Sephora Lip Stain 01 Always Red

A venit momentul sa va povestesc azi despre un produs vedeta din colectia mea de machiaj. Aveam pata pusa pe produsul asta pentru buze de cel putin un an (mint, cred ca de fapt de vreo doi), dar nu reuseam nicicum sa il justific pentru ca nu purtam buze intense prea des. Eram fata aia cu buze nude sau roz pal mereu. Si apoi, ceva a facut click la mine in cap, m-am indragostit de machiajul (si moda...) anilor 40 si am reusit sa termin un ruj rosu purtandu-l aproape zilnic. Si atunci mi-am zis: The time has come!

Dupa ce il swatchuisem de 300 de ori in Sephora, am plecat in sfarsit cu el acasa. Si l-am purtat cu drag si spor de atunci. Cu siguranta testul de foc a fost cand l-am purtat la naseala, adica de la ora 8 jumatate dimineata pana dupa miezul noptii. Cum s-a descurcat si ce stie sa faca? Read on si veti afla!

In primul rand nuanta e perfecta. E un true red, intens, pasional, fix cum trebuie. Initial traiam cu impresia ca are subton rece. Cand l-am pus langa rochia mea am avut impresia ca are subton cald. Sunt derutata va spun drept, dar momentan sunt convinsa ca e rosu si atat. Finish-ul mat e pe gustul meu 100%, am capatat o adevarata pasiune pentru buze mate. 


Din start trebuie sa stiti ca produsul asta nu e genul care se aplica in viteza, fara o oglinda langa tine. Da, aplicatorul micut de gloss e usor de manuit, dar iti trebuie un pic de dexteritate, mai ales pentru nuanta asta la care orice greseala se vede. Partea buna e ca dureaza un picut sa se usuce si deci pot sa "take my sweet time", partea rea e ca daca am dat-o in bara il mai sterg cu ulei si cu rugaciuni si ma manjesc toata. Inainte sa il aplicati, adulmecati un pic si dati de stire daca sunt eu nebuna sau chiar miroase a esenta de vanilie.

Efectul mat apare dupa un minut doua si rujul lichid e fixat de buze apoi fara drept de apel. Nu o sa spun ca e fara prihana si nu se transfera deloc, dar credeti-ma e ceva infim transferul lui. Am pupat 200 si ceva de persoane (de mai multe ori) si n-am vazut pe nimeni cu stampile pe obraji. Am baut din multiple pahare si nici unul nu a avut urme vizibile. So yey for that! Din cauza asta cand te duci sa il demachiezi, il vei gasi tot unde l-ai pus, in stare perfecta. Sa ne intelegem. L-am aplicat la 8 si jumatate dimineata. Am pupat lume prea multa, am baut niste pahare de sampanie. M-am dus sa il verific pe la 15 dupa ce intrebasem multe persoane daca sunt ok (si nu am crezut). Cand l-am vazut intact mi-am dat doua palme de uimire! Si ca sa imi inviorez culoarea din obraji.

Iacata cum arata dimineata la prima ora, dupa vreo 3-4 ore si apoi la sfarsitul serii cand deja il purtam de ahahahaha timp! Si da, asta e modul meu de a ma lauda cu inca doua poze de la nunta!:))





Calitatea pozei asteia e meeh pentru ca e un crop, dar va dati seama de idee.



Pe la 18 in centrul buzelor culoarea palise foaaaaaarte putin dar numai eu am bagat de seama. Am mai aplicat un strat de "tencuiala" sa fiu sigura. Da, e buildable, nu s-a vazut ciudat, nu s-a adunat pe buze, arata in continuare perfect. 

Dupa 5-6 ore imi simteam buzele uscate, nu am de ce sa mint! Partea fantastica insa e ca nu se vedea. Stiti rujurile alea mate care dupa cateva ore te fac sa pari deshidratata si cu buzele crapate. Asta nu e unul din ele. Da, senzatia de buze care strang exista, dar numai tu o sa stii asta! Chiar si dupa 12 ore tot perfect arata. Nu vreti sa stiti cate fete m-au intrebat ce Dumnezeu e vopseaua aia super rezistenta de pe botul meu!

Mie nu mi s-a intins in liniile din jurul buzelor, n-a migrat deloc culoarea dar inteleg ca sunt persoane la care se poate intampla chestia asta asa ca cel mai sigur ar fi sa folositi un lipliner. Eu nu am folosit, dar voi nu faceti ca mine!

Singura parte "trista" e la demachiat. Numai cu bifazic sau cu un demachiant pe baza de ulei o sa reusiti sa dati chestia asta jos. It's a pain to remove. Ceea ce m-a surprins e ca dupa ce l-am sters si am aplicat un pic de balsam de buze nu m-am trezit cu buzele ferfenita desi eram convinsa ca asa va fi!

Mai pe romaneste in caz ca nu ati inteles, u need this in your life! Nu neaparat nuanta asta ca poate va sperie. Dar un lip stain Sephora VA TREBUIE! Da pretul poate parea un pic maricel (60 de lei), dar merita greutatea lui in aur micutul asta! Eu am pata pusa pe inca vreo doua nuante dar deocamdata stau cumintica. 

