Benefit They're Real Mascara

Trebuie sa recunosc de la bun inceput ca mascara e o categorie in care nu prea concep sa investesc mari sume. De ce? Pentru ca sunt zgarcita Pai din multiple motive. De exemplu: genele mele nu sunt nu stiu ce de la natura dar in general o mascara la pret rezonabil isi face treaba decent la mine. Desigur am gasit si cateva oribile, dar majoritatea celor incercate, la pret de supermarket m-au lasat multumita. Si mai e ceva. In general folosesc un singur tub de mascara pana se usuca. Si se usuca cam in 3-4 luni avand in vedere ca zilnic intra un pic de are in el cand il folosesc.

Acestea fiind spuse, nu puteam sa imi justific mai mult de vreo 40 de lei pe un tub de mascara. Ei bine, o buna prietena tocmai m-a bagat in bucluc. Grav! Mi-a facut cadou Benefit They're Real Mascara pentru ca e preferata ei si a zis ca musai sa testez si eu minunea.

Recunosc eram intrigata si dornica sa vad ce poate sa faca produsul asta despre care auzisem multe de bine de pe o gramada de bloguri si canale de youtube.



Perii din plastic m-au facut sa fiu reticenta, avand in vedere ca in general prefer aplicatoarele "pufoase". Ei bine, am gresit, iertare! Aplicatorul asta micut face o treaba fantastica. In capat, aplicatorul este rotunjit, eu am zis ca are un mic buzdugan, care ajuta extrem de mult la aplicarea produsului pe genele din coltul ochiului, fara accidente.


Ambalajul prezinta rezultatele fabuloase obtinute in urma sondajului facut printre consumatori: 94% au observat alungire si volum cu efect dramatic, 90% au remarcat curbarea genelor, 94% au observat cum genele erau "in vamt" (mi se pare cel mai jus sa spun asa, pentru ca a traduce "lift" prin ridicate, mi se pare prea putin), 100% au vazut rezultate care dureaza pe parcursul zilei.

Eu pot sa va spun atat. Sunt de acord cu tot ce zic oamenii astia. Cred ca e cam cea mai buna mascara testata de mine in ultimii ani. Daca nu cumva o fi cea mai cea din toate timpurile. 

Pot sa aplic strat peste strat peste strat si nu sfarsesc cu genele lipite si incarcate. Genele se arcuiesc frumos, capata volum si sunt lungi lungi chiar si cu un strat. Efectul natural dintr-un strat e minunat dar cu doua trei aplicari deja incep sa cred in reclamele cu gene false. Poate ca nu e chiar cel mai intens negru vazut vreodata dar mie mi se pare suficient asa cum e. 


 

Prima poza e fara strop de machiaj, in a doua am aplicat produs pe o singura parte (sunt convinsa ca se vede care), iar in ultima....BAM lashes! Am aplicat doua straturi si credeti-ma mai mergea. Eu zic ca se vede diferenta, nu? (Please ignore the eyebrows, they are wild daca nu le aranjez un pic.)

Ce ma incanta peste masura este ca genele nu devin "crocante" dupa ce aplici produsul. Daca le ating nici nu imi dau seama ca am ceva pe ele, sunt flexibile si naturale si nici nu se pune problema ca o data uscat produsul, sa inceapa sa pice pe sub ochi in bucatele. Nu se transfera pe pleoapa superioara decat daca clipesti in secunda unu dupa aplicare. In secunda doi deja s-a uscat. Am purtat deja doua saptamani They're Real pe caldura si pe ploaie, multe multe ore. Nu s-a intins. Deloc. La sfarsitul zilei era tot acolo, fara semne de oboseala. Si luati in calcul ca nu e un rimel waterproof.

Cu toate ca rezista rezista rezista, la sfarsitul zilei e foarte usor de demachiat. Aplic o discheta cu lotiune micelara pe pleoapa, o tin cateva secunde si sterg. Se curata foarte frumos si nu e nevoie sa insist si sa imi agresez ochii.

Trebuie sa spun ca periuta ingusta e fantastica si pentru aplicat produs pe genele de jos. Daca eu, care sunt dezastru cand vine vorba de aplicat rimel in viteza, am reusit sa nu ma manjesc pe sub ochi, sunt sigura ca nici voi n-ati avea probleme.


Recunosc ca nici ambalajul nu e de ignorat, tubul gri antracit metalizat imi place la nebunie. La fel si vibe-ul usor retro al literelor de pe ambalaj si veselia contrastanta pe care o da portocaliul intens al cuvantului REAL.

Desi l-am primit va pot spune ca pretul este de aproximativ 100 de lei in Sephora. In perioada asta stiu ca sunt si ceva reduceri pe acolo asa ca poate il gasiti mai ieftin. N-as fi crezut sa spun asta, dar chiar cred ca face toti banii. 

Probabil pe niste gene micute si incapatanate efectul ar fi cu atat mai vizibil, asa ca daca va stiti cu astfel de probleme, s-ar putea sa merite din plin investitia! It is LOVE! 

