Farmona si cafeluta

Se fac patru zile de cand nu am mai baut cafea. Ce m-a apucat pe mine bautoarea de cafea in cantitati industriale? Mai nimic. Vreau sa vad cat pot rezista fara sa ma ating de licoarea cofeinizata. Oare chiar depinde functionarea mea de ea? Se pare ca de fapt...nu chiar. O beau pentru ca a devenit un ritual, nu pentru ca imi e necesara. Cand o beam neagra mai mergea, dar de la o vreme scap cam mult zahar in ea. Si sincer, numai de inca o portie de zahar nu am nevoie.
 
Problema e ca ador mirosul ala. De gelul cu cafea de la Yves Rocher m-am saturat, untul de corp Mayam l-am consumat si am primit interdictie de la consort sa ma mai dau cu asa ceva. Ce ramane de facut? Sa apelez la urmatoarele ajutoare care miros a cafea. 


De Craciun am primit un set cu doua produse Farmona. Am fost extrem de entuziasmata pentru ca povestise Dee despre ele. Le-am tot vazut pomenite prin blogosfera si gata a fost dorinta. Ei bine, m-am ales cu setul cu cafea din gama Sweet Secret, format din gel de dus exfoliant si souflee pentru piele (adicatelea un fel de struto-camila intre lotiune si unt de corp ar trebui sa fie). Zic ei ca de fapt aroma nu ar fi de cafea direct ci de cappuccino si tiramisu. Va ploua in gura? Da...si mie.

In primul rand sa spunem de miros, da? Pai e simplu. Iti vine sa torni gelul de dus pe gat si apoi sa iei o lingurita ca sa te servesti si din produsul pentru hidratarea pielii. E cafea dulce, asa ca se potriveste bine ce spun ei pe amabalaj. Pe mine mirosul asta ma baga intr-o stare minunata, sotul tolereaza desi tot nu intelege de ce vreau sa miros a cafea! Desi la mine ideea de aromoterapie cam functioneaza, nu ma deranjeaza sa folosesc produsele astea seara, nu ma agita, nu ma baga in priza. 


Ambalajele nu ma dau pe spate, arata ok banuiesc. Pozele alea cu boabe de cafea si cani si prajitura nu imi inspira nimic in mod deosebit. La gelul de dus apreciez ca e dotat cu un capac in care nu iti rupi unghiile cand il deschizi. Si apreciez ca orificiul de dozare e taman cat trebuie. Textura gelului de dus exfoliant e un pic mai densa decat la un gel de dus clasic si n-as fi vrut sa ma lupt cu ambalajul la fiecare utilizare a produsului.

Ce imi place la gelul de dus? Particulele exfoliante sunt suficient de multe si abrazive ca sa simt ca fac ceva. Pe de alta parte nu imi simt pielea agresata si pot sa il folosesc linistita chiar si zilnic. Pielea ramane fina dupa ce il folosesc, mirosul se simte cateva minute pe piele, dar daca nu e urmat de souflee, nu persista cu orele. Adevarul e ca trebuie insa mereu folosit ceva hidratant dupa pentru ca are tendinta de a usca un pic pielea.


Body Souflee-ul eu l-as fi pus in ambalaj tip tub. E suficient de lichid incat sa fie potrivit pentru asa ceva. Cand am vazut cum se prezinta m-am asteptat sincer sa nu faca fata nevoilor de ingrijire pe care le tot trambitez pe blog. Cu toate astea m-a surprins in mod placut. O cantitate mica e suficienta pentru a acoperi o suprafata destul de mare. Se absoarbe repejor in piele, nu as spune chiar imediat, sunt cateva minute in care lasa senzatia aia de lipicios la suprafata. Efectul dureaza ore bune, chiar neasteptat de mult as spune eu. Iar mirosul ala de prajitura cu cafea ma insoteste mult si bine. Adevarat ca daca veti folosi produsul asta dimineata si apoi o sa vreti sa folositi parfum, s-ar putea sa iasa un amestec ciudatel. 


Ei sustin ca produsele sunt naturale, acum va zic sincer ca fiecare interpreteaza cum vrea aceasta informatie. Ingredientele par destul de ok, mie nu mi-au creat nici un fel de neplacere, dar voi stiti mai bine care e definitia voastra pentru natural si cam ce va place sau nu va place sa gasiti in cosmeticele voastre.

Din punctul meu de vedere pentru pretul prietenos, aceste doua produse sunt chiar foarte bune. Sunt curioasa sa mai incerc si alte arome, eventual alte game de la Farmona. Stau si salivez pe site la ei, mai arunc cate un ochi si la Farmacia Tei si pe Aoro. Cam pe acolo gasiti produsele lor. Am mai vazut cate ceva si prin Pepco, dar oferta e limitata. 

Ati incercat produse Farmona? Daca da, sunt curioasa ce anume si cum vi s-a parut. Daca nu, cam ce v-ar tenta din oferta lor extrem de variata?


Share:

5 comentarii

  1. Trebuie să încerc ceva din gama asta, aroma sună fix pe placul meu!
    Eu am numai din cele cu arome fructate, iar cel mai încântată sunt de untul de corp, are o textură extrem de plăcută, iar aroma... nu mai zic. Toate miros oricum foarte fain, păcat că nu toate se și mențin la fel de bine pe piele.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt mare amatoare si eu, o sa ma uit si dupa acestea!

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am incercat aceasta gama, sau alte produse de beauty pe baza de cafea. :) Si eu sunt amatoare de cafea, beau mai multe cafele pe zi (in timpul saptamanii 6, in weekend 3-4, chiar acum sunt la a 4-a cafea pe ziua de azi), e o placere a mea, imi place gustul, mirosul, si faptul ca imi da enegia de care am nevoie, mai ales la serviciu ca sa fiu eficienta pe tot parcursul zilei.

    Xoxo, Victoria

    RăspundețiȘtergere