miercuri, 16 martie 2016

Despre de toate si nimic...

Spre sfarsitul anului trecut va spuneam ca am intrat intr-o blogging fatigue zdravana. M-am gandit ca o sa treaca, am inceput anul in forta, am incercat sa ma motivez sa postez cat mai mult. Apoi s-au intamplat lucruri. Lucruri care m-au facut sa ma gandesc la cat de putin important e ce fac eu aici, cat de superficiala pot sa fiu in 90% din cazuri. De fapt, daca e sa fiu sincera pe deplin, gandurile astea au venit mai tarziu, pentru ca in prima faza numai de blog nu mi-a ars. 

Am incercat sa scriu ocazional dar parca nu ma mai tragea ata incoace. Nu o sa mint, m-am gandit foarte des in ultimele luni sa inchid blogul. For good! Am mai avut perioade de pauza cauzate de lipsa de inspiratie sau de plictis extrem. Acum era ceva mai mult de atat. O senzatie de inutilitate, de haina stramta care mi-a ramas mica sau care nu ma mai reprezinta si ma face sa ma simt ciudat, incomod. 


Spatiul asta in care trancanesc vrute si nevrute despre smacuri si nimicuri femeiesti a fost initial creat ca loc de impartasit mici obsesii cu persoane care inteleg. In timp m-am lovit de comentarii ale unor oameni care erau convinsi ca spatiul asta ma reprezinta pe mine cu totul. Ca asta sunt eu, o tontuta care nu stie altceva in afara de farduri, oje, rujuri si geluri de dus. Oricat as vrea sa spun ca nu ma afecteaza o astfel de parere (mai ales ca vine de la anonimi), nu pot spune asta. De cand ma stiu am fost genul de persoana care pune la inima orice, care rasuceste si rastalmaceste cuvinte, care analizeaza de 100 de ori ajungand adesea la concluzia ca "poate e o urma de adevar". Si uite asa se sapa si mai adanc nevoia de a ma proteja si de a inchide locul unde se vede doar latura aia a mea care se rujeaza!

Au trecut niste ani de cand scriu aici, unele ati ajuns sa stiti multe despre mine, uneori citind printre randuri. Cand am inceput blogul, Katia era in proces de coacere in burta. Saptamana trecuta am inscris-o la scoala. De la toamna am un copil care merge la scoala! Poate nu pare nimic extraordinar, dar uite asa realizez mai bine cam cat de iute trec anii si cam ce e important! 

Am inceput sa postez aici intr-o vreme in care existau in online bloguri de beauty cam cate degete la maini. Nu m-am priceput sa ajung "mare" si nici macar nu stiu daca mi-am dorit asta vreodata. Mi s-a spus in fata ceva de genul "De ce ai blogul ala de atatia ani si nu ai facut nimic cu el?"! Nimicul asta insemnand sute de articole in care am pus un pic din zapaceala mea, un pic din entuziasmul meu. Acum sunt sute, mii de bloguri de beauty. Din ele eu citesc constant la fel de putine ca pe vremuri. Prea putine au ceva de spus, prea putine sunt mai mult decat o revista glossy plina de reclama platita. Omul din spatele randurilor e de multe ori de plastic si asta nu ma va tine acolo, citind. 

Asadar eu, cea superficiala am decis sa scriu si mai departe. Fara asteptari, fara stres, cand voi simti nevoia. Sa nu ma mai astept sa priceapa cineva ca in viata de zi cu zi sunt mai mult decat "fata cu rujurile"! Sa nu ma mai supar cand vad intrigile tesute in culise si cercurile "secrete" care se invartesc intr-o societate inchisa! In ograda mea eu domnesc si ceea ce am de spus voi spune fara teama in continuare, poate mai mult decat am facut-o pana acum!

Nu mai promit ca o sa postez de x ori pe saptamana, nu imi mai fac program. O sa revin la a fi eu, cu bune si rele. Sunteti bineveniti toti aici, iar cand nu va mai place, usa e deschisa. In cazul in care cineva are dubii, cu totii avem o viata de trait si nu e cazul sa ne pierdem vremea facand lucruri care nu ne plac, citind texte care nu ne spun nimic si vizitand spatii (fie ele si virtuale) in care ni se pare ca nu avem ce cauta!

I am back...

