Weekend-ul asta

Si uite ca s-a mai dus un weekend din primavara asta care isi bate joc de mine si de nevoia mea de soare! Die bitch!!!

-M-am trezit derutata la 6 chemata pentru o portie matinala de laptic. Apoi am adormit iar..pana la 9. MY GOD!!!Nu stiu cum s-a intamplat asa ceva si nici de cand n-am mai dormit atat!
-Cand m-am ridicat din pat am simtit ca nu va fi o zi buna pentru stiinta. Oversleeping is not my thing!!!
-M-am tarat spre viata si am hotarat ca sunt foarte tare fiindca saptamana asta mi-am facut lista de cumparaturi de vineri!
-Cu o stare de parca urma sa ma vad cu Hitler am purces la umplut cosul pe o saptamana. Asta in timp ce fii-mea lalaia in cos impinsa si rotita de ta-su!Ce viata duc unii!
-M-am umplut de spume si era sa ma incaier cu o batranica in fata lazilor de mere. Mai lume, comunismul traieste. Erau vreo 3 lazi si femeia s-a gandit sa blocheze accesul oricarui ticalos care ar vrea sa ii fure de sub nas cele mai frumoase exemplare. Si-a pus caruciorul paralel cu lazile, lipit de ele..Ia ceva daca mai poti. A stat acolo cel putin 5 minute!NU EXAGEREZ!Am vrut sa o strangulez. Am indraznit sa ii imping de cos si mi-am auzit de dulce desi suntem in post!
-Am stat de povesti cu mamica unei prietene de-a Katiei in timp ce asteptam sa se miste coada de la Sergiana!
-Am asezat cumparaturi pe la locurile lor.

-Am pus zmeura la dezghetat!YUUUUMMMM!!Zmeura din Kaufland is the shit!!:D:D The best shit!:))

-Am prestat pizza. Uneori las coroana de mama perfecta pentru altcineva si imi bag picioarele. N-o sa moara nimeni dintr-o masa, doua nasoale o data la o saptamana doua. Sau ma rog, o sa murim oricum cu totii de la toate minunile ingerate, asa ca ce mai conteaza niste pizza amarata?:))
-In timp ce pregateam sus numita m-am cinstit cu ciocolata mea favorita!I needed it, v-am zis ca m-am trezit cu fata la cearceaf.

-Am fost decretata cea mai tare mami ca ii dau pizza!:))Pe o parte castigi, pe alta pierzi!:))

-Am citit din cartea de povesti a copilariei mele: Povesti cu zane -Contesa de Segur. Inca stiu pe dinafara povestile alea si se pare ca si piticei ii plac.
-Am prestat aceasta strutocamila care ar fi un fel de cheesecake.

-Am facut bucataria sa arate ca si cand nu ar fi cazut o bomba acolo.
-Am facut "planuri" pe Iherb!
-Dupa trezirea picei am fost anuntata ca mi se da concediu doua-trei ore! Tati a luat gagica la plimbare. Oaaaaaa!!!Ce sa faci cu atat de mult timp liber?:))
-Ce credeti ca am facut...come on, guess it!!M-am apucat de dat cu aspiratorul!:))
-M-am uitat la clipulete pe youtube, am aprins lumanarele si am citit.

-Am decis ca acum ori niciodata si am inceput 30 days shred al lui Jillian Michaels. Dupa cum spuneam si pe FB, femeia aia e diavolul!:)) Am simtit ca lesin dar am reusit sa termin toata tura. Pentru ca n-am greutati am folosit sticle de bulion de 500 ml!:))Chiar si asa imi tremurau mainile la sfarsit. Dovada ca sunt facuta din gelatina!

-Mi-am jurat ca daca termin 30 days shred si pe urma Ripped in 30 imi cumpar un costum de baie dragut ca recompensa!Sau lenjeria aia menta de la H&M!
-Mi-am facut unghiile!

