duminică, 14 aprilie 2013

Shop your stash Sunday

Va anunt ca weekend-ul meu a fost si inca este de maro rau de tot. Toate planurile au fost date peste cap si ne luptam sa treaca zilele. De unde de neunde s-a captusit picea cu o viroza ceva si e trist. Postarea de maine va fi cel putin nasoala, neinteresanta si fara poze! Sometimes life really isn't glam!:))

Am zis ca desi n-am vreme sa fac postarile planuite, sa va arat macar ce am pus in cutie pentru urmatoarele doua saptamani. Am decis ca asa e cel mai bine, intr-o saptamana nu am vreme sa le forjez suficient. Aaa si pe langa cutie mai am un cosulet cu 10 produse pe care vreau musai sa le termin cat mai iute. Ahaa!!Yup, sunt nebuna!






Sper ca voi aveti zile mai faine! Ne citim maine sper! Acum ma intorc la atributiile de mama secata de forte de copil bolnavior!:( Uneori primavara vine cu muci, nu cu flori!:))


14 comentarii:

  1. Si eu am cateva produse pe care vreau sa le termin mai repede :)
    Sper sa se faca bine repejor cea mica :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul e ca iti ofera o mare satisfactie golitul de recipiente!:))Sau cel putin eu asa simt!:))

      Ștergere
  2. Ooff, mititica Buburuza, draga de mami...
    Sper sa fie doar o forma usoara si sa nu o lasati sa aiba putere, sa se zburleasca pitica si sa o rastoarne pe viroza!
    Multa sanatate, dragelor!
    Asteptam vesti bune curand!!!

    Pupici si-o imbratisare calda!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa sanatate "Bubulinei", sa se faca bine repejor!
    Si tie mult spor la consumat ce ai in cos, sunt ataaaaaaaaaat de multe!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eee, nu vreau sa le consum acum pe toate!:))Dar rotindu-le am mai multe sanse decat daca stau in fata gramezii in fiecare zi intrebandu-ma acum ce fac?:))

      Ștergere
  4. Fardul acela baked de la Milani cu greu va fi forjat :)) Eu am avut unul la fel de la Bourjois și după 12 luni l-am aruncat aproape întreg, deși m-am tot străduit să-l găuresc măcar în centru.
    Sănătate multă fetiței tale și ție își urez multă putere să depășești această perioadă mai grea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, stiu ca in general produsele baked sunt teroare. Si adevarul e ca blush-ul Milani are ceva luni dar abia pare atins.

      Ștergere
  5. Ah, sper ca se simte mai bine micuta mea prietena. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac mult de tot primul si al treilea ruj <3. Te rog, poti da mai multe detalii despre ele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primul este Farmasi True Color Lipstick in nuanta 05 iar cel de-al treilea este Essence 53 All About Cupcake. Cel de la Essence se gaseste cam greu in ultima vreme dar merita sa arunci o privire dupa el la standuri. Ambele sunt cremoase, hidratante, cel Essence e ceva mai transparent. La pretul de aproximativ 10 lei bucata sa stii ca sunt foarte foarte faine!:)

      Ștergere
  7. Multumesc deena! ma uit chiar in seara asta dupa ele. chiar am nevoie de un nude hidratant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel de la Farmasi nu este nude, e mult mai peachy decat pare in poza. Dar au in gama aceea si multe nude-uri dragute. Eu cred ca vei gasi ceva!:) Spor la cautat!:)

      Ștergere
    2. Of, eu caut o culoare ffff apropiata de culoarea naturala a buzelor. Nu bej, nu roz sau mai stiu eu ce si, evident, nu sidefat. Am intrebat in vreo doua locuri de cel de la essence, dar, asa cum mi.ai si spus, nu am dat inca de el.

      Ștergere