Ati testat acest produs? Va tenteaza? Care e mascara voastra Holy Grail cu efect spectaculos?





Share:

29 comentarii

  1. M-ai terminat cu genele "crocante", am ras ca nebuna 10 minute :)))))). Si-acum legat de rimel: de ce-mi faci asta, cand eu tocmai mi-am luat Rimmel ScandalEyes Flex? De ce ma faci sa doresc si frumusetea asta, cand oricum mai am unul de la TF? Ah, Doamne, ce gene-ti face, chiar ca te face sa crezi in reclame :)). Dar, desi e atat de bun, inca stau in dubii daca as da 100 de lei pe el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crispy strips-crispy lashes!:)) Iarta-ma iarta-ma dar si mie mi-a dat lumea peste cap rimelul asta. Pe mine de la TF ma tenteaza raaau Better than Sex. In principal pentru denumire recunosc:P Te inteleg cu suma maricica, dar daca vreodata vrei un rimel fantastic, indiferent de suma, get this one, n-o sa iti para rau!

      Ștergere
  2. Domne da Doamne sa rind o super reducereeeeeeeeeeeee!
    Vreau, vreau, vreau si euuuuuuuuuuuuuu. :))
    Sa-l folosesti cu placere pana la ultimul strop!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Doamne Doamne!:))
      Multumesc, o sa il folosesc cu maxima atentie si iubire

      Ștergere
  3. wow chiar se vede diferenta,imi place,si tare ma tenteaza ,momentan folosesc sexy pulp— YR si la inceput m-am speriat de periuta gigant,dar chiar e bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sexy Pulp pentru mine a fost asa si asa, desi multa lume il lauda. Daca iti place acela, asta cred ca ar fi o adevarata mare iubire!

      Ștergere
  4. Se vede că e o mascara bună, dar din moment ce costă atâția bani m-aș fi așteptat să spui ca e the blackest black. Dacă nu e, nu tânjesc după ea. Eu sunt înnebunită după Volume Million Lashes Noir de la Loreal și daca e sa fie high end, Le Volume De Chanel. Aia chiar e neagră.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca eu nu caut cel mai negru negru. Uneori parca e prea mult, mai ales daca dai multe straturi. Volume Million l-am trecut pe lista. Le Volume nu stiu, nu cunosc. Eu am pata pusa sa testez one day Diorshow.

      Ștergere
  5. Wow, ce diferență! Arata foarte bine genele tale date cu acest rimel, iar prietena ta a fost foarte draguta sa iți faca cadou acest rimel. Într-adevăr, prețul e cam piperat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa zic si eu, ca e imensa diferenta. Si da, I have the nicest friends, recunosc!:)

      Ștergere
  6. Eram sigura ca o sa-ti placa:) Asa este,nu este tocmai ieftin,dar mie mi se pare la fel de bun,daca nu chiar mai bun decat un rimel cu pret dublu (am testat cateva).Din cate am observat si incercat pana acum,la fiecare rimel am avut nevoie de o scurta perioada de "adaptare",daca pot sa zic asa. Ba erau prea lichide la inceput,ba la al doilea strat trebuia ceva atentie sau nu stiu ce nu-mi placea la periuta.La rimelul acesta a mers perfect de la prima aplicare,mi-a placut la nebunie "buzduganul" din varf,se demachiaza usor.Nu am fost inca in Sephora sa verific reducerile,dar in e-mailul primit de la ei nu am zarit They're Real (de la Benefit parca o paletuta,un glos,multe produse marca Sephora, de la Too Faced o pudra,Shadow Insurance Lemon drop...).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc multumesc multumesc inca o data si aici, in public!:) Am inteles ca sunt mai multe reduceri, nu doar cele din mail-ul trimis de ei. Asa caaaa poate poate. E un vis, pe bune!

      Ștergere
  7. Eu am luat mascara aceasta de la Sephora,am gasit o in varianta mai mica-dar nu foarte mica) si am dat vreo 40 de lei pe ea.Eu am fost f incantata ca am gasit o in varianta asta:-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaa da, chiar, uite, am uitat sa zic in articol ca exista si varianta mini. Stiam de ea. E o solutie foarte buna sa il testezi.

      Ștergere
    2. Da,dar nu numai sa il testezi ci sa l folosesti in adevaratul sens al cuvantului...eu cred ca cele mai multe cosmetice au o dimensiune/gramaj mult prea mare pt à le putea consuma in timp util.O mascara nu e bine sa ofolosesti mai mult de 3-4 luni,chiar daca nu da semne de uscare.Sa dau 40 de lei pt o mascara de top o data la 4 luni mi se pare mai mult decat decent.Si mult mai bine decat sa dau 100 si ceva de lei si sa traag de ea mult si bine.U get the point:-)

      Ștergere
  8. Nu l-am incercat. Se vede ca e suuuper! Ai genele precum aripile de fluture! :)
    Stii la ce m-a trimis cu gandul? La o mascara Guerlain, Holy Grail pentru mine, am review la ea, aici (nu stiu daca l-ai vazut!):

    http://cosmeticelacontrol.blogspot.ro/2013/03/review-mascara-noir-g-complete.html

    Noir G Complete d'Exception - la fel imi facea genele, asa cum vad la tine!

