miercuri, 13 ianuarie 2016

What I ate Wednesday

Sa ne revenim dupa sarbatori, nu? Chiar daca au mai fost zile cand am luat-o pe aratura, pot spune ca de vreo doua saptamani mananc si eu mai uman. Dulciurile raman in continuare marea mea slabiciune, dar nu e bai. Nu tin cure de slabire ca nu am de ce. Vreau doar sa ma educ continuu sa fac cele mai bune alegeri. Azi am reusit in mare parte...daca nu era un baton de ciocolata Heidi dupa masa de pranz. Nu l-am pozat, nici macar nu am realizat ca il mananc. Dupa ce am aruncat ambalajul ceva a facut clic. Bag dulce cand sunt obosita, agitata, cand am nervi, cand vreau o recompensa! Va suna a dependenta! Pai aia si e. Nu stiu daca o sa reusesc sa scap vreodata de viciul asta dar n-ar strica. Ok, enough talking, iata mancarica!


8 a.m. Omleta din doua oua si ciuperci, rosii cherry si cafeaua cea de toate zilele, in care am pus zahar brut nerafinat Muscovado de la Solaris. Marturisesc pe aceasta cale ca sunt foarte bucuroasa de descoperirea asta, primita in pachetelul de Craciun de la ei. Nici nu se compara cu zaharul brun pe care il cumparam eu uneori. Mi se pare ca da o aroma aparte in cafeaua de dimineata asa ca il folosesc cu spor! Unde mai pui ca e mult mai ok decat zaharul alb!


 11 a.m. Prima gustare a venit dupa niste treaba zdravana prin casa. Deja simteam ca ma ia cu ameteala asa ca am bagat rapid doi morcovei si o tulpina de apio. Cat sa rezist pana la pranz!


13.30 p.m. Supa crema de dovlecel, brocolii si cred ca a pus si niste ciuperci si apio. Era o portie ramasa de ieri, culoarea nu e chiar foarte apetisanta din cauza asta, dar de buna a fost...delicioasa. Am pus ulei de masline (am unul divin de la mama lui, o sa devin o snoaba din cauza lui!), niste mix de seminte si niste fulgi de chilli si am mancat cu maxima pofta. Aaa, da, am pus si niste piept de pui pe acolo, facusem cateva bucati la gratar pentru cina. Si pe urma m-am infipt in batonul ala Heidi, asa cum am precizat mai sus.


16.20 p.m. In vestiar la gimnastica asteptand sa termine copilul antrenamentul. Cum termina abia la 18, am mancat rapid o banana si niste migdale, alaturi de vreo 80 de pagini inghitite pe nemestecate.


18.45 p.m. Salata cu tot ce am nimerit in frigider mai repede imediat dupa ce am intrat pe usa si m-am spalat pe maini: baby spinach, rosii cherry, ardei rosu, branza, ciuperci champignon, ulei de masline si...niste sos de rodie pentru salate care probabil e expirat dar e minunat de bun. Hamesitii mei au bata tocana si carne en gross, eu am zis sa o ard mai light un pic! Iertati poza super neclara, imi tremura mana de foame si lumina era de bec si atat. Nu ca as fi avut mai multa lumina pentr poza de la micul dejun sau ceva de genul...

Cam asta a fost ziua din punct de vedere gastronomic. Miercurea viitoare ne auzim cu niste motivatie, mai ales ca am inceput niste mini challenges ca pentru maxi lenese! Pana atunci astept sa imi spuneti ce ati papat si voi bun azi.

7 comentarii:

  1. m-aș bucura să mânânc pe jumătate la fel de ok ca tine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh, am zile si zile. Crede-ma ca nici eu nu sunt vreo sfanta! Departe de mine un astfel de statut.

      Ștergere
  2. Hihi imi plac aticolele astea :)
    Pai micul dejun e invariabil iaurt cu miere, ovaz si un fruct (kiwi, banana, mandarina, capsuni, afine, ce o fi in casa). La birou am bagat o cafea si un ceai de ghimbir si lamaie. La pranz am o salata cu spanac si somon (pusa de cu seara de acasa), iar diseara... hmm poate o mamaliga cu branza. Am scapat 2 biscuiti cu cioco, o banana si o guava so far.
    PS: te citesc de mult, dar am decis ca e vremea sa si comentez :)
    Cris

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ai decis sa comentezi, don't be a stranger. Suna bine meniul tau, cat despre scapari, sunt omenesti zau asa. Eu asa ma consolez!

      Ștergere
  3. Ce bunataturi! Eu de ceva timp incerc sa mananc mai sanatos si cred ca imi reuseste de cele mai multe ori, dar ar trebui sa mananc mai multe fructe. Le cumpar si apoi mai ca nu se strica pana le mananc. Mananci apio crud? Interesant.. eu il folosesc foarte mult in aproape toate mancarurile, dar crud inca nu l-am incercat. Nu are un gust cam tare? Chiar azi am facut supa crema de dovlecei cu morcovi, telina, cartofi si ceapa. Pofta mare! :)

    kadsdiary.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fructe chiar mananc mereu, la fel si legume. Mie imi place apio si crud, il mananc uneori cu unt de arahide (de la americance am invatat), dar si asa fara nimic e ok. Intr-adevar gustul e pregnant dar eu mananc si bastonase crude de telina, asa ca nu e bai!:))

      Ștergere
  4. si eu am cam luat-o pe aratura cu mancarea, dar acum sper sa imi revin, eu am observat ca atunci cand pozam ce mancam, eram mult mai constiincioasa :D

    RăspundețiȘtergere