Trying to be a lady

Trebuie sa recunosc ca tinutele cu iz office nu m-au incantat neaparat niciodata. Le-am purtat cand a fost cazul si atat. Nu ma prea trage ata sa imbrac costume scortoase si nici rochii cu linii "seci". Adevarul e ca nici nu mi se prea ofera ocazia in ultimii ani. Cumva totusi am inceput sa ma gandesc ca poate e cazul sa imi schimb optica si sa incerc sa imi imbogatesc garderoba si cu asa ceva. Ca nu se stie niciodata!

Asa am ajuns sa pun mana pe rochita Zara pe care am purtat-o azi. Am ales-o pentru ca e exemplul ideal de little black dress si stiu ca o voi putea purta intr-o multitudine de combinatii. Si serioase si jucause si de zi si de seara. U name it, this dress can do it! Azi am ales sa v-o arat intr-o alaturare clasica. Pantofi nude cu toc, perle si buze aprinse! Plus un fel de coc improvizat la foc automat.








Ciudatenia e ca...mi-a cam placut! M-am simtit bine asa! Desigur m-as fi simtit si mai bine cu un colier statement la gat si niste botine colorate cu toc, eventual cu o jacheta de piele deasupra ca sa ii mai tai din aerul sever. Probabil ca va ajunge curand sa fie purtata si asa! Cert e ca ma bucur ca am adaugat o piesa clasica in dulap. 

Acum analizez cu atentie ce noutati gasesc pe Kurtmann pentru ca inevitabil racoarea vine si ceva lipsuri de pe rafturi se cer astupate! Stim toate sentimentul ala, nu? Nu e schimbare de sezon fara ceva piese noi absolut necesare....sau in fine..nu chiar atat de necesare dar...Intelegeti voi prea bine!


Share:

8 comentarii

  1. Recunosc că mi se pare puțin ciudat să te văd într-o astfel de ținută, fiindcă nu sunt obișnuită la tine cu o imagine așa de serioasă, dar chiar îți vine foarte bine! Mai ales cu rujul ăla... rujul ăla care acum îmi bântuie visele! El e, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, ala e rujul!:)) Nici eu nu sunt obisnuita sa ma vad asa si chiar daca arata ok, tot ciudat ma simt!

      Ștergere

  2. cica fara tocuri....mda...
    Si IOOO!!

    alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai calma domnita ca le-am avut fix in poze. M-am dus incaltata cu balerini, toacele in geanta, pac pozat, pac descaltat! Daca zic ca nu mai pot purta...apai nu te mint!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea. M-o prinde, dar nu ma simt eu deloc!:))

      Ștergere
  4. *whistles* Looooking fiiiineeee! E foarte frumoasa rochita si iti vine foarte bine :* You can surely rock the office style ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!:)) Din pacate nu ma simt in largul meu asa. Am impresia ca sunt o tanti severa si nu se pupa deloc cu personalitatea mea.

      Ștergere