38 de comentarii:

  1. Bravo! Te inteleg, uneori ma gandesc si eu sa ma las de blogarit. Dar la urma urmei asta sunt eu, cu asta ma ocup, asta e domeniul meu de activitate si daca pot sa dau mai departe ceva din ce invat eu zilnic, cat de putin ar fi, nu o sa ma las. Mie cunostintele mele si nu doar niste anonimi imi dau de inteles ca sunt o prostuta care nu stie nimic in afara de cosmetice. Probabil i-ai vazut pe facebook cum imi sar in cap cum incerc sa zic ceva despre altceva. Dar ii las in a lor. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunoscutii mi-e mai usor sa ii execut. Fata in fata tac si inghit doar o vreme, apoi te asigur ca o sa te prinzi ca m-ai calcat pe bataturi. Ceea ce iti doresc si tie! Cu anonimii e mai greu! Rasar de nicaieri, nu poti da de ei, nu ai drept la replica! Poate de aia ma si deprima, pentru ca ma lasa asa, certata si neimplinita ca nu pot sa le raspund!

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa postarea ta si te inteleg, sunt astfel de postari care te creioneaza in ochii celor ce te citesc. Esti umana, iar calitatea textelor tale este cu mult cel al blogurilor "populare". Your house, your rules. Eu raman aici si te voi urmari in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Criss! Inseamna mult pentru mine ca sunt persoane care inteleg la ce ma refer!

      Ștergere
  3. Te inteleg perfect, si eu am avut momente in care nu mai vedeam un motiv pentru a continua sa scriu pe blog. Ajunsesem in stadiul in care ma gandeam: "De ce sa mai scriu? Oricum nu intereseaza pe nimeni ce am de spus...". Dar pana la urma tot scriu, tot intarziata sunt cu postarile, pentru ca asta sunt eu. La fel si tu, esti unica, ca fiecare om in parte, asa ca nu trebuie sa renunti din cauza unor comentarii proaste sau lipsei de inspiratie.
    Apropo, te-am nominalizat aici la un tag dragut: http://mandmakeup.blogspot.ro/2016/03/the-skincare-tag.html . Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru nominalizarea la tag, voi verifica ce si cum cu prima ocazie!

      Ștergere
  4. You do you ! Mie imi place sa scriu, desi nu am un public deloc mare. Sper ca cineva citeste totusi ce scriu eu si poate le place . Scriu pentru mine in primul rand. Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa ar trebui sa "do me" numai ca uneori nu mai stiu exact "who I am". Si atunci vine partea aia cu "radio silence"!:))

      Ștergere
  5. Tu scrii in primul rand pt tine, da? nu pune la suflet, sunt atatia oameni carora le place sa judece si sa reduca o persoana da cateva cuvinte. Da-i incolo, nu trebuie luati in seama. Daca tu te simti bine scriind aici, fa-o. Eu voi reveni si iti promit sa comentez mai des. Asta imi place la tine, faptul ca ma pot raporta la parerile si experientele tale, mai aflu una alta :)
    Cris

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pentru mine! Adevarul e ca e usor sa privesti niste randuri si sa te convingi ca ai habar exact cum e omul care le-a scris. Probabil inconstient si eu fac asta. Multumesc ca esti in zona si stiu prea bine ca nu conteaza cat de des sau rar comentati, atata timp cat reveniti si ma cititi!

      Ștergere
  6. eu te citesc dinainte sa-mi deschid eu blogul si chiar daca am comentat rar, cred ca am citit 90% din postarile tale. apreciez ca blogul tau a ramas cu adevarat personal, ca ti-ai mentinut stilul si ca ai facut modificari doar pe ici-pe colo si modificarile astea au fost in bine. in esenta, mi-ai lasat mereu impresia ca faci blogging doar de placere si mult mai putin pentru beneficii, ceea ce e mai rar in zilele noastre.

    sunt convinsa ca daca te-ai fi canalizat spre cresterea numarului de like-uri, ai fi reusit cu brio. din pacate multa lume, chiar dintre cititori de eticheteaza prin numarul de fani de pe fb.

