miercuri, 7 septembrie 2016

Red my lips

 Inainte de a face pe bune introducerea la postarea de azi, trebuie sa fac o introducere la introducere. Ieri ieseam din Donuterie cu pitica mea, cu unchiu-meu si vara-mea care venisera intr-o scurta vizita in Sibiu. Avusesem una din cele mai nasoale zile din ultima vreme si nu stiam pe ce lume sunt, capul ma durea de nu vedeam pe unde merg. Am iesit si am auzit pe cineva care mi s-a parut ca ma striga. Am intors capul si o tipa faina parea ca intr-adevar mi se adreseaza mie. Nauca de creieri am zis ca mi se pare, nu o cunosteam...Si cand mi-am indreptat privirea spre ea mi-a spus:"Scrie in continuare!" Am ras si cred ca i-am multumit apoi am mers mai departe. Efectiv dupa un minut am realizat! Fata aia ma citeste? Fata aia mi-a zis sa scriu in continuare! Zambeam ca tampita si ma simteam ca ultimul om pentru ca nu am stiut sa reactionez. Ii tot spuneam vara-mii "O fi zis ca sunt o salbatica, o ciudata, o nesimtita!" Asadar tu, cititoare draguta, iarta-ma! A fost prima oara cand m-a abordat cineva care ma citeste! Si...multumesc! Nu ai idee cum m-am simtit si cat de mult a contat! Dupa acest mic moment semi dramatic revin la postarea de azi...


Daca ma intrebai acum doi-trei ani cat de des port ruj rosu as fi ridicat o spranceana si ti-as fi aratat unicul meu tub de ruj rosu, detinut din vremea cretacicului si atins cam de trei ori pe an. Mi se parea ca pentru rujul rosu ai nevoie de atitudine, de un anumit moment al zilei, de dinti mai albi, de piele perfecta, de un anumit outfit. Mda, partial corect!
Rujul rosu are in el niste magie. Daca te prinde te transforma si te face dependenta. Ajungi sa il iubesti cu pasiune nebuna si sa te doara in cot ca nu ai pielea perfecta, dintii perfecti sau ca porti niste haine care "nu merg cu ruj rosu" pe la 10 dimineata. De cand am inceput sa port rosu frecvent am inteles ca imi poate face o zi proasta mai buna. Ca ma poate face sa par mai increzatoare in momentele in care as vrea sa ma tarasc sub o piatra si sa dispar. Si pentru ca uneori fake it till you make it chiar functioneaza, tubuletul cu ruj rosu a devenit aliatul meu pentru a ma simti mai "put together" decat sunt adesea.

Si uite asa am ajuns eu sa detin cateva exemplare de rosu cu texturi diferite, de la branduri diferite, iar azi vi le arat si voua si va spun cand intind mana dupa fiecare dintre ele.

Incep cu cel pe care l-as cumpara si recomanda oricui de 100 de ori. Lip stainul Sephora. I-am facut review anul trecut, cu lux de amanunte. L-am purtat de atunci de multe multe ori si nu m-a dezamagit niciodata. Intre timp am capatat dexteritate in aplicare, uneori folosesc si contur, alteori nu. Daca vreti ruj rosu mat care sa reziste si sa reziste si sa reziste, 01 Always Red de la Sephora e raspunsul. Personal il simt comod pe buze si fara sa ezit as da din nou banii pe el.

Un alt ruj lichid, recent ajuns in colectia mea este acesta de la Horst Kirchberger, nuanta 57. In caz ca nu ati auzit de brand-ul asta, nu va temeti, o sa mai auziti pe la mine de ei. E o firma nemteasca, cu produse profesionale pe care le distribuie in general in saloane. Un fel de Malu Wilz if you will, in lipsa de alta comparatie mai la indemana acum. Dupa cum vedeti cred, fata de cel de la Sephora acesta are o usoara tenta portocaliu-coral. E un rosu un pic mai varatic din punctul meu de vedere, mai cald, mai solar. Mai neiertator cu dantura, asta e clar! Aspectul e tot mat, dar rezistenta nu e la fel de indelungata ca la cel Sephora. As zice undeva la 6-7 ore si se transfera un picut. Nimic grav, nu raman cu buzele conturate pe margine si goale in centru, dar tot Sephora ramane pe primul loc. Acesta e si un picut mai uscat pe buze, simt nevoia de balsam imediat ce il dau jos dupa cateva ore de purtare.


Mai sus avem in ordinea numerelor de pe tricou: Lipstain Sephora, Lipstain Horst Kirchberger, creion Maybelline, lipliner, ruj Horst Kirchberger si ultimul swatch lipliner cu rujul sheer deasupra.

Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil in nuanta Light it up! e rosul clasic spre care intind mana zi de zi. E comod de aplicat datorita formei de creion, e suficient de cremos incat sa imi mentina buzele fericite dar suficient de mat incat sa il iubesc eu cea care nu se mai da in vant dupa stralucire. Rezista cu brio cateva ore bune, daca nu mananc intre timp ramane pe pozitii cel putin 5 ore. Nuanta e intensa si opaca, pretul e bun, I love it! Pacat ca il gasesc numai online, in rest numai de bine.