-Mi-am intampinat copilul acasa, am spalat-o si culcat-o!
-Ne-am baut berea si ne-am spart semintele de sambata seara. Ma rog, eu n-am spart seminte ca am mancat din alea crude. Aaaa funny as hell, gusta al meu din semintele mele si imi spune:"vezi nu manca din alea ca am impresia ca sunt rancede!" Eu zic ce mama naibii ca am mancat si ieri si nu erau. Gust, n-aveau nici pe naiba!Si ii explic ca asa au ele gustul cand sunt sanatoase!:)) Si el zice :"da da pe naiba, treaba ta, mananca-le dar daca ti-e rau pe urma sa nu zici ca nu te-am avertizat!" =))

-Am adormit inainte sa ma dumiresc daca e ceva interesant la Tv. Probabil nu era.
-M-am trezit devreme si mi-am facut o cafea smechera!:P Cateodata e bine sa ne prostim, nu?

-Am fiert arpacas pentru mine si pitica.
-I-am dat junioarei cartea cu Winnie pe care i-am luat-o la reducere de pe Elefant. Cartile sunt tare iubite la noi in casa asa ca sunt cadoul perfect. Aaa apropos, are 2 ani jumate!Cand s-a intamplat treaba asta!
-Am initiat proiectul 24 in care o sa o pozez lunar in data de 24 (cand e ziua ei). Pana cand??Pana cand o sta ea!:))
-Dupa ce am mancat amandoua niste arpacas am taiat "tortul". E perfect rezonabil sa mananci asa ceva la micul dejun, nu?

-Am citit eu doua povesti din cartea noua, tati doua povesti din cartea noua si tot a fost dificil sa o convingem ca trebuie sa mai facem si altceva in ziua aia!:))
-Am lasat-o pe pice la cumnata mea la curte sa se joace si am dat o tura plina de sperante cu al meu sot in targul de vechituri. N-am gasit nimic din ce cautam! Mai incercam si saptamana viitoare.

-Am ras sa imi dau sufletul pentru ca atunci cand ne-am intors am gasit-o pe fii-mea facand asta. Precizez ca gainile sunt bine!:)) Oricum sunt o rasa de gaini proaste pentru ca efectiv erau in reluare de le prindea si smotocea imediat. Ciudat e ca fii-mea e fricoasa de fel!Nu mi-a venit sa cred cand am vazut-o carand gaini prin curte! Jumatate de ora de ras cu lacrimi! Strangea oratania la piept si ne spunea :"E plietena mea si e moaaaleeee!":))

-Am mancat delicioasa supa de pui prestata de mine de dimineata si am culcat piticul epuizat de carat!:))
-Am adunat vase, am spalat pe jos, am sters praful, am adunat haine am.....DAMN!!!
-M-am tot gandit ca totusi e cazul sa scriu o postare pentru blog. N-am facut-o!
-Am stat si am analizat cam ce ar putea sa cauzeze acneea mea de pe piept si spate din ultimele doua luni. Am gasit mai multe cauze posibile si le elimin treptat.
-Dupa hranirea familiei ne-am suit in masina sa mergem pana la Metro unde cautam ceva anume. N-am mai fost in Metro de ani de zile. La propriu.
-Am zis ca nu e adevarat cand am vazut ca ninge IAR!
-N-am gasit ce cautam in Metro in schimb am stat 5 minute la ghiseul de la intrare sa completam o declaratie pentru ca eram cu copil mic. Uhhhh!!
-Am decis ca n-are rost sa mergem direct acasa asa ca ne-am dus pe la unul din fratii sotului meu.
-Am crezut ca imi crapa creierul de cat a dat fii-mea din gura, cat s-a agitat si cat m-a batut la cap!:))
-Am vazut partial Romania, Te iubesc! si am decis ca eliminarea completa a mezelurilor e o idee excelenta. Oricum eu mananc rarut, Katia si mai rarut niste sunca de pui si ocazional cate un crenvurst. Nu ca nu stiam toate treburile alea dar na, uneori trebuie sa fi ingretosat din nou ca sa faci ce trebuie! Pe al meu sot n-o sa il conving in veci sa nu mai manance salam si sunci dar aia e partea a doua! Incapatanat ca un catar!
-Am decis ca un sfert de ora de desene animate inainte de culcare o sa ii faca bine si ei si mie!
-I-am facut dus in timp ce ea spala ursul de cauciuc lipit pe faianta.
-Am spalat ultima tura de vase a zilei.
-Am facut o maaareee baie cu spuma!
-Am descoperit ca intre timp a mai aparut o tura de vase pentru ca pe al meu il lovise foamea!:))
-Mi s-au inchis ochii inainte sa imi pice capul pe perna de tot!:))