    cat despre partea ca comentariile anonime, eu nu le bag in seama nici macar pe cele pozitive :)). la un moment dat ma oboseau atatea pareri si am decis sa ma duc inainte in stilul meu, in ritmul meu si cu cheful meu. pana la urma asta ne scoate in evidenta dintre atatea bloguri. sunt perfect convinsa ca ai multe fete care te urmaresc si nu comenteaza niciodata, care ti-au multumit macar in gand pentru o recomandare si faptul ca ai atatia ani de blogging si ca esti o pioniera in domeniu ar trebui sa te impulsioneze sa scrii mai departe, chiar daca ai s-o faci mai rar sau in valuri. numai sa nu-ti inchizi vreodata blogul, articoelle pe care le-ai scris deja vor fi si pe viitor de folos! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, dap, tin minte ca esti pe aici de ceva vreme! Recunosc ca nu am facut o prioritate din a creste numarul de like-uri. Poate e cum zici tu si ar fi functionat. Dar as fi avut impresia ca o fac intr-un mod artificial. Si nu cred ca asta vreau! Am bagat la cap, nu sterg nimic. Legat de recenzii, I feel the pain! Ma doare sufletul cand vad ca raman nebagate in seama si numai eu stiu cat iubesc cartile si cat as vrea sa fie cool si cautate la fel ca ojele!:))

      Ștergere
  7. ah, si la faza cu superficialitatea, sincera sa fiu, mi se par superficiali oamenii care ne pun la zid. pot sa ma machiez, sa ma parfumez si asta nu inseamna ca doar asta ma intereseaza din lumea asta larga. pana la urma, daca scriu despre carti, intra cam jumatatea de oameni pe blog in ziua cu pricina, de asta recenziile mele sunt destul de scurte si nu ma omor cu firea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca toate fetele care au un blog de beautysi scriu din pura pasiune, nu ca sunt platite sa ridice in slavi nu stiu ce produs, au ajuns la un moment dat in acest punct. Sau in mai multe momente. Eu am hotarat ca scriu pentru mine, pentru sufletelul meu, ca ma simt mult mai bine cand impartasesc ce am mai testat& co., si ca nu imi ia nimeni capul daca intr-o zi, o saptamana sau o luna n-am chef/putere/nimic de postat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ai dreptate. Si stiu ca asta e decizia potrivita, sa nu pun presiune pe mine si sa imi "vad de treaba" ca si cand nu ar fi nimeni aici.

      Ștergere
  9. Asa este! Toate avem o viata privata inainte de a fi blloggerite! Lumea nu intelege asta...nu stie ca al tau copil e bolnav si intarzii cu un articol promis din cauza asta, lumea nu stie ca in loc sa te uiti la un film sau sa te plimbi in parc, petreci timp pentru a scrie, pentru a-ti pune in ordine cateva idei, cauti informatii si apoi scrii despre ceva...care te-a ajutat, despre un produs care te-a ajutat...lumea nu stie ca inainte de a fi blogger ai de facut mancare, mergi la munca, trebuie sa speli, sa faci curat si toate cele...e asa usor sa arunci cu rosii cand de fapt habar n-ai cu ce "Se mananca" treaba asta!!!
    Important este ca pe langa acestia, care nu stiu, sunt si multi care stiu! Si aceia te vor sustine! Atat timp cat le place "in casa ta" este totul bine! Restul ..e cancan, cum imi place sa zic!
    Intotdeauna vor fi si oameni care te sustin si oameni care te condamna...e firea omeneasca! Important este sa te uiti in inima ta si sa fii impacata cu tine!
    Nu iei de la nimeni nimic! Asa ca....welcome back! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema vine din faptul ca multe persoane pretind ca viata aia privata e un fel de prel;ungire al bloggingului. Si atunci deja, din punctul meu de vedere...e grav. Bine, acum deja intram in categoria dive si vedete mass media, asa ca nu insist prea mult pe subiect. In general pentru noi muritoarele de rand, life happens. Ori ca vrem ori ca nu vrem! Si oricat de organizata ai fi, ceva candva tot iti da peste cap postarile bine planificate sau cheful de a le alcatui.
      Stiu bine ca nu am cum sa plac tuturor, nici nu am pretentia asta, as fi absurda! Multumesc pentru primire!

      Ștergere
  10. Mie îmi place stilul tău, ești foarte comică și pentru mine nu ești doar fata care se rujează. Știu că și citești foarte mult, te ocupi cu atenție de familia ta și asta îți ocupă mult timp. Cine te-a catalogat drept tontuță, înseamnă că nu ți-a parcurs toate postările.
    Eu am fost luată peste picior și de câțiva colegi de blog, dintre cei generaliști. La fel, li se pare că fetele din sfera de beauty și fashion sunt niște fetițe superficiale, materialiste și cu gărgăuni în cap.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurora, coming from you, it means a lot!:) Si inca nu am renuntat la speranta ca intr-o vizita la ai mei reusesc sa te cunosc si pe tine personal. E o dorinta veche, am impresia ca semanam la multe trebusoare si ca ne-am intelege bine. E nasol sa te trezesti varat intr-o ciorba generala si sa nu te creada nimeni ca esti mai mult decat un morcov fiert!:))

