pe multe bloguri, dar eu va voi arata ca de obicei ce am ales si va voi spune de ce si cum.

In primul rand vreau sa subliniez din nou ca toate bratarile si charmurile sunt stantate cu 925 sterling silver si eu sunt super multumita de cum s-au mentinut ale mele pana in prezent. Tot ce am a fost purtat aproape zilnic, prin apa, caldura, transpiratie si arata super. Varietatea de modele e mare, imposibil sa nu va placa ceva ori pentru voi, ori pentru vreun cadou.


De data aceasta am ales o bratara fixa, lunad aceeasi dimensiune pe care o aveam si la cele flexibile: 17 cm. In primul rand, trebuia sa o aleg de 18. Mi se pare ca e prea rigida si fixa asa. Nu pot spune ca mi-e mica, dar cumva pare sa ma jeneze. Problema e insa strict a mea, trebuia sa ma gandesc inainte sa plasez comanda ca nu sunt cel mai mare fan al bratarilor fixe. Imi place foarte mult sistemul ei de inchidere, e mult mai frumusel si usor de operat decat cel de la bratarile flexibile.


Charmurile le-am ales ca pe un fel de wishful thinking. Cu fiecare an care trece vreau tot mai mult sa ma plimb, sa descopar locuri si oameni, sa adun experiente si momente traite in colturi indepartate si apropiate ale lumii. In momentul de fata nu e realizabila partea cu "indepartate" dar asta nu ma intristeaza. Am ajuns in punctul in care iau lucrurile asa cum sunt si stiu ca se vor intampla si altele mai bune pe parcurs. Asa ca port scenariile de viitor la incheietura mainii.


Masinuta roz cu placa de surf deasupra e atat de draguta incat pare o jucarie. Intre noi fie vorba, chiar e un fel de jucarie. Geamul lasat in jos lasa sa patrunda briza oceanului pana la mine. Am sare pe buze si parul ciufulit, la volan bronzatul meu conduce si in spate negruta Katia misca rockereste capul pe piesele oldies but goldies cu care o intoxica parintii ei. De masina e agatata o rulota in care poti strabate multe drumuri, visand, privind, fara sa te lege nimic, fara sa ti se impuna cand si unde sa te opresti. Mi-ar fi placut sa iau si mica Vespa (sau e scuter?) turcoaz. Poate data viitoare. Sa putem zbura cu ea pe faleza!


Micul aparat foto vintage cu obiectiv dintr-o pietricica stralucitoare vorbeste despre dragostea mea pentru imagini frumoase. Despre cat ador fotografiile vechi, cele developate si ordonate in albume cu coperta de piele. Fotografiile alb negru, fotografiile sepia. Cele din timpuri trecute si din timpuri viitoare. Un moment inghetat in timp.


Geamantanul rosu, retro style cuprinde tot ce am nevoie. O valiza pentru o vacanta, o valiza pentru o viata...Depinde ce doresti. Imi aminteste de bagajul unei dive din Hollywood-ul de altadata, parca vad valurile pinup revarsate peste chipul detinatoarei acestui geamantan. As vrea de multe ori sa fiu persoana aia! Sa nu trebuiasca sa mai car dupa mine vreodata valize plictisitoare, pline cu vacante de plastic.


Globul pamantesc poate parea mic cand il porti pe bratara. Nu te mai sperie atat de tare ideea de spatiu imens, nu te mai sperie gandul ca viata e prea scurta ca sa il colinzi tot. Avionul ala argintiu care inconjoara margica colorata iti spune ca de fapt viata e lunga. Si frumoasa! Si plina de posibilitati!


In caz ca inca nu era clar am fost si voi ramane mereu cu capul in nori. Mereu o visatoare incurabila. Uneori treaba asta e defect, alteori e calitate. Uneori e binecuvantare, alteori e blestem. Cert e ca bratarile mele Soufeel alimenteaza un ceva special in adancul fiintei mele. Nu imi pasa cate mii de oameni mai detin aceleasi charmuri pe aceleasi bratari. Pentru mine sunt altfel, diferite, deosebite, ale mele...


10 comentarii:

  1. ce frumos le-ai personalizat...fiecare cu o poveste minunata
    am si eu o nelamurire...cu vamesul,se poate intampla sa nu-ti dea coletul sau de ce e asa mare frica de el,am mai citit si la alte blogarite dar nimeni nu explica de ce va inspaimanta :D,ca sa stiu cum reactionez in case of

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat!
    Orice lucru e valoros cat timp inseamna ceva pentru tine. :D Oricate persoane ar mai avea la fel. Ca sa vezi cat de visatoare sunt si eu, iti zic ca pastrez intr-o carte o bucatica dintr-o frunza pe care a rupt-o dintr-un pom asta vara la mare. Si toti trandafirii de la el. :D
    Revenind la bratara, e frumoasa si "piesele" se leaga perfect intre ele, impreuna creeaza o poveste frumu frumu pe care toti vrem sa o traim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place povestea din spate, dorinta ta de a calatori, chiar imi place ideea. Cat despre charmuri, sunt mici si dragute ele, dar mie bratara asta per total nu-mi place, nu m-a prins deloc hipe-ul cu Soufeel. Totusi, nu o lua in nume de rau, chiar iti doresc sa o folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce poveste frumoasa, am savurat-o... si am simtit ca imi dai pofta de scris! Am si eu o noua bratara Soufeel ce asteapta un unboxing dar nu a sosit inca momentul potrivit, ACEL moment! :)
    Sa o porti sanatoasa, cu zambete si... sa fie cu noroc de calatorii frumoase!
    Pupicei, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos <3 imi plac la nebunie charm-urile pe care le-ai ales :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Te invit sa participi la concursul The Leibster Award Tag. Ai aici mai multe detalii: http://ioanabeautyandfashion.blogspot.ro/2015/08/the-leibster-award-tag.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Atât de frumos ai scris, încât s-a zbârlit pielea pe mine! Foarte frumos! M-am și regăsit pe alocuri!
    Avem mașinuța cu rulotă și aparatul foto în comun. Aș vrea și geamantanul, poate și globul.
    S-o porți cu plăcere și să ai parte de cât mai multe călătorii frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa o porti cu placere! :D
    Eu am ajuns sa visez apartul foto, simt ca trebuie sa il am! :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai scris superb si chiar imi plac la nebunie alegerile tale, very you! :) Pupici

    RăspundețiȘtergere