vineri, 18 decembrie 2015

Ooooooo brad frumoooos!

Probabil va intrebati ce s-a intamplat cu mine in ultima luna. Sau poate nu! In orice caz va voi spune pe scurt ca la fel ca pentru multi altii decembrie e luna de alergatura si agitatie. Nu spun ca nu imi place, ba dimpotriva, dar ceva undeva trebuie sa fie sacrificat daca vreau sa raman un adult macar vag functional. De data asta sacrificat a fost blogul caruia nu i-am acordat prea multa atentie! Am fost o mama vitrega de-a dreptul!



Asta seara am reusit sa ne impodobim si noi bradul. Cumva nu mi-a placut starea pe care am avut-o. M-am simtit ca la o sarcina de bifat, dar entuziasmul Katiei a compensat lipsa mea de entuziasm real. A iesit tare frumos grasunelul, la fel si micutul din camera Katiei. 

Acum tastez cu becurile stinse, in spatele meu beculesc luminitele si o lumanare misto de la Glade. Ma gandesc ca as mai avea multe de facut asta seara avand in vedere ca weekend-ul acesta va fi tot plin si cam in deplasare. Cred totusi ca o sa sfarsesc prin a face o mare baie si a lesina de somn! Poate ca o sa dorm cu puloverul cel nou.

Puloverul cel nou pe care numai printr-o intamplare fericita am ajuns sa il am. In caz ca nu v-ati dat seama in ultimii ani, sunt un pic Christmas crazy. I go all out! Cercei cu reni si mosi si brazi (a se vedea proba de mai jos), brose festive, pijamale si sosete de-a dreptul caraghioase, cani, tavi si tot ce mai vrei. U name it, le gasesti in casa la mine! Puloverele craciunesti sunt o boala tare grea, dar recunosc ca rar sunt dispusa la preturi exorbitante avand in vedere ca le port o luna si atunci prin rotatie. 


Acum vreo saptamana pe la 6 si un pic dimineata imi beam cafeaua in fata calculatorului. Nu mai intrasem de ceva vreme pe Kurtmann si m-am gandit sa vad ce mai e nou. And bam! There it was! Pulover de Craciun Bershka! Nu am stat pe ganduri mai mult de 1 minut, era in cos, comanda plasata! Da, e M, dar mie puloverele astea asa imi plac, mai largute ca na, de sarbatori bag bine la burtica si sa nu fie mulat pe muschiuleti. Comanda plasata dimineata devreme, da? Aveam programare la dentist, plec ca o garofita si cand ajung la cabinet ma suna curierul ca ajunge in 5 minute la mine. CEEE? Adica da, Kurtmann se misca foarte rapid, dar nici chiar asa! Va spun ca a venit curierul la cabinet dupa mine si ca l-am platit direct de pe scaun cu gura cascata? Trebuie sa avem prioritatile in regula, nu? In colet mai era si o bluza care mi-a stranit mixed feelings initial. Despre ea va povestesc insa altadata!








A meritat sa impartasesc achizitiile mele vestimentare cu dentistul! Materialul nu e din ala "scarpinacios", il pot purta pe piele fara sa ma irit si pe bune ca sunt ultra sensibila la chestii de genul. Mesajul mi se pare super funny si perfect pentru noi, fetele cele nehotarate care nu vrem nimic de Craciun, dar vrem de toate. Bobitele de ilice sunt aplicate in relief si arata adorabil, la fel si figurinele din fetru care impodobesc minunatia asta. Pe bune ca era strict necesar sa il port la impodobit bradul. Stiu ca pozele sunt meh, era intuneric, lumina de bec si aparat prost. Machiaj cam scurs, eu in sosete...Real life people!

Si ca tot vorbeam de real life, da, aia e o pizza pe masa! Pentru ca ain't nobody got time to cook in seara cand se impodobeste bradul! It does not get more real than this!:))

Asa...revenind. Puloverul a disparut de pe stoc imediat ce am plasat eu comanda, dar acum vad unul dragutel de la Pull and Bear. Nu e chiar atat de tematic, merge purtat toata iarna, dar tot imi place maxim!

In alta ordine de idei, desi am ordine de zi mare pentru blog, nu promit nimic in urmatoarea saptamana pana nu se linistesc un pic apele. Sa ne viziteze Mosul, sa vedem daca am fost cuminti, sa vedem daca supravietuim vizitelor si colindatului si mancatului de dulciuri in exces! Oricum, fear not, I am here to stay!

9 comentarii:

  1. Sa aveti zile frumoase si linistite! Asa cum ti-am zis deja imi place mult bradul vostru. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim din suflet Camelia! Si tie la fel! Adevarul e ca nu prea vad multa liniste si relaxare in urmatoarea saptamana, dar nu ma supar neaparat. Cat despre brad, soncer iti zic ca nu stiu cum am reusit sa inghesui atatea in el. Si as mai avea globuri prin cutii dar mi-a zis Mihai ca daca mai pun ceva pe el o sa se incline si o sa cada. Banuiala e ca se cam plictisise dupa doua ore de bibilit. Deja se uita cu Katia la desene cu printese!:))

      Ștergere
  2. Cu noi doua e ceva! :))) Acelasi pulover, sosit la mine in urma cu cateva zile, sta acum frumos in troller asteptand sa fie purtat la munte!
    Cu noi doua e ceva... am si eu circa o luna de pauza de bloggereala!
    Merry Christmas... ho ho ho! :D
    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NUUUU CREEED!:))) Eu care ma gandeam ca l-am luat pe singurul de pe stoc sau ceva de genul asta:P Serios suntem de speriat. Macar daca ne vorbeam, hai ca intelegeam dar deja e a nu stiu cata oara cand ne luam haine la fel. Linistite cred ca putem face schimb de garderobe.

      Ștergere
  3. Ce scumpa esti! :D
    Imi place de mor puloverul, desi eu nu port gri de obicei. El e chiar simpatic rau. Eu mi-am facut stocul de pulovere inca din toamna. Am vanat toate ofertele posibile si acum sunt asigurata. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S. Numa din cauza ta am cumparat puloverul ala rosu de la Kurtmann. Fetelor, nu va mai chinuiti, l-am luat pe ultimul! :)))

      Ștergere
  4. Bradul e super, super, super!
    Vestimentatia voastra ma face sa-l astept Mos, zau asa. Imi plac puloverele voastre si ma gandesc ca v-ati fi asortat de minune daca l-ai fi luat si pe cel de la Pull & Bear care mi-a facut si mie cu ochiul dar am reusit sa-i rezist.
    In alta ordine de idei, Merry Christmas! Ho, ho, ho! ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos e puloverul, arăți cu el ca o fetiță de 14 ani. :)) Nu că în alte ținute ai părea cu mult mai mare (și știi că o zic ca un compliment).
    Și bradul a ieșit super! Sprbători fericite, să vină Moșul cât mai încărcat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragut bradul :)
    Puloverul imi place taaare mult, pare si foarte comod!

    Ma inscriu si eu pe site-ul tau sa te mai citesc!!

    Craciun fericit!


    kadsdiary.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere