December Empties and challenge endings

E timpul sa sortez gunoiul din 2015 si sa il arunc! Din toate punctele de vedere! Daca tot e an nou damrefresh din toate punctele de vedere si punga aia cu recipiente ma zgarie pe creieri. Si pentru ca e in acelasi spirit m-am gandit sa va povestesc putinul ce il am de spus si despre Finish 6 by Christmas si despre provocarea cu consumatul paletei Sunset. Nu am nimic epocal de relatat asa ca m-am gandit sa nu o lungesc in articole diferite.

Soooo, Finish 6 by Christmas poate fi considerat un succes din punctul meu de vedere. Am terminat 4 din cele 7 produse dupa cum puteti vedea mai jos. Celelalte trei vor continua sa fie folosite pana la ultimul strop. Daca aveam doua saptamani in plus reuseam sa dau gata si globuletul Sephora! Am invatat din aceasta provocare ca totusi e posibil sa am nevoie de un gloss in colectia mea, uneori e util oricat le-as detesta eu! Am mai invatat ca un fard crema e ceva fara sfarsit. Si ca pot sa ma concentrez zdravan cand e vorba de terminat ceva! Voi continua sa fac project pan-uri, chiar am inceput unul nou, dar nu stiu daca ati fi interesate sa va si povestesc despre ele aici.

Aaaa, cateva cuvinte despre fiecare, nu? Lip butterul Nivea imi place mult mai mult in varianta cu vanilie, nu l-as mai lua a doua oara pe acesta. Gloss-ul Essence a fost super fain pentru cat de ieftin este. Pacat ca nu se mai gaseste nuanta asta de nude, ar fi fost primul gloss din viata mea pe care l-as fi cumparat si a doua oara. Oja Farmec se ingrosase dincolo de orice imaginatie la ultimele manichiuri, dar varsta venerabila o scuza. E a doua sticla din nuanta 04 pe care o dau gata, iar asta va spune ceva! Baza Artdeco am "povestit-o" aici si parerea mea nu s-a schimbat nici la final.

Paleta Sunset nu arata foarte diferit fata de ultima data cand v-am aratat-o. Nu am reusit nici pe departe sa o termin dar sincera sa fiu nici nu m-am dat de ceasul mortii. Am prea multe farduri pe care efectiv nu am putut sa le ignor in totalitate pentru a ma concentra doar asupra lui Sunset. Initial am zis ca o arunc la sfarsitul anului dar nu ma lasa inima inca. Candva...curand! Anul asta am un alt scop in minte, un numar x de farduri la care vreau sa vad metalul! Pare mai plauzibl asa si in felul asta nu simt ca lipsesc produsele din colectie de atentia mea!


Acum ca am terminat cu provocarile din 2015, sa trecem repede la goliciuni. It shall be epic.

Spuma pentru curatare Balea nu mi-a placut deloc deloc. Mi se parea ca nu curata nimic dar in schimb imi usca tenul. mirosul nu a fost nici el prea placut, asa ca am retrogradat-o la spalat pensulele pentru ochi cand nu erau prea jegoase. 

Micelara Nivea nu m-a incantat in mod deosebit. Nu pot zice ca a fost nici rea, dar nu face nici pe departe treaba ca Garnier sau L'oreal. De Bioderma nici nu ne apropiem. Sigur nu e in topul favoritelor si nu as mai cumpara-o. Trebuia sa insist prea mult cu ea, in zona ochilor uneori imi provoca mini neplaceri, s-a consumat repede. Nope!

Demachiantul Bioten e prieten vechi, nici nu mai insist pe subiect, il vedeti de luni bune la goliciuni. Tot zic ca mai incerc si altceva si tot pe el il cumpar! De bun si ieftin ce este!


Gelul de dus cu nuca de macadamia de la Yves Rocher e mancabil! Il iubesc maxim, mi-era tare dor de el si l-am folosit cu foarte mare placere. Cu siguranta o sa il mai cumpar si alta data. E prea fain sa pot sta departe de el. 

Mini unt de corp I love Coconut and Cream  care a reusit sa ma faca sa devin fan I love. Recunosc ca ce am testat pana acum de la firma asta nu a reusit sa ma convinga pe deplin. Untul asta de corp insa...DA! Pe langa mirosul prajituros (mda, iar inventam cuvinte!), consistenta a fost perfecta, nivelul de hidratare la superlativ, ce sa mai incolo incoace: winner all the way! Mi-a placut suficient incat sa sper sa il reintalnesc candva, cand o sa scad stocul de lotiuni si creme.

Crema de maini Pielor a fost cu siguranta mai faina decat cea consumata luna trecuta. Puteti citi despre ambele in articolul asta. Nu as da fuguta sa o mai cumpar a doua oara, dar rea nu a fost.


Samponul Syoss Anti-Dandruff mi-a salvat pletele de ninsoarea care le-a amenintat de prin vara incepand. Multumesc Georgiei la care am citit prima data despre el. Din motive necunoscute mie scalpul meu a luat-o razna complet si n-a mai vrut sa colaboreze iar Syoss a fost singura potiune care a tinut mancarimile si cojile sub control. Momentan nu l-am recumparat, dar o sa vad daca nu cumva e cazul sa mai am o sticla in baie.

