vineri, 18 martie 2016

Un fel de SPA

Imediat sunt aproape doua saptamani de cand ma lupt cu o raceala/sinuzito/monstruoso chestie. La fel ca si fii-mea si 90% din populatia cu care am intrat in contact in ultima vreme. Plutesc niste chestii in aer si nu vorbesc de mirosul de flori de primavara! Ehh, nu e nevoie sa va spun ca o chestie din asta te darama fizic si psihic. Sau cel putin pe mine ma darama! 

Nu o sa imi dau ifose de diva fancy, cand sunt racita ajung sa arat ca muma padurii (sau ca sora ei mai mica) si nu pot spune ca ma preocupa prea tare aspectul asta. Imi pare rau barbatu-meu, tu m-ai luat, ai stiut in ce te bagi! Tenul imi e tern, cearcanele sunt deja trademark personal, parul e o chestie incalcita si matuita, pielea mea n-a mai vazut hidratare cumsecade de pe vremea cand eram "in putere".      


Acum insa am decis ca e cazul sa spun stop. Asta seara am program de rasfat ca sa intampin weekend-ul aratand si simtindu-ma relativ uman. Sa va spun care e planul, nu? Acum tineti pumnii sa si iasa planul asta al meu.

Pentru ca azi n-am avut chef de mare machiaj, o sa fie mai simpla operatiunea demachiere. O voi urma cu  niste "aburire" cu ceai de musetel ca sa deschid porii si pe urma imi trantesc masca aia cu argila clasica pe fata. Asta seara e seara de tratat tenul cu ulei de migdale, zona din jurul nasului urla dupa ajutor.

In par vine ajutorul de nadejde, uleiul de cocos de la Solaris, pe care am de gand sa il tin in plete macar vreo doua ore inainte de a-l spala. Adevarul adevarat e ca parul meu are nevoie acuta de niste zeama de foarfeca in perioada asta, oricat incerc eu sa ma mint. Curand operatiunea nu va mai putea fi amanata dar caut pe cineva care sa reuseasca sa imi faca bobul ala mediu perfect fara a ma lasa nici cheala, nici saraca lipita! 

Pana atunci, uleiul de cocos ziceam. Samponul folosit in perioada asta e cel cu masline de la Ziaja (Georgia draga multumesc ca l-ai mentionat pe blog, imi cam place de el!) care isi face treaba cu brio. Curata bine dar nu lasa firul de par uscat si trist. N-am de gand sa risc si sa il las pe Mr.Hair sa se usuce in mod natural. La claia mea aia presupune sa dorm cu el ud si parca nu as vrea sa ma iau la tranta cu inca o tura de dureri de cap. Asadar agresat cu uscatorul va fi apoi recompensat cu niste dry oil de la Dove. Care si asta e minunat!

Am uitat sa spun! Baia o sa fie fierbinte si o sa beneficieze de niste inimoate dizolvabile (primite de la mama de 8 martie) care sper sa miroasa a trandafir la fel de misto pe cat miros in saculetul lor cochet. Adevarul e ca niste ulei din ala Tea Tree din cel mai recent colet Solaris ar fi fost indicat, dar il pastrez pentru lampa de aromoterapie din camera. Si-o sa zac. Pana ma incretesc bine de tot ca asa am invatat eu din "Denis, pericol public". Uscata si a trandafir parfumata am de gand sa imi rasfat si pielea tot cu ulei de migdale pentru ca lotiunile si potiunile nu prea mai fac fata momentan.

Lampa aia e aprinsa, simt ca incep sa pot respira. Niste balsam de buze Apivita cu miere ca sa isi revina si buzele ca tare au mai suferit bietele in perioada asta. Apropos, balsamul de buze Apivita, achizitia cea recenta e cam FOARTE TARE! Va zic de el?

