miercuri, 11 octombrie 2017

Freeman Polishing Charcoal and Black Sugar Gel Mask

A venit azi timpul pentru o postare dedicata unuia din cele mai misto produse de skincare gasite de mine vreodata! Am consumat un tub intreg, am cadorisit vreo trei prietene si am mai convins inca vreo cinci sa cumpere minunea. Toate au fost de acord cu mine in unanimitate! This stuff rocks!

In primul rand sa va spun asa. Avem un tub de 175 ml (cantitate super generoasa), la un pret de aproximativ 25 de lei. Parca asa erau in Dm - Drogerie Markt, ca eu de acolo cumpar produse Freeman. Produsul se vrea a fi o masca exfolianta cu carbune si zahar negru, avand actiune de detoxifiere a pielii. Actiunea se vrea a fi in doua etape: intai carbunele activ absoarbe excesul de sebum si indeparteaza impuritatile, apoi, zaharul negru ajuta la indepartarea celulelor moarte.


Textura e una ciudata, la inceput cand pui pe degete nu stii ce sa crezi. E un gel cu particule exfoliante super dense si abrazive zdravan. Initial eram convinsa ca nu am cum sa intind asa ceva pe ten. Wrong! Se intinde frumos si uniform, stau cu masca 5-7 minute, asa cum se recomanda, dupa care masez bland tenul timp de 1 minut. Clatesc si voila...baby skin!


Nu exagerez deloc daca spun ca am pielea super catifelata si luminoasa dupa ce folosesc minunea asta. Efectul e evident si inca ma surprinde placut la fiecare utilizare. Nu simt ca imi usuca tenul, iar in sezonul rece la mine tendinta de deshidratare a tenului e chiar pronuntata. Dimpotriva, senzatia dupa ce clatesc masca e aceea care ramane dupa un masaj cu mix de uleiuri.Nu va ganditi ca ramane pielea unsuroasa, doar hidratata si fericita!

Desigur ca dupa aceea aplic crema, serum sau ce imi e in program in seara respectiva. As putea sa sar peste acest pas daca m-ar cuprinde o lene crunta? Eu zic ca da! 


Folosesc masca de doua ori pe saptamana si raman extrem de multumita de ea. De cand am descoperit-o s-au redus considerabil chiar si micile neplaceri aduse pe fruntea mea de dezechilibre hormonale lunare. Cand sunt super obosita si am chef de un rasfat, aplic imediat dupa ea o masca de tip servetel, ca sa ii dau pielii mele o doza zdravana de ingrijire. 

A nimerit un tub din asta si in baia unei prietene cu ten foarte gras. O iubeste si ea. Pe ten mixt, pe ten uscat, iata ca merge la oricine. Singurul caz in care nu o recomand este daca aveti rozacee sau piele foarte fina si sensibila. Exfolierea e destul de intensa, nu merge pentru cineva predispus la capilare sparte de exemplu. 


Pentru cele interesate, las si lista de ingrediente aici. Dupa cum stiti eu folosesc ce vad ca functioneaza si nu fac chiar foarte mare caz de ingrediente. Nu sunt complet ignoranta, dar accentul nu cade musai pe acest aspect. Daca o sa regret peste vreo 10-15-20 de ani, ramane de vazut! Banuiesc ca o sa va spun pe blog, right?


Sunt curioasa daca voi ati folosit masca asta Freeman, sau alta din gama. Eu am in plan inca vreo doua variante, am mai folosit si altele in trecut si mereu am fost multumita. Asadar, astept cu interes recomandarile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu