sâmbătă, 30 aprilie 2016

Paste fericit!

Ca niciodata anul asta am terminat toate pregatirile pe la 10 si un pic. Si tare bine a fost asa! Nu m-am omorat cu firea, nu avem musafiri, suntem doar noi. Plecam si de acasa pe ici pe colo asa ca nu am vazut rostul a 100 de feluri de mancare. Da, traditiile sunt frumoase dar tot nu imi cresc 7 guri si 7 burti in plus de sarbatori, asa ca nu inteleg risipa si nici oboseala pe care ne-o bagam singure in oase in perioada asta, umplandu-ne de nervi si frustrari. 




Avem cate ceva, putin si bun (zic eu), in casa e curat ca de obicei (bine hai, poate un pic mai curat ca am spalat si geamurile sa nu zic ca nu m-am zdrobit chiar deloc). Am decorat la modul minim cu doua, trei coronite primavaratice si niste iepuri simpatici de ceramica. Nu simt nevoia de mai mult! Ne invartim prin casa asteptand sa se facaora de mers la biserica. Daca avem noroc, copilul nostru neinvatat cu stat treaz la astfel de ore, va dormi maine mult si bine. Nu are zdroabe ca vine vreun Iepure peste noapte, a primit carti si hainute de la cei dragi, nu de la Iepuri. 


Va doresc sa va bucurati de doua-trei zile de liniste. Fara vizite care nu va fac cu adevarat placere, fara mancare care va face sa va perpeliti in pat noaptea, fara sa stati acolo unde nu va e drag! Sa fie cu leneveala si cu ce mai vreti voi! Sa fie cu oameni dragi!


Ne citim curand prin zona!

4 comentarii:

  1. Sarbatori luminate sa aveti! :*
    Sunt suta la suta de acord cu ce ai spus! Nu inteleg care e faza cu iepurele asta si cu datul cu capul de pereti din cauza lui. Cand eram eu mica era doar ideea de iepuras, nu primeam cadouri ca de la Mos Craciun. Doar imi cumparau ai mei o hainuta noua, ca sa ma innoiesc in Vinerea Mare cand mergeam sa trec pe sub masa. E o vorba, sa ai ceva nou pe tine sa nu te incalece magarul. :)))
    Zici ca au innebunit oamenii astia, isi fac stocuri de machiaj, de vopsea de par, de parfumuri, de carne, de bauturi, de paine de zici ca nu o sa fie magazinele deschise marti. :))

    Una peste alta, o zi superba iti doresc, cu soare si liniste! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc ca la mine venea Iepurele. Si la fii-mea a venit in anii trecuti! Dar acum chiar vreau sa stie care e sensul sarbatorii asteia. Si da, va primi mereu carticele ca aia e boala noastra comuna. Dar in rest as vrea sa o lasam mai moale. E suficient Mos Craciun, e suficienta ziua ei si micile ocazii ce se mai raspandesc prin an. Nu e un copil care sa duca lipsa de ceva, dar de excese tare as vrea sa ne ferim!

      Ștergere
  2. Sărbători fericite în continuare, zilele liniștite și cât mai frumoase!
    Bine gândești, eu nu mă văd vreodată strofocându-mă cu făcut mâncare cât pentru o lună și alte cele, nu văd rostul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! La fel sper ca ai avut si ai si tu! Noi oricum mancam putin, am mai fost si in vizita. Si asa, ce am facut tot ajunge pe vreo doua zile. Nu vreau sa imi imaginez daca ma strofocam mai mult cum era!

      Ștergere