24 Food Question Tag


Se facea ca era inceput de august si Dana imi pasa o leapsa delicioasa pe care eu ma angajam sa o fac cat mai iute. Se facea ca e mijloc de septembrie si ar fi cazul sa dau din taste pentru ca sincer va spun, nu pot rata intrebarile astea! Incetinel asa recuperez restantele si poate o sa ajung si eu la zi cu postarile. So help me God!

1.Care este mic-dejunul tău preferat?
Cu siguranta omleta! Cu ciuperci, cu spanac, cu branza sau sunca. Daca e omleta e o zi buna! As manca zilnic, dar incerc sa ma abtin ca nu e chiar cea mai buna idee. 

2. Cum îți place să bei cafeaua?
Poveste lunga. Inainte de sarcina cafeaua era buna doar daca era la fel de neagra si amara ca sufletul meu!Nici un strop de nimic strain nu spurca lichidul zeilor. Dupa ce am nascut nu mai puteam sa beau cafea ca ma lua cu palpitatii. Acum am ajuns sa o beau cu zahar si muuult lapte (singura forma in care consum lapte e in cafea). In zilele cand ma gandesc la pacea mondiala o beau cu miere, oricat de ciudat suna. Si cum vine frigul ii pun si scortisoara!

3. Care este sandwich-ul tău preferat?
Piept de pui la gratar, ardei rosu si niste crema de branza! Au unul de genul in OMV si de cate ori plecam la drum lung ma apuca asa o foame cand trebuie sa alimentam masinuta! Da, stiu ca e dubios, dar un sandwich de benzinarie e bestial! (cred ca Rustic ii zice, nu retin exact ca eu il arat cu dejtu in vitrina in timp ce ma straduiesc sa nu lesin de pofta pana mi-l incalzesc aia)

4. Supă sau salată?
Hmmm, e o singura supa care imi place cu adevarat. Aia de gaina adevarata cu taietei de casa. Cum din aia mananc extrem de rar, o sa aleg salatele pe care le consum frecvent. 



5. Care este cartea ta de bucate preferată?
Nu prea am asa ceva. Adevarul e ca retetele le iau de pe bloguri culinare cand vreau sa incerc ceva nou. In casa o detin doar pe Sanda Marin, asa, ca amintire (si niste carti cu retete pentru copii din vremea demult apusa cand fii-mea nu manca NIMIC. Acum mananca TOT!). Invidiez insa raftul mamei cu colectia completa a cartilor lui Jamie Olliver. 

6. Fără dulce, sau fără savoare?
Pfff, nu pot sa aleg asa ceva! Nu pot! Sunt dulcioholica convinsa, dar fara sarat, acru, piparat nu stau!

7. Care este bucătăria ta preferată?
Nu sunt eu prea plimbata de fel, dar as manca tot ce fac italienii cu bale curgandu-mi pe la colturile gurii. Si m-as ingrasa nitelus cam mult, dar aia nu mai conteaza.

8. Care este emisiunea culinară preferată?
Nu am una anume. Singurul program pe care ma uit eu frecvent e TV Paprika. Orice e acolo e bine. Emisiunile culinare de pe la noi ma scot din pepeni in general, nu ma prea tin nervii sa ma uit la ele.

9. Care este plăcerea ta vinovată într-ale culinărelii? :))
Vinovata my ass! Nimic nu e atat de grav in lumea bucatariei. Dar na, hai sa zicem, ca sa nu o dau cotita. Paste, multe paste, peste tot sa fie paste. Cu carnita, cu sosulet, sa se puna pe sold ca altfel nu are nici un farmec.

10. Cine te inspiră în bucătărie?
Mama e tare! Cam foarte tare! As duce-o legata la Masterchef dar se misca in ritmul ei si ar stresa-o aia. Si daca e vorba de inspiratie din afara familie, Teo'S Kitchen is the woman!

11. Gătit acasă sau cina în oraș?
Hai ma lasi? Normal ca daca m-ar tine buzunarele as manca mai des in oras. Sau poate nu, ca sunt o zgarcita! Imi place sa gatesc in general si nu ma deranjeaza sa fiu bucatarul sef. 

12. Ce ai pe lista de preparate așa și așa?
Mamaliga. I know, I know....cum sa alegi mamaliga? Ei bine, exista o explicatie. O mananc de nevoie si doar cu branza. Maxim cu iaurt. Altfel mhmm..nup.

13. Care este restaurantul tău preferat?
Grele ca nu ma prea plimb prin restaurante. E bun la Max in Sibiu, ca tot zicea Iguanitza de ei intr-un articol cu "places to be" in urbe la noi. Nu ma duc prea des, dar daca mergi la ei nu iti prea pare rau. 

