Magazin Farmec in Sibiu? Da, va rog!

Trebuie sa recunosc ca entuziasmul cu care am ajuns ieri la lansarea oficiala a primului magazin Farmec in Sibiu era un pic specific copiilor mici care intra intr-un magazin cu dulciuri. Atatea produse indragite, atatea lucruri noi si interesante de descoperit! Toate intr-un singur loc! Eu zic ca suna un pic a Rai, nu? 


Situat intr-o locatie ultracentrala din orasul nostru, magazinul Farmec imbina cu succes ceea ce brandul romanesc reprezinta pentru mine. Traditie si inovatie sub acelasi nume suna a treaba destul; de dificil de obtinut, nu? Si totusi uite ca se poate si mie imi creste inima ca un cozonac bine dospit cand vad ca se poate. Se poate si romaneste si acest exemplu e demn de tinut minte. Hopa, stai sa ma domolesc cu patriotismele si sa ma intorc la detaliile legate de magazin.



Dupa magazinele din Cluj, Arad, Timisoara si Targu Mures, Sibiul a fost urmatorul ales. Si Farmec nu se opreste aici pentru ca in plan pentru viitorul apropiat mai sunt in carti inca patru magazine in tara. 




Faptul ca gasesc in magazin TOATE produsele din portofoliul lor ma incanta deoarece asa stiu sigur ca nu mai e nevoie sa vanez prin tot orasul "acea" chestie pe care mi s-a pus pata si care pare ca s-a ascuns in gaura de sarpe. (Am avut asa, un mic fior nostalgic cand am gasit si raftul bine aprovizionat cu produsele lor de ingrijire a locuintei. Sunt convinsa ca toti am crescut cu amintirea sticlei de Triumf si Nufarul.) Ba mai mult, in magazin la ei pe langa faptul ca produsele sunt frumos prezentate ca niste adevarate vedete sub luminile reflectoarelor, clientii pot beneficia de consultanta necesara pentru alegerea produselor potrivite. Va mai spun si ca putem beneficia gratuit de o dermoanaliza a tipului de ten, o consultatie care ajuta la stabilirea tipului de ten si a problemelor specifice acestuia? Va spun pentru ca mie mi s-a parut super treaba asta. Asadar Farmec ne vrea bine informati in legatura cu nevoile pielii noastre.







Ambianta din locatie este extrem de placuta, drept sa spun te cam imbie la shopping. Totul e aerisit, designul minimalist pune in evidenta gamele binecunoscute de noi, citatele de pe pereti te inspira si te indeamna sa iti sondezi un pic propria persoana. Sincer va spun ca am ramas placut surprinsa si cred ca senzatia asta transpare si prin randurile din acest articol. Un lucru tare fain facut, bine gandit din toate punctele de vedere, venind in intampinarea nevoilor tuturor romanilor (produse care exista de zeci de ani si au preturi super prietenoase, produse noi care beneficiaza de tehnologii inovative si sunt adresate unei clase de consumatori ceva mai "in tema").



Sa nu uit sa ii multumesc lui Dee ca a impartit cu mine pozele ei cele frumoase facute in magazin. Daca era baza pe aparatul meu cel antic nu iesea treaba treaba! Ca de obicei ma salveaza ea. Thanks friend!

In plasuta fermecata primita la final am gasit cateva produse din noua lor gama cu ulei de mac si doua dintre noile creme epilatoare: una pentru mine, una pentru domnul (care s-a prefacut un pic jignit cand i-am pus tubul in fata ochilor ieri, ca deh, nu da bine sa strici imaginea de "domnul duritate"). Promit sa revin cu impresii despre aceste produse dupa ce le pun bine de tot la treaba.

Iar voua va recomand cu drag sa vizitati magazinul Farmec daca aveti drum pe aici. Promit ca nu o sa va para rau!


Share:

7 comentarii

  1. Produsele lor de plaja sunt cele mai bune din tot ce am incercat pana acum, incluzand produsele Eucerin care stim cam cat costa. Si ma bucur ca au revenit oarecum la formulele de acum vreo 7 ani, pentru ca din gama aia antica am avut un spf 15 pt plaja si am avut un bronz de vis si nicio arsura. Tot Gerovital o sa iau anul asta, plus gel racoritor dupa plaja.
    Despre gama noua am scris la SuperBlog, dar inca nu am incercat produsele. Le-a castigat gagica-miu si mi le da mie, asa ca inca nu am ce sa zic.
    Daaar, in general, numai de bine despre produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, superfain, imi place cum arata magazinul, mi-ar placea sa fac shopping acolo. :)
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos au aranjat magazinul, arata tare bine. Poate la urmatoarea calatorie in ro, il caut pe cel din cluj sau tg mures, sunt chiar curioasa. Si ce buna pare cafeaua aia :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata tare dragut magazinul. By the way, nu stiam ca Triumf, produs de curatenie este de la ei. :)) xoxo
    http://lifestylesem.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Produsele farmec ma înnebunesc, mi se pare geniale și cred ca este firma ce a evoluat foarte bine.
    www.alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. O doamne, e Raiul pe pamant! Deja visez si eu la un magazin Farmec in Focsani... desi cred ca o sa raman doar cu visatul!

    RăspundețiȘtergere