miercuri, 4 octombrie 2017

Rujuri Avon True Color Perfectly Matte

In postarea cu favoritele verii va spuneam ca am facut o descoperire care m-a lasat cu gura cascata, rujurile True Color Perfectly Matte de la Avon. Backstory: pana prin luna iunie nu mai atinsesem un catalog Avon de cel putin 5 ani, daca nu cumva mai multi. Mai cumparasem eu niste creioane de ochi, dar le luasem direct de la un distribuitor care vinde intr-un magazinel din Sibiu. Asa ca sincer eram debusolata complet de lumea asta.

Intr-o zi cu soare a venit pe la noi fina noastra. Nici n-a intrat bine pe usa ca am intrebat ce e minunatia de pe buzele ei. Un ruj Avon! CEEEE? Imi spune ca are mai multe nuante si ca sunt foarte misto, iar data viitoare cand m-am dus la ea i-am sapat in portfard. Intre timp mi-am adus aminte ca citisem pe blog la Alina despre ele, asa ca decizia a fost luata. Am plasat rapid o comanda si acum detin nu mai putin de sase nuante cu care ma prezint in fata voastra.


Ambalajele sunt foarte sleek, arata elegante si minimaliste, nu duc deloc cu gandul la niste rujuri de 18 lei bucata. Pentru ca let's face it, ele teoretic costa mai mult dar la promotie vesnica au mereu pretul asta, 18 lei. Plasticul cauciucat cu care e imbracat tubul tinde sa se murdareasca un piculet cam repede, dar nu e bai deloc.

Miros discret a ceva fructato-chimic, dar nu e nimic deranjant pentru nasul meu fitos. Textura le e catifelata, se aplica uniform pe buze si sunt opace. Nu am nevoie sa vin cu mai mult de un strat si asta e un mare plus din punctul meu de vedere. Imi place sa imi aplic rujul direct din tub, fara sa stau de pensule, tapotari cu servetele intre straturi si alte artificii de genul. Stiu ca teoretic aceste trucuri pot prelungi longevitatea produselor de buze, dar la 6 jumatate dimineata cand ma machiez eu, ain't nobody got time fo' that!

Finishul mat nu e cel al unui ruj lichid, asa ca daca asta va doriti, stay away. Mie imi place foarte tare felul in care arata pe buze si apreciez enorm ca nu imi simt buzele uscate nici daca port unul din rujurile Perfectly Matte pe tot parcursul zilei. Rezistenta e undeva la 4-5 ore daca nu mananc vreun porc mistret. Daca reaplic ruj peste nu ma trezesc cu dungi inestetice sau produs adunat in liniile de pe buze. 

Cred ca ati prins ideea, rujurile astea sunt ieftine si bune. Se simt super comfortabil, rezista chiar decent, au o gama variata de nuante, go get some. Ahhh, legat de nuante, stiti voi ca ce e in catalog nu prea seamana cu realitatea. Pe langa swatchurile mele, puteti cauta si altele pe net, sigur o sa gasiti ceva sa va ajute. Daca nu, eventual incercati sa va achizitionati un set de mostre, ca sa vedeti ce v-ar placea pe termen lung. Daca decideti sa mergeti la risc si intuitie, asteptati-va ca nuantele de rosu sa fie mai mult roz, rozul sa bata in portocaliu sau cine stie ce alte bazaconii. Din punctul meu de vedere acesta e un inconvenient destul de mic.

Momentan eu am pus gheara pe nuantele dorite, dar nu exclud posibilitatea ca pe viitor sa mai adaug si altele in colectie.


Au Naturale este asa cum ii spune si numele o nuanta nude. Are o usoara tenta peach-portocalie dupa care nu ma omor neaparat. Prefer nuantele nude cu tenta roz sau cele plasate la capatul opus, reci si cu subton gri-grej.

Pure Pink e o nuanta cuminte de roz pudrat. Rozul ala universal, cum imi place mie sa spun. Cel care merge pe orice tip de ten, cu orice machiaj, in orice combinatie, la orice ora din zi. Tipul de ruj "no fuss needed".

Peach Flatters e mai putin piersiciu si mai degraba coraly. E o nuanta calda care complimenta bine tenul bronzat. Acum ca sunt iar alba parca il vad  un piculet cam portocaliu. Posibil sa fie doar in mintea mea. Oricum il port cu un creion nude pe dedesubt si atunci e ceva mai temperat tonul de portocaliu.

Adoring Love e un roz intens dar totusi linistit. Un trandafiriu cred ca ar trebui sa ii zic. Imi place foarte tare nuanta asta si nu am mare lucru in plus de adaugat despre ea.

Ravishing Rose imi aminteste cumva de fosta mea mare iubire Vivid Rose din gama Maybelline Color Sensational Vivids. De fapt daca ma gandesc bine, e ceva intre Vivid Rose si Hot Plum. Ambele nuante le-am iubit la vremea lor, dar le-am aruncat pentru ca erau vechi. Asa ca Ravishing Rose pica numai bine. Eu tonuri de fucshia nu prea pot sa port fara sa arat cheap and trashy, asadar nuanta asta e compromisul meu pentru roz intens.

Berry Blast este o nuanta superba de visiniu-movuliu-deep berry. Toamna asta presimt ca o sa abuzez de rujul acesta, mai ales ca momentan nici nu mai am altceva deep in colectie. Problema se cere remediata pentru ca iubesc buzele dark and vampy in sezonul rece (spre disperarea sotului care crede ca nuantele de genul ma fac sa arat un pic moarta, but what do men know?)

Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus despre rujuri asa! Ati incercat vreun ruj din gama asta? Chiar sunt misto sau m-a lovit pe mine un amoc nejustificat? Are they pretty or are they pretty? Si mai aleees, mai e vreo nuanta musai de cumparat care lipseste din mini colectia mea?




3 comentarii:

  1. Am fost acum doua saptamani la nunta prietenei mele din frageda pruncie si mandra mea mireasa a purtat un ruj Avon. La fel si mama ei. Bai, arata fabulos rujurile astea! Si ii venea atat de bine rozul ala usor movuliu, absolut superb!
    Eu am patru mostre si parca nu imi mai plac ca la inceput, dar o sa le mai port. Cred ca am eu buzele mai uscate, nu stiu. Ravishing Rose e preferatul meu, vorba ta, seamana cu raposatul Maybelline. ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt extraordinare! Prejudecata aia tembela cu "meeeh, sunt rujuri ieftine" e total calcata in picioare in cazul lor!:)) Intr-adevar daca nu ai buzele bine hidratate nu se vad prea dragut. Ma bucur sa aud ca nu doar eu ma gandesc la Maybelline cand port Ravishing Rose!

      Ștergere
  2. Am avut si eu o mostra de adoring love si mi-a placut la nebunie. Intr-un catalog viitor, cel c 16/2017 pt luna noiembrie o sa bage rujurile cu 14 lei si vreau sa imi cumpar cateva .

    RăspundețiȘtergere