Share:

31 comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Niste halbe pentru colectia parintilor mei. E un nene care aduce mereu superbe dar acum nu l-am gasit! Si am vrut sa imi iau niste vase cu floricele pentru pus flori de primavara prin casa!:)Nimic dragut!:(

      Ștergere
  2. Stefania Petcu25 martie 2013, 08:19

    Ce imi place postarea:)ce bine arata toata mancarica:) si as bea o cafeluta ca a ta:) o saptamana linistita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Stefania!Si tie o saptamana faina!:)

      Ștergere
  3. mi-am adus aminte de o familie de...tampiti, ca altfel nu le pot zice, cu care m-am intalnit vineri in Lidl. Dupa ce au blocat aceesul vreo 15 minute la frigiderele cu pizza, mi-am pierdut rabdarea si m-am dus sa-mi iau ce doream. bineinteles ca trebuia sa se intample ceva si mi-au prins bratul in frigider..Bineinteles ca m-a durut toata ziua si ei nici macar nu si-au cerut scuze...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi venea sa ii infig o lada de mere in freza babei deci iti inteleg frustrarea. Nu inteleg frate disperarea unora!Placea de a te impinge, de a bufni si a trazni!Frustrarea e in floare!

      Ștergere
  4. Vai, cat de scumpa este Katia in pozele cu "plietena" ei :)). Gaina aia a fost cucerita pe loc, nu a mai avut nici o sansa! :)
    Sa nu uit! Am descoperit o coincidenta draguta: Jillian Michaels :). Eu sunt la a 3-a saptamana de "Ripped in 30". Da dependenta programul asta de sport si nu pentru starea pe care o ai in timpul antrenamentului, ci pentru starea de dupa, dar si pentru rezultate. Asa ca, succes maxim iti doresc!
    Te pup si sper sa ai o super-saptamana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, cucerita!!Mai degraba ametita. Daca vedeai ce curse a facut cu ea!!!
      Uhhh ahhh, eu sunt abia la a 2-a zi de shred si abia mai umblu. Sper sa ma tin pentru ca de felul meu eu ma cam las iute pagubasa.
      Si tie o saptamana frumoasa!:)

      Ștergere
  5. Foarte frumoasa postarea!:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa inteleg ca nu ai gasit greutati? :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gasit dar nu cum vroiam eu!:))Din alea de un kg au dar la 14 lei bucata!:)

      Ștergere
  7. :O asa mare s-a facut fetita ta?Sa iti traiasca!Parca ieri aveai burtica si trebuia sa nasti.

    RăspundețiȘtergere
  8. wichendu'tau fuse de cate ore? nu de alta dar la tine timpu tot tine si tine si tine, ca duracelu. io n-am facut nici pa sfert din cate ai facut tu s-am fost si far' de domnisor.

    dar m-am amuzat la pitica ta cu gainile...parca trage somoiogu dupa ea. Voioasa tare!


    va pup!


    stii tu, rosie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uichendu' meu a fost ca la toti oamenii. Tot de atatea ore!:)) Stii ca am ardei iute in partile posterioare!:))
      Stiu stiu!Si noi te pupam!:)