E timpul pentru o cana de ceai cu miere si lamaie. Desi sticla aia de vin care sta singurica pe raft de ceva vreme imi face cu ochiul. O lasam pe sambata seara. Ceai! Da, inapoi la ceai! Cuibarita sub paturi, cu ceaiul langa mine, e timpul pentru o carte buna. Sau poate un film ca nu am mai vazut unul de secole. 

Cert e ca pana vine al meu sot de la munca (detest turele din care iese la ore obscene din noapte) o sa fiu in lumea viselor de multicel. Sforaind! Ca o duamna!

La voi cum e cu spa night-ul dupa boala? Tot a operatiune de renovare seamana? Sau sunt eu teribil de lipsita de stil in general?

11 comentarii:

  1. Poti sa cumperi de la plafar un pachetel de sare de magneziu (sare amara, Epsom) si sa faci o baie in cada cu sarea respectiva, regleaza electrolitii, hidrateaza si detoxifiaza, te pui pe picioare cu o baie buna, bagi somn si a doua zi esti fresh pentru weekend. Si eu am racit in concediu de la aparatele de aer conditionat, dupa 2 ani jumate in care n-am avut treaba cu microbul asta. Bine ca eram in concediu si a fost soare, mare, oricum umblam nemachiata si cu "freza" de plaja asa ca nu s-a observat ca eram darapanata. Mult suc de citrice, ceai de ghimbir daca poti duce si te faci bine. Weekend frumos sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ca mi-ai reamintit de sarea de magneziu, era in plan sa am in casa o punguta pentru cazuri de urgenta! Da, cu citrice am dat inainte si ceaiuri de ce am avut la indemana. Azi sunt aproape ca noua!:)

      Ștergere
  2. ce m-a binedispus articolul tau, chiar m-a scos din starea de nervozitate de azi :)) maine o sa imi programez si eu o zi de spa, ca sa ma rasfat nitel dupa o saptamana stresanta la serviciu. Uleiul de cocos de la solaris trebuie sa mi-l achizitionez si eu neaparat, sa imi mai hidratez un pic parul pentru ca e tare uscat saracutul. sa ai un weekend excelent plin de voie buna. pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a prins bine articolul meu. Uleiul de la Solaris, ala de cocos, e magic. E minunat de avut in casa pentru orice. Am pierdut sirul cate borcane am consumat pana acum!

      Ștergere
  3. Suna bine rasfatul tau! Si eu am probleme cu sinuzita, daca apuc sa racesc 3 luni stau cu nasul infundat. Si cand aproape mi-a trecut, alta runda de raceala urmeaza :( deja sunt dependenta de picaturi de nas, uffff. Eu personal la cat de obosita sunt toata saptamana, rasfatul suprem e dormitul pana la ore cat mai tarziiii !!! Cand am timp insa, urmez si eu un ritual asemanator cu al tau. Si taaaare bine e dupa ! Si seara carte cu ceai aromat (da,da,da, ghimbir cu cuisoare si un pic de scortisoara si zeama de lamaie si un pic de miere) si lenjerie de pat proaspat spalata :D Si musai sa fie vineri sau sambata seara, ca duminica seara n-are nici un farmec !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, te inteleg. Eu chiar nu mai patisem de multa vreme asa ceva, dar iata-ma doborata in cel mai zdravan mod! Am zambit la partea cu lenjeria de pat proaspata, asa sunt si eu, daca e lenjerie de pat proaspat spalata deja viata e mai buna.

      Ștergere
  4. Da da, si la mine e la fel cu spa-night-ul! Zici ca intru in renovari!? ������xx, Annie | Annie’s Beauty

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar joi seara am avut parte de un astfel de SPA! Chiar m-am mirat cate produse am folosit...si daca imi aduc aminte de ele, as putea sa pun de un articol! :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca nu folosesc chiar multe. Se poate si mai grav de atat!:)) Pai ia hai cu articolul, sa vedem cum se prezinta situatia si la tine.

      Ștergere
  6. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    RăspundețiȘtergere