Nu in ultimul rand am si un ruj clasic Horst Kirchberger, din gama Shine Attitude. E nuanta 20 si recunosc ca imi place in primul rand din cauza ambalajului. Tubul cu finish metalizat, cu un sistem de inchidere tare ingenios (imi place la nebunie click-ul pe care il scoate tubul cand il apesi la baza pentru a scoate capacul) ma face sa ma simt glam numai purtandu-l in geanta. Initial cand l-am vazut am zis ca e o greseala si nu o sa port asa ceva. Pare extrem de intens, are niste shimmer auriu si finish-ul e lucios? Not for me, as fi fost tentata sa declar! Ei bine... De fapt el e mult mai cuminte decat pare. Aplicat cu o mana usoara arata ca un stain discret pe buze si in general asa il port. Buzele au aspectul ala umed, iar sclipiciul auriu e practic insesizabil. Asa ca il aplic cu incredere cand simt nevoia de ceva ultra hidratant si care sa nu necesite mari batai de cap. Nu rezista cine stie cat pe buze, dar si cand se  estompeaza nu lasa urme inestetice in urma si poate fi reaplicat cu usurinta.

Uneori ii alatur si un contur de buze rosu, umplu si interiorul buzelor cu creion si il aplic peste pentru a intensifica nuanta. Efectul e unul care imi place si in cazul asta, asa ca am ceva optiuni.

Concluzia se impune, all the retro stuff is getting to my head! Daca ar fi sa mai cumpar un singur rosu in perioada urmatoare (dar nu o voi face ca mi s-ar parea excesiv), acela ar fi cu siguranta Russian Red de la MAC. Pentru ca declar pe proprie raspundere ca rujurile lor isi merita banii aia multi pentru ca sunt minunate. Ahh si inca mai tanjesc dupa Gabrielle de la Chanel, dar hey, cine il mai pune si pe ala la socoteala, nu?!

Sa va aud domnite? Care va e relatia cu rujul rosu? Il iubiti, il urati, va intimideaza? Care e tubul vostru preferat de rouge si ce nuanta va face inima sa bata mai repede?

8 comentarii:

  1. Am 2 rujuri rosii: Sephora lip stain si unul de la Miss Sporty-Malaga, mai cald, mai de vara, dar la fel de intens pe buze. Le iubesc pe amandoua si le port oricand am chef, nu conteaza ca e 7 dimineata si le port intreaga zi sau ca e 10 seara si le reaplic la o iesire in oras. Parerea mea e ca rujul rosu complimenteaza frumos o piele alba, de portelan, chiar si ziua-n amiaza mare. :)
    Sunt de acord cu fata de ieri, keep writing! Oricate zeci de bloguri ar fi (si sunt), tu ai un farmec aparte. Esti sincera, naturala, multe dintre noi cred ca ne regasim in ceea ce gasim aici pe blog. Te pup! Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo de introducerea la introducere, am avut si eu un moment din asta. Venise o fatuca simpatica in magazin sa isi ia ceva si cand era aproape de plecare, mi-a zis ca ma citeste, ca scriu foarte fain. M-am topit toata. <3 Astfel de cuvinte te motiveaza graaav!
    Cat despre rujul rosu... oho, te aprob! Acum niste ani nu ma gandeam ca o sa iubesc asa ceva. Am mai multe rujuri rosii si parca tot mi-as mai lua. Ba chiar as vrea si unul din ala burgundiu.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, sa scrii in continuare pentru ca mereu iti astept articolele cu nerabdare si le citesc pe nerasuflate. am mai multe rujuri rosii pe care le iubesc: Vivid Matte de la Maybeline nuanta 35 chiar daca nu e rezistent la transfer se simte ft bine pe buze, nuanta Lava Love de la Avon si nuanta Sunset Red de la Oriflame Color Intense Collection. Imi plac toate, cand ma dau cu ruj rosu ma simt ft increzatoare :) pupici sa scrii in continuare :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Memoria nu ma ajuta sa-ti spun care sunt cele doua rujuri rosii ca focul pe care le detin. Ultima ora l-am folosit in Sighisoara. Din cele prezentate de tine primele doua arata super! Din categoria vise RR e prezent si la mine... ah...

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am regăsit perfect în rândurile tale, eu chiar mă speriam de mine când mă vedeam cu ruj roșu pe buze, iar acum... well, sunt cam la polul opus! Ador rujurile roșii, am o grămadă de nuanțe și cu câteva când mă văd mă complimentez singură. :)) Cred că e totul în imaginația noastră, oricui îi stă bine cu aproape orice, atât timp cât se simte bine cu ce poartă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ador lip stain-ul de la Sephora - e din alta lume.
    Acum cochetez cu o nuanta de rosu de la Kat Von D, insa nu e la fel de rezistent ca cel de la Sephora.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cel de la Sephora imi place mult!
    Am si eu cateva rujuri rosii, sunt preferatele mele :) Nu prea trec pe la magazine, altfel as mai cumpara, sunt sigura.
    Foarte frumoasa intamplare cu cititoarea :D Mie maxim mi s-a intamplat (si inca mi se intampla) sa primesc mesaje de la sora-mea dimineata devreme cu "inca nu ai scris pe blog???", "scrie pe bloooog".. mna, e sora-mea, daca nu ea, atunci cine sa-mi fie fana? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi place rujul rosu, ma face sa ma simt mai puternica si sa am mai multa incredere in mine.
    Scrie in continuare! :)

    Pupici,

    RăspundețiȘtergere