luni, 27 mai 2013

Weekend-ul asta

Hello hello!! E luni asa ca avem insiruirea nimicurilor din weekend!:) Sa aveti un inceput de saptamana fain si plin de energie! (YEAH RIGHT!! de parca te poti trezi si face un happy dance ca e luni dimineata!)

-M-am trezit tarziu si am descoperit surprinsa ca fii-mea inca doarme zdravan!
-Mi-am facut o mare cafea si am reusit sa vars o buna parte din ea pe blatul din bucatarie. Drept pentru care am injurat printre dinti!

-Am incercat sa fac diverse prin casa dar n-am avut energie pentru nimic.
-Am baut un smoothie buuuun!:) Cred ca devin dependenta!

-Mi-am dus picea rapid la leagane ca mita pentru promisiunea de a nu ma slei de puteri in actiunile urmatoare. Nu a functionat chiar cum planuiam.

-Am intrat sa vedem ce mai e nou in libraria noastra preferata. 
-Am concluzionat ca prefer sa imi tai venele cu o lama ruginita decat sa fac cumparaturi intr-un supermarket doar cu fii-mea dupa mine. Stab me in the eye please!
-M-am ratoit de tanti de la raionul de branzeturi care mi-a zis asteptati de vreo 10 ori desi era pustiu si ea aranja diverse. Hai a umplut oc uva cu branza dar cand pe la a 4-a cuva ea tot ne ignora i-am urat sa vanda cui vrea ea si am plecat. E misto sa astepti aiurea cand esti cu un copil fara stare dupa tine!
-M-am ciondanit cu Katia pe drum si m-am rugat in mintea mea ca perioada indaratnica in care a intrat sa treaca cat mai iute ca daca nu am pus-o!
-Am gatit paste pentru pranz. Ale mele au aratat asa. Ale Katiei au fost din alea cu litere!:)))

-Am incercat sa o momesc la somn dar nu am avut sanse!
-Mi-am facut exercitiile din 30 days shred cu zgomot de fundal si spre sfarist Katia a zis ca vrea si ea sa faca sport. Asa ca ultimele doua intervale mi-au fost compromise de ras pe rupte!
-Am mers in parc si ne-am jucat cu mingea. Am alergat-o bine pe pustoaica sperand ca va dormi tun macar noaptea!

-Ne-am intors acasa pe un drum cat de ocolit cu putinta si am facut vreo 4 kilometri, ea pedaland la tricicleta si eu impingand la ea. Trebuie sa spun ca am ramas uluita ca acum chiar stie sa carmeasca dracovenia si nu mai trebuie sa transpir eu ghidand la ea!
-M-am intrebat de ce naiba trebuie sa fie figurinele astea asa mici de nu le gasesti cand te intreaba copilul de ele!:))
 
-Mi-am propus sa am o seara productiva dar nu am facut efectiv nimic. NIMIC! M-am uitat pe pereti intr-o stare de amorteala generala!
-M-am trezit devreme si am pierdut vremea cautand idei pentru petrecerea de ziua Katiei. Zi care e in septembrie! MDEAAA!
-Am facut slalom la cumparaturi si am reusit sa iau tot ce aveam nevoie in sub 30 de minute. O performanta chiar si pentru mine!
-Am mers cu pitica la biserica si am impartasit-o. E atat de fericita cand o duc la biserica de nu pot crede!Sta si se uita la icoane, vorbeste in soapta ea care numai urla de felul ei...
-Am incercat sa o impiedic sa se indoape cu anafura. N-a mers.

-Am incercat sa nu turbez cand fii-mea a rasturnat castronul cu ciorba in mijlocul bucatariei. Neintentionat but still!
-Am aratat ca naiba toata ziua! Nu m-am mai machiat de vreo saptamana cred!I miss it!
 