Sampon Balea Professional pe care l-am cumparat a doua oara. Ei bineeee...A doua oara am facut urat de la el. Nu stiu de fapt daca de la el, sau pur si simplu a fost o perioada nefasta. Cert e ca l-am alternat cu Syoss doar ca sa il folosesc, dar nu l-as mai cumpara din nou. Nu as vrea sa descopar daca el a fost cauza scalpului meu scos din minti! Prima tura l-am iubit, asa ca daca nu va stiti cu sensibilitati, you could give it a try!

Spuma/gel de dus Ziaja cu guma de mestecat a doua sticla consumata anul trecut to be exact. Am povestit aici ca ne place, atat mie cat si strumfei. Muntii de spuma o recomanda. Momentan incercam si alte arome ca ne-am cam saturat de guma, dar e foarte faina!

Balsamul de par Garnier Ultra Doux cu miere a fost o surpriza foarte placuta. A fost consistent, imi facea parul fericit, mirosea fantastic si mirosul se mentinea cel putin o zi in plete! Yes please! Acum am cumparat altceva, dar acesta ramane pe lista de "asa da!" si sigur o sa mai ajunga pe marginea cazii candva! Pretul e si el mega prietenos, pana in 10 lei to be exact, as aca sincer nu am ce sa ii cer mai mult!

Pheeew! Si-am incalecat pe-o sa si am scris de ma dor mainile! Sper sa aveti rabdarea de a citi pololighia mea! Astept sa imi spuneti daca sunteti sau nu interesate de noile mele proiectele de consumat, de noile strategii pentru 2016 care sa ma ajute sa fiu cel putin la fel de cuminte ca in 2015 si daca e vreun produs pe aici care v-a starnit interesul.


Share:

8 comentarii

  1. Bravoooo! Eu am consumat doar 2 din 6. Shame! Shame! Shame!
    Baga aicisa proiecte, imi place ideea! Desi daca e vorba de farduri nu te baza pe mine, stii ca nu prea folosesc. Si cand folosesc tot dupa nude-uri intind gheara. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt curioasă să citesc despre proiectele începute, chiar dacă eu nu știu dacă mă mai bag. Metoda mea cea mai bună e ca la fiecare început de lună „să scot în față”, la propriu sau nu, produse pe care le am de mai mult timp și care, în general, sunt oricum pe terminate. În rest, folosesc din greu ce am, că nu mai țin nimic ce nu-mi place de nicio culoare, așa că încet dar sigur tot consum din ele.
    M-am băgat totuși la proiectul cu paleta, mai mult de curiozitate, eu am senzația că o s-o dau gata, chiar dacă n-o s-o folosesc obsesiv. Poate doar visez. :))
    Mă bucur că e în sfârșit cineva de acord cu mine, că nu e cine știe ce micelara aia de la Nivea!
    Tentată sunt de spumantul cu miros de gumă, din ce ne-ai prezentat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, da, sa citim despre proiecte! Eu am incheiat aprox. 70% ok project pan-ul propus prin toamna, acum am altul micut in minte dar nu ma mai angajez la consumat rujuri si farduri ca innebunesc!:))
    Ma bucur tare mult ca te-ai impacat bine cu Syoss-ul.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Serios ca nu ti-a placut spuma de la Balea? La mine chiar a facut o treaba buna si aveam impresia ca nu se mai termina, de aia m-am plictisit de ea. :D
    Trebuie sa incerc si eu samponul ala de la Syoss, imi vine sa imi tai parul la ce probleme imi face. :D
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Știi, cum am văzut baza aceea de machiaj de la Artdeco, cum am și dat fuguța pe aoro.ro să văd despre ce e vorba. Cred că și aceasta e pe lista mea de dorințe.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah, scuze că trebuie să revin, dar laptele demachiant de la Bioten e ok pentru ochi? De exemplu, pe mine „mă cam omoară” laptele demachiant Cien la capitolul ochi dar cu cel de la Doina nici nu am avut ptobleme.

    RăspundețiȘtergere
  7. Maiculita cata harnicie!
    Felicitari pentru perseverenta, ce mai! Esti mai puternica decat mine! ;))
    Si pe mine m-a cucerit untul cu aroma de cocos de la I love! Yumm!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  8. Sigur ca mai vrem proiecte de terminat produse, e un fel de telenovela de produse in curs de terminare :)) mie una chiar imi place sa vad progresul periodic pe care il inregistrezi cu produsele. eu ma chinui de un an cu un fard crema Extralasting de la Avon pe care il folosesc in fiecare zi pe post de primer pt fard, e excelent, mentine fardul pe pleoape intreaga zi dar din pacate se termina foarte greu, in curand o sa il arunc pt ca nu vreau sa il tin mai mult de 1 an. Si paleta de farduri o sa aiba aceeasi soarta pentru ca o folosesc zilnic dar tot nu reusesc sa o termin :))
    Mi-a placut mult articolul tau :*

    RăspundețiȘtergere