miercuri, 1 mai 2013

Luna mai

Daca azi as fi avut 19 ani as fi fost in drum spre mare. Sau spre gratare undeva pe o pajiste. Cu gandul de a fura cat mai mult soare ca sa nu mai arat ca o foaie de hartie la intoarcere, cu melodia asta undeva pe fundal (si apoi cu inca multe alte melodii de-ale lor). Cu un costum de baie de schimb intr-un rucsac si cu atele mele colorate pentru impletit bratari. Cu o carte faina pentru momentele mele de ciudata cand simteam nevoia sa ma izolez de lume pe undeva dupa o stanca sau dupa un copac.



Problema este ca luna asta nu fac 19 ani, ci 26:)). Si momentan astfel de planuri sunt total nerealiste. Asadar azi mi-am pus sandalele, rochia lalaie tip patura de picnic:)), bratarile de ate si am dus-o pe pice la nisip. Gandindu-ma ca mai sunt fix 21 de zile pana la ziua mea. Si zambind cand pentru a 100-a oara o tanti m-a oprit pe strada sa ma intrebe daca picea e a mea si daca am 18 ani! Mda, I wish!:)) E cald cald deja de nu mai poti dormi noaptea si daca cumva adormi te trezesti cu gura uscata si cearceaful lipit de tine. E vremea cand la 7 dimineata daca iesi pe balcon sa iti bei ceaiul/cafeaua simti ca deja e dificil sa respiri. Cand nu ai chef sa mananci decat fructe, legume, inghetata, salate si carne la gratar!:)) Cand picioarele goale pe gresia rece sunt cea mai faina senzatie a dupa amiezii. Cand faci 4 dusuri si tot nu sunt destule. Cand ai umbla in lenjerie prin casa dar te gandesti ca poate mai suna cineva la usa si trebuie sa deschizi. Si nu vrei nici sa traumatizezi copilul....

Sa incercam sa ignoram ambalajul ala trantit in nisip...

Si vine ziua mea si deja imi fac liste de dorinte in minte si ma gandesc ca cea mai cea dorinta ar fi sa am parte de o vacanta adevarata dar nu prea vad sperante. Lista aia mai materiala are pe ea asa: ticalosul ala de Mary Lou Manizer care imi bantuie visele, un fdt nou si o pudra pe langa, un scrub de corp fain, un ulei de cuticule, sandalute, niste pantaloni scurti si niste ochelari de soare, niste spf sa nu ma fac ca un rac. Din astea multe si marunte. Daca prezinta interes o sa vi le arat cu tot cu poze intr-o zi cu soare!:)

Ce e de fapt cu postarea asta??Habar nu am!:))Mi-a venit sa scriu si am scris. Va doresc distractie faina tuturor care va scaldati in soare astazi, enjoy life! Puneti-va zambetul tanar si visele alea crude si plecati sa hoinariti!:)

13 comentarii:

  1. Pfffffff... sa vezi ce soare arzator am in dulapurile din bucatarie. :)) Sarbatoresc 1 Mai muncind.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am cam executat grosul muncii de care spui si tu dar nu te teme ca ma mai asteapta si pe mine azi si maine o tura.Si sa nu uitam de facutul de haleli diverse sambata....:))

      Ștergere
  2. Maaaaii, sa nu cumva sa ai nostalgia varstei de 19 ani!!!:))
    Glumesc! Vezi, cine si-a facut treburile la timp, si-a permis azi sa viseze olecuta, cine nu - smotru, frecus, ritm sustinut!

    Are dreptate tanti care spune ca arati de 18 ani, sac-sac!:P

    Kisses, Deena!
    Citesc cu drag articolele tale, cap-coada, indiferent de subiectul tratat!:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am nostalgia aia ca as face lucrurile insirate si acum dar nu prea mai am contextul social favorabil!:))
      Lasa ca mai am si eu trebi dar pana la urma trebuie sa mai fim si oameni pe ici pe colo prin partile esentiale. Ca si asa praful se pune iar la loc maine si il mai stergem o tura!:))

      Si eu citesc cu acelasi drag articolele tale!:*

      Ștergere
  3. Eu azi am stst in curte pe banca la bronzat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te invidiez ca eu n-am banca unde sa pot sta la bronzat!:P

      Ștergere
  4. un scrub fain ??? iti poti face singura 2 pahare de zahar si un grapefruit cu tot cu coaja , basca o ceasca de ulei de masline...le pui in blender si apoi in borcanel...si daca nu ti-o place...sa-mi zici...ce vrei tu :)
    ps. eu nu am facut 19..dar fac ce zici tu ca se face la 19 :)))))))))0

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Notat reteta de scrub. Cand o sa inving lenea!:))
      Eu as face si la 26 dar zau daca mai am cum!:)))So, good for you!:P

      Ștergere
  5. Si la noi e foarte cald,fic ca in august.Dar inca ma bucur de aceasta vreme superba:D Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E sufocant de-a dreptul. Azi am fost in tinuta de miez de vara si tot am transpirat si pe varful nasului.

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Multumesc Ruxandra!:)Pentru mine asta e cel mai frumos compliment din cate exista!:)

      Ștergere
  7. De 1 mai mi-am bronzat nasul... asta e cel mai interesant lucru care am stiut sa il fac. Ne-a stricat planurile calendarul anul acesta. Am sarbatorit 1 mai cu saptamana inainte, dar, e clar ca nu s-a simtit ca de 1 mai :-(

    RăspundețiȘtergere