If you're happy and you know it!

Postarea de acum doua zile a fost asa, un fel de preambul la ce va voi arata azi! Acum o saptamana, prietena mea Alexandra a avut ceva timp sa ne vedem (dupa secole de prea multa munca). Mi-a propus o sedinta foto cu tot cu pitica din dotare! Nu am putut sa spun nu si ce a iesit imi umfla inima ca un balon!




Nu o sa spun prea multe pentru ca oricum am un milion de poze (iertare dar chiar nu am putut sa fiu rationala si sa aleg mai putine), va voi lasa pe voi sa trageti concluziile si sa imi spuneti daca aveti impresia ca ne-am distrat sau nu!:))





In parc la noi cam vine toamna si chiar daca asta e anotimpul meu preferat din multe puncte de vedere, recunosc ca sunt deja usor nostalgica dupa vara.






A fost ocazia perfecta sa scot la pozat si doua piese de imbracaminte luate de pe Kurtmann acum ceva vreme. Fusta bodycon de la Zara am vazut ca a fost extrem de apreciata in blogosfera si a ajuns in garderoba multor fete! Nu am putut sa ii spun nici eu nu si bine am facut. Materialul plinut o recomanda si pentru purtat pe timp mai racoros. E vesela si cu alura sport, dar la o adica poate fi dressed up cu o camasa frumoasa si niste accesorii mai glam.








Tricoul pe care i l-am alaturat este de la Vero Moda si mi-a placut in primul rand din cauza culorii. Mor dupa albastrul asta cu o nota subtila de lila in el. Un periwinkle sa ii spunem? Mi-a mai placut si detaliul dantelat/brodat din partea de sus. L-am ales baggy ca de obicei, pentru ca dragostea pentru tricouri mulate a ramas undeva in liceu cred!













Tenisii mei au fost abuzati toata vara si deja arata cam rau, dar nici ca imi pasa. Ma gandesc serios ca la anul sa fac investitia intr-o pereche de Converse, pentru ca sunt intr-adevar o fiinta care poarta foarte des tenisi. S-ar justifica pretul zic eu!

Accesoriul de baza, bratara mea Soufeel cea noua! Ma face sa zambesc de cate ori o privesc si ma ajuta sa plec in vacante imaginare destul de des. Daca vreti sa o vedeti mai de aproape aveti toate detaliile in articolul asta.


Asadar, va place joaca noastra? Noi abia asteptam o ocazie in care sa il convingem si pe tati sa faca o sedinta foto cu noi. Nu avem destule poze de familie!:)

Share:

10 comentarii

  1. Cea mai frumoasa sedinta foto, sunteti adorabile! Sa va inramati o fotografie sau doua, sunt de vis.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunteti, sunt foarte tari pozele! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaai, am oftat de drag la fiecare poza! Sunteti adorabile! Pozele au iesit superbe si mi-au placut maxim piesele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaaa, trebuie sa ii fiti recunoscatoare Alexandrei for ever and more! V-a facut niste poze super faine si, mai important de-atat, ati faurit amintiri foarte frumoase! :)
    Tu, mami, arati extraordinar, pari a te fi nascut cu tinuta asta! Iar Zana Fluturilor e duuuuulce, e adorabila!

    Va imbratisez cu drag, fete frumoase!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Postarea asta mi-a reamintit faptul ca n-am reusit sa concretizam un proiect de familie si tare-as vrea sa ne iasa! Daca nu cat mai e din vara, macar in toamna! De cand au sosit gentutele de pe La Muse Chic pe care Dia le-a oferit cadou, ne-am propus sa facem un shooting in cadrul caruia sa le purtam! Si sa cautam si tinute cat de cat asemanatoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Gasesti tenesi pe Next.uk la sectiunea pt copii mult mai ieftini. Eu mi-am luat Nike AirMax cu 350 lei :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase amandoua tinutele si foarte lejere :X

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Te-a salvat Katia. :) La cat mai multe altfel de momente, sunt alea care conteaza cu adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai, ce ședință foto frumoasă! Sigur peste niște ani, când picea nu va mai fi la fel de „pice”, te vei uita cu și mai mult drag la pozele astea!
    Alexandra merită multe felicitări, v-a făcut niște poze absolut superbe!
    Cu ținuta asta și atitudinea jucăuși, iar îmi pari de vreo 15-16 ani. Mă oftici, zău! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunteti minunate! <3
    Imi palc foarte mult fotografiile voastre, coafurile, peisajul, tinutele. Totul e de nota 10! :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoasa e fustita! Si iti vine tare bine :)

    RăspundețiȘtergere