14. Îmi fac cumpărăturile la…
Piata pentru legume si fructe cat sunt in sezon, Lidl pentru tot ce uit sa iau cand fac cumparaturile cele mari (ca e aproape), Carrefour pentru toate cele. Iarna vizitez si Kaufland ca au fructe si legume mai ok si mai diverse decat Carrefour. Noroc ca sunt grupate toate ca daca nu dadeam pe motorina cat economiseam alegand cele mai bune oferte!:))

15. Cel mai bun lucru pe care l-am mâncat este…
O lasagna Dumnezeiasca pe undeva prin Roma. Nu retin unde, nu retin cum, doar ca imi crapa burta si nu admiteam sa mai las vreo inghititura in farfurie. Ahh si creveti facuti de mama! Doamne ca imi ploua in gura.

16. Care este cocktailul tau preferat?
White Russian. Sa fie cu vodka daca tot e sa fie ceva, nu?

17. Cu cine ai servi o cafea? Cu George (Clooney) sau cu Heston (Blumenthal)?
Pentru sfaturi de viata si ca sa o oftic un pic pe mama...cu George Clooney. Altfel as solicita unul un picut mai tinerel. Desigur daca ar fi de acord sotul!



18. Ce nu lipsește din bucătăria ta?
Dezordinea. Uleiul de masline, ouale, fructele.

19. Gustarea mea preferată…
Hummus cu toate legumele pe care le prind la indemana.

20. Ce fel de pizza preferi?
Capricciosa sa fie. De fapt preferata e aia cu fructe de mare, dar o gasesc rar si cand o gasesc de obicei e naspa.

21. Ce mâncare nu îți place deloc?
Creierasi de diverse, ficati, limba si alte organe de genul. Caltabos, lebar si tobe ca si alea contin cam multe organe pentru gustul meu. Ma mai gandesc dar am ceva din astea!

22. Blogul culinar preferat este…
Teo's Kitchen, cum am spus si mai sus.

23. Cel mai ciudat lucru pe care l-am mâncat…
Niste picioare de broasca. In apararea mea, eram mica si proasta, nu stiam, am fost mintita ca sunt fish fingers sau ceva de genul. Never again!

24. Nu pot să trăiesc fără…
Creveti cu usturoi, paine cu usturoi, prajitura cu usturoi. Chestii picante, ciocolata, cartofi prajiti, branza telemea, avocado...mmm mai spun. As muri fara chestii bune de mancat, va spun sincer si cinstit. Nu prea sunt genul de gagica care traieste cu umbra de frunza de salata. 

Dupa ce am terminat acest tag ma duc sa ma apuc de gatit ca m-a lovit o foame de nu am cuvinte sa va pot explica! Nu dau mai departe leapsa asta pentru ca e veche de cand Matusalem era copil, dar daca va tenteaza si pe voi o inundatie in gura, go ahead si preluati minunea!


Share:

7 comentarii

  1. Si pe mine m-a lovit foamea cand ti-am citit postul:))Avem multe puncte comune, ador pastele, usturoiul,hummus,avocado si urasc toba, caltabos si toate alea.Ah, si esti foarte amuzanta, in scris cel putin..e o placere sa te citesc:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Inseamna ca am scris bine. Ma bucur ca reusesc sa te amuz, cam asa sunt si in realitate, ca in scris!:))

      Ștergere
  2. sa stii ca si eu am mancat picioare de broasca cand eram mica, mi-au placut la nebunie, dar dupa aceea mi s-a facut mila cand m-am gandit cum le smulg piciorusele :((((.

    dar gustul mi s-a parut foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mila ca mila dar mi-a fost o scarbaaaaa! Adevarul e ca daca stau sa ma gandesc prea mult la diverse as deveni lejer vegetariana. Baiul e ca imi place prea mult carnita si incerc sa nu ma gandesc. Nu retin gustul picioruselor alora, cred ca am blocat amintirea:))

      Ștergere
  3. N-aș fi crezut, dar ne asemănăm în destul de multe privințe! În mod special la aia cu ce nu-ți place... doar ficăței de pui ce mai mănânc (dar bine făcuți, să nu fie grei, să fie cu multe legume), în rest să n-aud de alte organe sau de piftie și alte din astea, bleaaah!
    Și ador usturoiul! Și ceapa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai de ce nu ai fi crezut?:)) Da, ficatei de pui mai mananc si eu dar rar de tot. Si cel mai frecvent in pateul de casa facut de mine. Piftie bleaaaah ca bine zici. Fac pentru sot si imi vine sa mor in timp ce o pregatesc.:)) That is true love! Usturoi for life!

      Ștergere
  4. interesante răspunsuri și la tine, am mai citit acum vreo 30 - 60 de minute o altă leapșă din asta... sper să nu te superi pe mine, dar cele 2 leapșe m-au făcut să mă simt mai puțin ciudată cu tabieturile mele culinare

    RăspundețiȘtergere