marți, 10 noiembrie 2015

Highly wa(i)sted - OOTD

Outfitul de azi incorporeaza doua din chestiile pe care nu credeam ca o sa ajung sa le detin vreodata in garderoba: pantaloni cu talie inalta si hanorac/bluza sport. Ohhh cat de gresite conceptii am avut pana sa le intalnesc! How I wa(i)sted my years not having them near!

Fac parte si eu din generatia care si-a nenorocit rinichii si ovarele cu pantaloni cu talie mult prea joasa indiferent de vreme. Desigur ca apostrofarile bunica-mii ma faceau doar sa pufnesc dispretuitor si sa imi dau ochii peste cap! Asta pana am devenit pensionara inainte de vreme (in jur de 25 de ani) si am inceput sa simt nevoia de cald la sale at all times. Totusi ideea de talie inalta inca imi repugna masiv. Anul trecut am ajuns sa detin vreo doua perechi de blugi cu talie normala. Un pas urias dupa vreo 10-15 ani de jucat de-a nostalgii liceene. Ehh si au reintrat taliile inalte in moda. Asa ca stiam ca pasul trebuie facut! Aveam scuza perfecta de acum, nu mai trebuia sa afirm ca sunt o pensionara de 28 de ani, puteam sa ma joc de-a fashionista. Adicatelea iata, sunt pa' trend, mi-am luat budigai inalti. 

Acesti pantaloni Pull and Bear sunt the best thing since sliced bread. Pe langa factorul termic deja enuntat mai au niste plusuri. Aplatizeaza burta! Credeti-ma am nevoie. Ma fac sa par ca am o talie! Credeti-ma, am nevoie. Ma fac sa par ca am fund...mai zic? Materialul e foarte placut la atingere, culoarea ii recomanda pentru a fi purtati cam cu orice. Buna treaba am facut cu ei! Mai vreau!






La ultima tura pe Shein am sfarsit prin a lua un hanorac. CE? Cine? Eu? Nu stiu daca am avut hanorac vreodata in afara orelor de sport. Polarul ala pufos care ma ajuta iarna nu se pune. Habar nu am ce mi-a venit sa il iau, cred ca m-am gandit ca e o chestie basic de care chiar am nevoie. Mai ales ca am inceput sa ma mai si misc am zis ca ar fi bun de purtat la drumetii. Desigur e la fel de bun si cand lenevesti pe canapea cu o oala de floricele in brate, dar sa trecem peste acest aspect. Eu care nu port chestii sport in general am inceput sa inteleg si sa apreciez rostul acestui stil vestimentar. Un casual sport incepe sa imi sune chiar bine!







Ma declar impresionata sincer de materialul bluzei asteia, e mai plinut decat as fi crezut. Nu va imaginati ca va tine de cald pe vreun ger naprasnic ca nu e cazul, dar chiar e un bumbac calitativ si zdravan. Croiala arata un pic ciudat pana sa il imbraci, dar o data luat pe mine imi place. E putin cropped (motiv pentru care face pereche buna cu ceva cu talie inalta) si are un elastic in partea de jos (cam grosolan, dar na) care te ajuta sa il asezi cam cum vrei. Gluga e un pic ciudatica, nu cred ca as purta-o pe bune in afara unor cazuri de maxima urgenta. Ma uit acum languros la bluzele sport cu modele traznite, le privesc lung si pe cele paietate si inflorate si ma gandesc ca pana la urma nu e al cu coarne asa negru si niste piese din astea s-ar putea sa ma salveze din multe situatii in care as vrea sa port pijamale toata ziua dar nu pot!



Umm, restul e clar. Bocanci, geaca de piele (de autobuz), freza relaxata, bratari de ate, un catel care ne dadea tarcoale ca sa faca pipi pe punga cu recuzita si o Dee care se contorsiona maxim pentru cele mai bune cadre. Daca asta nu e prietenie adevarata eu nu stiu ce mai e!



10 comentarii:

  1. HaHaHaaah! Nu-mi vine sa cred ca ai "dat din casa". Parca ar fi trebuit sa ramana intre noi, nu? ;)))
    Da, sunt de acord cu tot ce ai afirmat, jeansii astia-s de poveste si-mi place tare mult si bluza.
    Esti o simpaticoasa! Zau asa! ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehhh, m-am lasat dusa de val si in plus nu am declarat nimic din ce era esential de ascuns=))
      Suntem doua simpaticoase, fie vorba intre noi!

      Ștergere
  2. Mi-am luat si eu de curand prima pereche de blugi cu talie inalta si imi plac la nebunie <3
    E super draguta tinuta, o sa postez si eu una asemantoare curand :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum om fi stat noi fara pantaloni cu talie inalta atata amar de vreme?:)) Astept cu interes si tinuta postata de tine.

      Ștergere
  3. Iti sta super bine in tinuta asta, esti super skinny :) pupici o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru complimente! O zi faina si tie!

      Ștergere
  4. Ce marime sunt pantalonii ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt masura 36 si stau destul de fix in talie, dar 38 mi-ar fi fost mari.

      Ștergere
  5. M-am regăsit perfect în al doilea paragraf! Aș adăuga și gecuțele indecent de scurte, alăturate acelor pantaloni cu tale joasă. Nu mai are rost să zic că și puloverele/bluzele erau la fel de scurte. :)) Iar acum sunt cam la fel ca tine. Însă pantaloni cu talie înaltă încă n-am, nu i-am găsit pe ăia care să-mi placă, dar ai tăi îmi plac rău, cam așa ceva cred că vreau și eu!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh, si eu am purtat nefericitii blugi cu talie joasa si am regretat chiar devreme, nu cred ca aveam 20 de ani. Dar mi-a venit mintea la cap si de atunci n-am mai comis-o. Sunt super frumosi pantalonii tai, super alegere! Pup

    RăspundețiȘtergere