    Enjoy it, girl! Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aripi de fluturi...nice one!:))
      Guerlain, hai ca nici tu nu te incurci!Grea viata au femeile cand se indragostesc de chestii din astea piperate care rup buzunare!

      Ștergere
    2. M-am indragostit subit si in acelasi mod m-am oprit! Am avut norocul de a-l primi in dar o data, nu pe repeat! :))
      Pup!

      Ștergere
  9. L-am avut si eu acum vreo 2-3 ani cand a aparut si mi-a placut mult de tot la vremea aia! Dar de atunci am intalnit rimeluri mult mai bune si mai ieftine si nu l-as mai cumpara pe asta vreodata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa ca sunt mai bune si mai ieftine dar eu deocamdata nu am intalnit altceva sa il surclaseze pe acesta. Probabil m-as intoarce la drugstore pentru ca am gasit unele bune, dar nu ATAT de bune!

      Ștergere
  10. Pare bun,din ce vad pe genele tale.L-as incerca.
    Mie cel mai mult mi-a placut Diorshow Iconic Mascara,era perfect pentru ce-mi doresc eu.Acum,pana mai strang bani de el,folosesc Million Lashes de la L'Oreal si mi se pare bun.
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diorshow visez eu sa testez one day! Si Million Lashes e pe lista de testat cu siguranta.

      Ștergere
  11. Eu as da 100 de lei pe un rimel daca as castiga la loto (potul cel mare, dooh). Sau daca umila mea casa ar fi o vila cu 3 etaje, piscina si un mini teren de golf in spate. In schimb, as incerca varianta mini, cu riscul de a ma indragosti iremediabil. Bine, ce-i drept, daca ai un singur rimel, mi se pare echitabil... nu mai dai banii pe n-spe, iei unu si bun. Deviez? Deviez.
    Anyway, marea mea iubire este Colossal-ul (dar parca nici asta nu mai e ce era o data).
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) S-ar putea ca incercand varianta mini sa fie nevoie sa iti reconsideri atitudinea!:)) Te inteleg perfect, pentru ca asa as fi zis si eu. Acum incep sa imi pun intrebari si sa am indoieli. Noroc ca am vreme sa ma gandesc ca abia am inceput tubul asta!
      Si la mine tot Colossal era marea iubire dar la ultimele doua tuburi si mie mi s-a parut ca nu mai e ce era candva!

      Ștergere
  12. Draga mamii, nu as da atat pe un rimel nici sa am gene din alea de un milimetru jumate! :)) Norocul meu e ca am tot primit rimeluri destul de scumpicele, gen 60-70 de lei, dar lunile urmatoare se termina ultimele doua si pe cuvant de durdulina ca nu dau atatia bani sa le cumpar din nou! Mai ales ca la genoaiele mele, ce face Volumissime de 30 de lei, face si False lash wings de 60 de lei si The one de 16 lei si Sexy pulp de 70 de lei sau cat o fi. Am preferatele mele, intr-adevar, dar nu ma lasa inima sa platesc pentru ele mai ales ca eu dupa 3 luni musai le schimb pentru ca incep sa ma usture ochii, etc.
    Cu toate astea, genele tale arata supeeeeerb cu rimelul asta! Imi place grav efectul! Sa il porti cu drag in continuare si sper sa te tina cel putin 5 luni. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Volumissime si mie imi place. Mult. Sexy Pulp la mine n-a fost prea mare dragoste. The One si False lash wings n-am testat. Bine, eu n-am super genoaie, am average lashes zic eu. Si eu in general cam asa le schimb, la 3, 4 luni.
      Efectul e superb la rimelul asta si desi n-am dat veac atata banet pe un rimel, s-ar putea sa ma mai gandesc in viitor.

      Ștergere
  13. Si mie mi s-a parut absolut GENIAL, am fost extrem de multumita de el! O sa ii pastrez periuta pentru m-am inteles incredibil de bine cu ea, desi e din plastic si cele din plastic nu prea se inteleg cu genele mele :) Din pacate pretul ma opreste sa-l cumpar, why does it have to be sooo expensive??? Why??? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca nu sunt singura indragostita iremediabil de el! Exact asa sunt si eu cu periutele din plastic, dar asta e perfecta! Da, stiu, pretul! Dar parca parca imi vine sa zic ca merita!

      Ștergere
  14. Better than sex merita toti banii, m-a tinut tubul 3 luni si am primit muuulte complimente.. totusi din cauza pretului o sa trec la altceva mai low budget..

    RăspundețiȘtergere