-Iar n-am reusit sa o fac sa doarma! Naps are becoming an issue around here!
-In timp ce spalam vase si faceam ordine in frigider ma umpleam de spume ca nu am timp sa imi fac sportul pe ziua aia si ca vroiam sa scriu pe blog si mi-era evident ca nu se va intampla asa ceva!
-Am reusit sa imi fac praf vasul de la blenderul vertical si acum stau si ma intreb daca am sanse sa gasesc unul separat de cumparat!:(
-Am citit din cartile astea! Tare faine, multumim nasica! Le super recomand pentru 3-7 ani. De fapt mint, sunt faine si pentru copilasi mai mari. Nu sunt din alea extra simpliste, sunt povestioare cu talc!:)
 
-Dupa mici altercatii cu ceilalti membrii ai familiei (ahhheeem) si dupa un pic de criza ca ploua IAR ne-am imbarcat in masina pentru o vizita!
-Vizita in care ne-am amintit in ce rahat de tara traim pentru ca nepotul nostru (18 ani) luase bataie din aia crunta de la doi cretini, cu maica-sa langa el, fara sa fi facut nimic! Si ce facea lumea din jur??Cum ce??SE UITA! Iar politia la care suna biata cumnata-mea ce zicea??Nu putem veni doamna ca trebuie sa faca baiatul plangere daca e major!BOILOR, pe baiatul acum il rup astia in bataie, daca il lasa lat credeti ca mai poate face plangere? Traim intr-o tara minunata!
-Am incercat sa fac o porcarie de prezentare in Power Point si n-am avut nici un chef asa ca am lasat-o balta!
-Am zis un WTF maret cand am vazut temperatura pe termostat. Nu a mai fost asa rece in casa de ceva vreme!
 
-Ca parte pozitiva a zilei am inceput scrub-ul cu capsuni de la Avon! E exact atat de minunat pe cat il lauda lumea!Cred ca imi mai cumpar vreo doua trei sa am rezerve!

Hope your weekend was a bit better!

8 comentarii:

  1. Pot sa incep cu Romania the end of choices? Mneaaah...
    Urat, urat.
    Si eu am spus la fel cand mi-a sarit in ochi temperatura...Urat din nou..
    Ah...iubesc scrubul Avon, e divin, magic si de vis. ;))
    O saptamana frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga de tine, te-au suparata rau multe si multi!
    Nu vreau sa te descurajez, insa si eu ma supar cand merg cu Dia (care stii ca are aproape 8 ani!) in supermarket! Figuri si toane si perioade sunt tot timpul, inarmeaza-te cu muuulta rabdare! Figurine de-astea mici caut si eu uneori, caut inca, e tragedie cand dispar poneii!:)) Si-afurisitii dipar numai dimineata, cand trebuie sa plecam la scoala!:))) Tot dimineata, chiar inainte de plecare, constatam ca avem sprancene prea stufoase, picioare prea subtiri sau talpa piciorului prea lunga!:P

    Arati foarte dragut si nemachiata, believe me! Daca m-ai vedea, te-ai incuraja!:)

    Take care, Deena!
    Fruntea sus!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum sa arati ca naiba? Arati foarte bine si fara machiaj.

    RăspundețiȘtergere
  4. faza cu bataia e deja o practica la noi, 2 cazuri asemanatoare stiu si in ambele raspunsul a fost acelasi: "asteptam plangerea" asa in timp ce lupta se desfasura......scrub-ul de la Avon ma tenteaza si pe mine, dar mai am de terminat unul de la Balea, sper sa fiu cuminte :)) cum se manifesta exercitiile? au efect asupra minunatelor noastre forme? daca promit -10kg peste noapte ma apuc si eu :)) saptamana frumoasa iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum adica l-a batut de fata cu maica-sa??? Doamneee , ce idioti ! De ce?

    RăspundețiȘtergere
  6. Put on some make-up and a happy face, girl, there'll come better days! :)
    In seria distractiilor cu politia se inscrie si incercarea mea de a-i face sa ia un vecin sa-l duca la un spital de linistire a oamenilor. Eventual inainte sa-si trimita parintii in lumea celor drepti. Ba ca e nevoie sa depuna plangere directa parintii, ba ca tre sa le dam acte medicale doveditoare, blah blaaaah.
    Eu am fost la Ploiesti in weekend sa-mi iau la revedere de la sormea care a plecat in Canada. Temporar deocamdata.
    Duminica am facut cumparaturi, ordine, mancare, the usual shit. Dar n-a fost chiar asa rau. Cu exceptia faptului ca mi se pare ca ma misc ca melcul codobelcul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aaah, scrub-ul cu capsuni, my favourite! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. multe adunate .. se intampla si la case mari ..
    imi pare rau de nepot , e plina lumea de idioti , din pacate
    e chiar super scrub-ul Avon , il folosesc si eu
    apropos , arati tare bine nemachiata :)

    RăspundețiȘtergere