Going to Hogwarts - OOTD

In clipa cand am deschis coletul Shein si am vazut puloverul comandat, gandul m-a dus automat la Hermione. Nu ma intrebati de ce, nu incercati sa intelegeti labirintul care e creierasul meu de cele mai multe ori! Pur si simplu m-a facut sa vreau iar la Hogwarts, asa cum tot vreau de vreo 16 ani de cand iubesc seria Harry Potter. Intreaga mea copilarie (si adolescenta) mi-am imaginat ca sunt acolo, ca sunt cu ei. De curand, in stari ciudate am decis sa recitesc cartile (pentru a 8-a oara sau ceva de genul) si asa ca o sedinta foto tematica nu putea decat sa ma faca sa topai cu entuziasm. Am prins-o libera pe Alexandra, am alcatuit outfitul de mers la Hogwarts si azi va prezint rezultatul.






Puloverul vi-l aratasem intr-un wishlist si m-a surprins placut. E super ok calitativ, chiar nu vad diferente intre el si un pulover recent cumparat din C&A. E gros, zdravan, nu pare sa se dezintegreze prea usor. Va tin la curent dupa ce il spal daca se scamoseaza in mod grav sau nu. Sincera sa fiu imi place de as lua in considerare si varianta roz cu gri! Sa fim totusi rationale, mai exista si alte pulovere de cumparat, nu?






Fusta mea vesnica de la Poema o stiti. O ador si o sa o port pana se face praf! Am gasit si pe Shein cateva variante interesamnte de fuste de PU leather (adica de piele de autobuz cum zic eu) si cea pe care as fi ales-o eu in outfitul meu e asta de aici, nitelus asimetrica. Cercei si colier cu bufnita, o alegere evidenta si fireasca. Ochelari de geek din recuzita Dianei (thank uuuu)! Ghetutele mele cele noi pe care le iubesc cu disperare (mai ales ca le-am prins la mega promotie in Deichmann), alaturate celei mai noi obsesii: ciorapii lungi! De ani de zile vreau sa port asa ceva si tot amanam momentul. Daca nu acum, atunci cand? Le-am vazut in Pepco, nu le-am cumparat pe loc, dar a doua zi m-am intors dupa ele (nu doar ca sunt frumoase dar sunt foarte faine calitativ si tin si de cald, plus ca pretul e imbatabil). Atat de misto sunt incat dupa sedinta foto Alexandra a plecat direct acolo sa isi cumpere si ea. A sfarsit prin a cheltui mai multi bani decat era cazul fapt pentru care mi-a "multumit" ulterior!






Asa ca incheiere....cred ca imi trebuie tricoul asta! Am dreptate?


Sper sa va fi placut pozele astea, eu sunt innebunita dupa ele si cu greu am reusit sa pun doar atatea. Cum s-ar spune: Eff this shit, I'm going to Hogwarts!

Share:

13 comentarii

  1. Ce dragalasa esti! Pari de 18 ani, chiar te prind ochelarii ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaai, ce mult timp a trecut de cand am inceput sa citesc Harry Potter, nici n-am realizat pana acum!
    Geniala tinuta ta si geniala legatura facuta cu Hogwarts!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar semeni cu Hermione! :D
    Place place place!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fain tare look-ul, iar shooting-ul... pe masura!!! Tu arati senzational, se vede cat de bine te-ai simtit - cunosc feelingul! :D
    Ciorapii aceia sunt de vis, iar tu ii porti cu o naturalete desavarsita - pari a te fi nascut cu ei!
    Am avut si eu in cos tricoul cu Hogwarts si nu stiu de ce nu l-am adjudecat!

    Te felicit cu drag! Minunata postarea asta, e genul de postare pentru care vei avea slabiciune intotdeauna! :)
    Hugs, sweet girl!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe fotografii!! Ador acest outfit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super tari si pozele, dar si tinuta <3
    Chiar pari o scolarita, te prinde bine look-ul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti o scumpa <3 Imi place foarte mult tinuta si te prinde de minune :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai, cat de frumoasa esti !
    Si eu sunt innebunita dupa ciorapi lungi, dar nu prea indraznesc...

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai, ce scolarita frumusica!! Foarte misto!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Tinuta ta e pur si simplu geniala! Imi place la nebunie tot dar zau ca ghetele tale m-au cucerit.
    Daca-ti spun ca eram in cautarea unui model fix la fel ma crezi? ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  11. Pepco, zici? :D Cred ca s-a deschis unul in zona mea, nu am cercetat prea bine dar ma duc cu prima ocazie!
    Tinuta e very you, iti sta superb si ma bucur sa aflu ca e fain puloverul, pentru ca si eu il aveam pe wishlist. Alaturi de multe altele, ofc, iar o sa stau 2 ore sa aleg! :))
    Pozele au iesit super! Pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe pozele, iar întregul look e genial și-ți stă super-super, se vede că te-ai simțit bine așa.
    Ciorapii sunt mișto rău, dar eu nu știu dacă aș îndrzăni să-i por.

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoasa tinuta, esti foarte dragalasa.

    Recunosc ca m-a atras titlul - seriile HP sunt preferatele mele din toate timpurile! :D

    RăspundețiȘtergere