      Ștergere
  11. Cum sa pui la suflet parerea unor oameni care nu stiu nimic despre tine? Care nu te cunosc, habar n-au cine esti si ce faci? Problema e la ei, nu la tine, nu mai lasa asa ceva sa te faca sa te indoiesti de tine ... niciodata. Continua pe drumul tau, fara sa te uiti si dreapta si-n stanga. Am mai vorbit noi candva despre asta, nu toata lumea trebuie sa fie "mare", e mult mai importanta calitatea de om decat cea de blogger "de succes".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite asa bine. Eu pun la suflet si cand face scandal vecina nebuna de la etajul 7 care zice ca alearga copilul meu in casa atunci cand copilul meu nici macar nu e acasa!:)) Sunt genul ala de om care se consuma pentru orice si oricat incerc nu reusesc sa schimb pe deplin lucrul asta. Si da, am mai vorbit, tin bine minte conversatiile alea. Reality checks are hard sometimes!

      Ștergere
  12. nu trebuie sa te preseze, nici sa-ti consume puterile...incetisor :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Faptul ca scrii despre cosmetice nu inseamna ca doar la cosmetice se margineste toata activitatea si tot interesul tau. La fel daca ai scrie doar despre carti, de exemplu, sau orice altceva. Faptul ca exista persoane care te judeca doar din perspectiva faptului ca scrii despre "jucarele" mi se pare total deplasat. In plus, noi, toate cele ce iti citim postarile, apreciem talentul cu care scrii, carisma si buna dispozitie pe care o emani cat si recenziile foarte la obiect pe care le faci.
    Cat despre superficialitate, citindu-ti de cativa ani fiecare postare, nu pot asocia acest termen cu tine. Esti orice in afara de superficiala.
    Ca si concluzie, din punctul meu de vedere nu trebuie sa scrii din obligatie sau la norma, scrie cand ai chef, cand iti vine, ia pauze cand simti nevoia, scrie despre orice ai tu chef pentru ca NU DATOREZI NIMANUI NIMIC.
    Nu aduci pe nimeni cu forta sa iti citeasca blogul, nu te plateste nimeni ca sa poata sa emita pretentii, e locul tau de joaca.
    Din contra, noi, cele care te citim iti suntem datoare tie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu imi e nimeni dator cu nimic Alina! Dar cu acest comentariu pot spune ca m-ai facut sa bazai un picut! Iti multumesc pentru cuvintele frumoase, e fain sa gasesti feedback de genul asta cand te loveste cate o criza mai mica sau mai mare.

      Ștergere
  14. Draga mea, eu te citesc tocmai pentru ca "nu ai facut nimic cu blogul". Te urmaresc pentru ca simt ca esti reala, nu esti un personaj, asa cum sunt multe bloggerite in ziua de azi. M-am saturat de imagini prefabricate, false, de fatada... Eu caut oameni autentici, cu bune si rele, cu ruj si cearcane, zile bune si zile rele, cu perfect hair day si worst hair day... asa cum e in viata adevarata.

    Sa ai o zi frumoasa si oameni faini care sa-ti aduca zambetul pe buze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clarra, multumesc si...hear hear. Uneori ma gandesc ca generatia de dupa noi creste cu impresia ca daca nu esti perfect, nu ar trebui sa existi deloc. Si nu cred ca e ok. In viata reala nu exista numai flori si farduri si miros de micsunele, nu exista numai brunch-uri fabuloase si mic dejun cu sampanie. Chiar daca se cauta vietile celor care par sa arate ca totul e posibil la modul ala, eu nu pot asa. Asta sunt, nu sunt invidioasa pe perfectiune pentru ca nu cred ca exista pe bune. Atat pot, cu atat defilez. Sa ai si tu oameni frumosi in jur si multa veselie!

