Spring salad..

Stiu stiu....iar am lipsit cam mult. Mutarea se produce abia sambata si atunci vreo saptamana nu o sa am net deloc, asa ca m-am simtit responsabila sa va pun ceva gigea pe aici.

Ignorati si voi "manjeala" cu rimel pe pleoapa si sprancenele care sunt un pic cam haotice. E primavaratec si fresh..as fi pus si un liner ca eu rareori ies fara "ceva inchis" la ochi din casa...dar pensula mea suferise niste accidente oribile si mi-era sila sa o reconditionez ieri..So this is it!






Poza "pe ansamblu" e destul de ciudatica. Nu bagati in seama cosurile...sunt din cauza lui biebe care imi joaca hormonii.

Urmeaza si un post cu machiajul de azi, potrivit cu vremea de afara..sta sa ploua si e destul de gloomy asa!

P.S:Daca ati vrea sa pun si o "legenda" cu culorile/produsele folosite in machiaj please tell me. O sa incerc dupa ce ma mut sa fac si niste tutoriale in imagini pentru ca am avut cateva cereri. Momentan lumina si aparatul nu colaboreaza.

Share:

5 comentarii

  1. Hello, Deena... de ce nu intri in zelist, pentru trafic si vizibilitate?

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos machiajul.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Bianca...

    Adela...spre rusinea mea eu am niste maaaari probleme cu stiinta si tehnica.Sunt zero barat. O sa dau un search pe Gogu sa vad despre ce e vorba!!Multumesc pt sfat!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Este simplu:iti inscrii blogul in Zelist, apoi copiezi codul pentru afisarea numarului.
    Cand am facut lista cu link-uri, am luat tot ce avea link spre beautynews de pe Zelist.
    Din acest motiv nu ai aparut: la mine nu erai vizibila.

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac culorile f mult (+modul cum le-ai combinat, evident); un machiaj happy care iti sede bine:))

    RăspundețiȘtergere