      Ștergere
  9. Si eu m-am amuzat vazand ieri pe Fb pozele cu fetita cu gaina. :) E asa dragalasa!
    Iar tu o mama f buna si dedicata.
    Si eu mananc din an in Paste mezeluri. La propriu. Doar de sarbatori mai molfai si eu niste salam uscat sau alte chestii asemenea. Nu ca muschiul file sau suratele lui or fi mai sanatoase, dar nu-s la fel de tragice, sper eu, ca din astea mananc cateva felii pe saptamana.
    Si al meu prieten mi-a dat de inteles ca eu o sa mananc migdalele crude atunci cand i-am zis ca am cumparat. :)
    Cum ai facut cafeaua smechera? Ai dispozitiv ce da nastere la spuma?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehhh sunt o mama normala. Nu ti-as mai parea asa buna cand ma vezi ca o scutur la prosteli!:))
      Da, muschi file si eu mai scap. Dar deja am zis ca nu mai merge. Iar picea a mancat la viata ei si niste crenvursti de "pui". Over my dead body!!!Da, probabil o sa mai haleasca mezel pe pizza dar cred ca in afara de aia, numai in cazuri de urgenta. Cel putin pana mai pot eu sa iau decizii alimentare in locul ei!
      Al meu n-are oricum nici un interes pentru chestii sanatoase si nici nu incerc sa il conving! Ca stiu ca n-am cu cine!:))
      Cafeaua smechera e cafea la ibric cu frisca ramasa de la "tortul" fii-mi pe deasupra!:))N-am dispozitiv d-ala. Nici macar filtru n-am!:))

      Ștergere
  10. deci pozele cu gaina sunt de pus in rama :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai ca mai urmeaza sigur ca ne-a zis clar ca ea vrea sa mai mearga la "gainile ei" ca sigur le e dor de ea!:))Eu n-as baga mana in foc dar na!:))

      Ștergere
  11. Nu pot sa cred cat pot sa rad cand citesc postarile tale!!! Esti atat de haioasa! :DDD
    Sa iti traiasca pitica,dar sa stii ca e inca mica...sa te vad ce o sa mai spui cand o fi aproape de 5 ani(ca baietelul meu)...eu ma intreb nauca,oare cand a trecut atata timp?! :))
    Abia astept sa mai citesc o postare amuzanta...apropo,cate oje ai acum? =)))
    Kiss! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te fac sa razi!Rasul e bun!:P
      Stiu ca e mica inca dar tot e greu sa constientizez uneori! Multi ani inainte si pustiului tau!
      Aaa si am 85 de oje ca am facut si curatenie si m-am bagat si la post!Eeee??Nu esti mandra de mine?:))
      :*

      Ștergere
    2. Intr-adevar,rasul e sanatos! :)))
      Dap,esti fata cuminte,declar oficial,dar tot ai muuult mai multe decat mine! :P...Bine,ca si eu ma apropii de 50,dar mie ciuda ca nu prea mai pot sa le folosesc pe toate,ca la munca nu am voie cu oje mai tipatoare sau mai inchise,doar culori care nu se prea baga de seama...poate fac si eu o postare pe blog cu toata colectia mea de oje...ca poate or fi si alte fete mai "sarace" decat mine,si le bag in boala... :))))
      :*

      Ștergere
  12. citesc cu sufletul la gura fiecare liniuta, simplu sila obiect LOVE IT :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac liniutele mele!:):*

      Ștergere
  13. Tare Katia si prietenele ei :))
    mai ales in poza in care isi trage "plietena" de coada :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Ma si mir ca nu i-a smuls penele bietei gaini!:))

      Ștergere
  14. Daca-ai sti cat de mult imi plac postarile tale!! Na ca acum stii. :)) Nu prea comentez eu dar ma bucur cand vad o noua postare de-a ta si abia astept sa o citesc, stiu sigur ca voi rade pe cinste. :))
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur din suflet ca iti plac!:*Si..ia sa comentezi mai des!:P

      Ștergere
  15. Lumânărelele și oja arată chiar bine !

    RăspundețiȘtergere
  16. Ieri stateam cu sotul meu ca doi puturosi... de fapt, nu ca, efectiv eram doi puturosi si ne gandeam ce-o sa ne mearga noua fulgii cand o sa avem un copil. Ce-am citit la tine tocmai mi-a reconfirmat. :)
    Si eu am avut probleme cu spatele si pieptul, mi s-a tras de la un burete. S-a vindecat mai bine cu Retin-A si BHA, aplicate alternativ.

    RăspundețiȘtergere