      Ștergere
  15. Am tot zis în ultima perioadă, la mine pe blog, pe altele când era pe subiect sau în discuții între prietene, că încep să fiu tot mai tristă când văd atâtea bloguri de beauty deloc personale, mult conținut la fel pe multe dintre ele, practic doar niște site-uri, nu bloguri.
    Blogul tău nu e unul dintre ele, e chiar la polul opus, al celor pe care le citesc cu plăcere în primul rând pentru stilul personal și foarte haios, pentru informația unică și pentru că simt că citesc un om, o femeie cu nebuniile ei cosmetice sau de alt fel, dar... un om! Ceea ce mulți uită să fie.
    Fiecare avem ritmul nostru, timpul nostru, prioritățile noastre. E cel mai ok să scrii doar atunci când simți să faci asta. Iar părerile oamenilor care nu te cunosc cu adevărat sunt bune doar de ignorat, știu că nu e ușor, dar încearcă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha Ella, da, printre picaturi am vazut cand ai spus asta. Am citit mai putin blogurile, s-a vazut ca nici n-am mai comentat, dar disparuta de tot nu am fost! I lurked in the shadows!:)) Iti multumesc pentru cuvintele frumoase si apreciez.:*

      Ștergere
  16. Revin...un pic offtopic, sper ca nu e suparare :)
    Mi-a venit in minte un personaj feminin dintr-o carte draga mie (fantasy, nu stiu daca este chiar stilul tau, deci sunt si eu superficiala, citesc carti "copilaroase"...bine, nu numai, dar orisicat...).
    O cheama Denna si e perceputa si ea ca nestatornica, superficiala si capricioasa, desi nimeni nu stie nimic despre greutatile din viata ei, nimic despre ce e in sufletul ei si nici nu incearca nimeni sa o inteleaga. Cei din jurul ei(carismatica, atrage multe persoane) incearca sa o modeleze dupa propriile lor gusturi. Atunci cand devin prea insistenti si incearca sa-i schimbe felul de-a fi, ea fuge (si se intampla adeseori). Pt ca isi schimba des numele (Dianne, Dyane, Dianah, Dinael, etc) si nu poate fi gasita mult timp in acelasi loc, pentru mandria ei si pentru ca nu poate fi "imblanzita", pentru ca nu se comporta ca restul "domnitelor", pentru ca nu accepta amestecul nimanui in viata ei privata, oamenii ii pun etichete care o ranesc...pentru ca in acelasi timp este si foarte sensibila. Tot ce vrea e sa fie lasata sa fie ea insasi, cu bune si rele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, ce carte e aia? Ca din ce spui practic cineva s-a apucat sa scrie despre mine!:)) Mai seamana si numele!

      Ștergere
    2. Seria se cheama "Cronicile ucigasului de regi" iar cele 2 carti sunt "Numele Vantului" si "Teama inteleptului". Al 3-lea si ultimul volum al seriei se lasa insa asteptat, cam de multisor, din pacate.
      Daca iti plac Stapanulul Inelelor, Cantec de gheata si de foc, Harry Potter (pe asta inca n-am citit-o) cred ca iti vor placea si cronicile...parerile sunt impartite.

      Ștergere
    3. M-am documentat, suna chiar interesant! Cat despre Harry Potter....dooooh!:))

      Ștergere
  17. Ma pregateam sa te "smotocesc"!
    Cum sa renunti la coltisorul asta plin de veselie, nebunie, sinceritate si... rujuri? Ha?
    Este imposibil! N-as fi acceptat!
    Esti partenera mea si n-o sa accept sa renunti la aceasta activitate! Ai un stil unic si sunt convinsa ca ai mai multi fani decat ti-ai fi imaginat. Ca te urmaresc din umbra, asta e partea a doua.
    Pupicius si hai cu postarile, ca ne plac! Ok?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, numai pentru faptul ca te-am gasit pe tine si tot a facut blogul asta ceva treaba buna, nu? Hai ca pot sa fiu cat de melodramatica am eu chef, ca e blogul meu!:)) Si partenera ta de scranteli raman oricum, cu blog sau fara blog! Cele doua Diane sibience si cu oarecare instabilitati nu sunt asa usor de despartit! A durat cam mult pana am dat una de alta, dar naiba ne mai face pe noi sa ne potolim cu trancanelile in particular. Acum avem si scuze suplimentare avand in vedere ca suntem a big happy family si baietii au si ei un munte si o bere de prestat la comun!

      Ștergere
  18. Exceptand unele mici aspecte, asa cum iti spuneam asta-seara, ma aflu cu tine in aceeasi barca! Te imbratisez, Diana!

    RăspundețiȘtergere
  19. Cunoscandu te asa un pic nu cred ca te doboara mici comentarii ale unor persoane care chiar nu merita nici cel mai mic comentariu din partea ta.Si mie personal chiar imi plac postarile tale.Cristina

    RăspundețiȘtergere