Pot spune insa ca mi-am gasit produsul de buze perfect si e foarte probabil ca daca ma veti intalni la orice ora din zi sau noapte sa port Always Red pe buze! Red lips, don't care! Va sfatuiesc si pe voi sa incercati pentru ca la mine zilele cu ruj rosu sunt cele cand am impresia ca pot face orice pe lumea asta!

Share:

24 comentarii

  1. Ma bucur ca ai facut review.ul asta! Ii dau tarcoale de vreun an de zile micutului asta si nu ma hotaram daca imi trebuie sigur, sigur sau e doar vreun moft care va sfarsi in inturnericul vreunui sertar din casa. Acum stiu :). Chiar imi trebuie.
    Roxanne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am tot ezitat in fata lui pana am cedat! Si deloc nu imi pare rau. L-am purtat enorm de cand il am si imi place la fel de mult de fiecare data!

      Ștergere
  2. E tare frumos. <3
    In ultima vreme sunt si eu cu astea mate, am un Bourjois si mai vreau unul ca mi se par mai confortabile pe buze.
    Dar nici Sephora ta nu e de uitat. Cand ajung in Bucuresti o sa ma uit la ele. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt si eu cu ochii pe cele de la Bourjois. Arunca-le si astora o privire, au nuante tare dragute, iar ca pret sunt tot pe acolo.

      Ștergere
  3. L-am luat si eu curand, la fel ca tine dupa ce ii dadeam tarcoale de muuult :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e ”tare” că există Sephora în București, iar în Londra nu? :)) Am auzit atâtea păreri bune despre rujurile astea încât trebuie să le încerc și eu. Să văd unde găsesc Sephora în schimb. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehhh, da. Trist! Las' ca aveti voi alte bunatati acolo! Daca te decizi ca il vrei musai poate rezolvam cumva sa ajunga la tine! Sigur se poate gasi o metoda!:D Where there's a will, there's a way!

      Ștergere
  5. De ce, de ce, de ce? :(
    Nu imi trebuie rujuri rosii, am unul YR, nu prea port....but I NEED this one acum! Ufffff....

    Mia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nici eu nu prea purtam, dar de la o vreme traiesc numai cu ruj rosu pe buze! Si asta, e mama lor!

      Ștergere
  6. Imi place tare mult culoarea, il trec si eu pe lista :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Gorgeous! E urmatorul ruj rosu de pe lista! :D Ma mandresc ca sunt mega-cumpatata (saraca, really) si am un singur produs din fiecare categorie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si la mine e valabil in ultima vreme cu mega cumpatata (si saraca) dar lip stainul asta merita fiecare leu dat!

      Ștergere
  8. Păcat că stau într-o reședință de județ din vestul României fără magazin Sephora niciunde în județ. Chiar vorbeam cu o prietenă bună din sudul țării de lipsa de magazine bine-cunoscute la mine în județ pe când ea le are la o distanță pe care s-o parcurgă pe jos, fără transport în comun. M-aș fi așteptat ca situația asta să existe prin Moldova, nu la noi. Nici nu înțeleg de ce prin 2009 parcă, nici nu s-a deschis bine Sephora, asta dacă s-o mai fi deschis, că s-a și închis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, teoretic ar trebui sa se deschida mai multe magazine in tara, practic probabil studiile de piata le arata ca nu ar fi rentabil. Chiar nu stiu ce sa zic. E bine ca avem prietene prin alte orase si ne pot facilita accesul la produse pe care nu le gasim la noi.

      Ștergere
  9. Vai, ce-mi faci! Nuanța e bestială, iar ce povestești tu acolo... fix pe placul meu. :)) Îl cam vreau, nu chiar acum că încă am câteva rujuri noi de care nici n-am apucat să mă ating, dar cândva pun eu mâna pe inculpat! :))
    Mă minunez și eu de mine că am început să port rujuri roșii, anul ăsta m-a prins și pe mine microbul, când mi-am dat seama că nu-mi stă chiar așa rău cu ele, ba chiar din contro. De rujurile mate numai zic, pentru ele am făcut o mică-mare obsesie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic sa il ai in vedere si sa ti-l faci cadou daca termini x produse. Cam asa actionez in ultima vreme si asta ma ajuta sa nu ma mai simt vinovata!:))
      Da, asa si eu. Rujuri mate si turbate, sa vina toate la mine. Eu care eram fata cu nude-urile pe buze.

      Ștergere
  10. Tare dragute pozele!
    Visez si eu la un ruj mat dar aici, la tzara la mine :)) , nu exista Sephora, zic bogdaproste pana la urma :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linistita ca nici la Sibiu nu e Sephora...dar na, ne descurcam noi cumva! Cand vrei ceva neaparat....

      Ștergere
  11. Asa e cand vezi pe bloguri prea multe tentatii, ma bantuie postarea ta si rujul asta de cand l-am vazut pe buzele tale... Arata demential!
    Si cafea cu scortisoara beau de cateva zile tot din cauza ta. :)) Buna treaba. :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Si eu gasesc adeseori tentatii si inspiratie pe blogurile devorate zilnic, asa ca ma bucur sa aud ca mai inspir si eu alte persoane!

      Ștergere
  12. Il am si eu intr-o nuanta de mov cu sclipici! Cand am vazut postarea ta am inceput sa il port si eu :)) si chiar miroase a vanilie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, suna interesant mov cu sclipici! Ma bucur ca te-am ajutat sa il redescoperi cu posatrea mea!:)

      Ștergere