Project Pan Update 1

Promiteam ca o sa fac update in fiecare luna dar deja sunt in urma. Tipic mie! In orice caz, ma apuc sa dau cu subsemnatul si sa raportez progresel inregistrate in prima luna si jumatate de project pan.
Sincera sa fiu sunt destul de mandra de mine, m-am tinut cu spor de treaba, imi vine sa ma pup singura ce fata cumintica sunt!

Before
After

La paleta Oh So Special planul este sa mai ating metalul la doua farduri. Ei bine, unul s-a executat, iar al doilea e pe aproape de tot. In afara de asta am muncit si restul nuantelor, asa ca nu mi se va strange inima cand o sa renunt la paleta in decembrie. Nuanta de maro pe care am reusit sa o pan-uiesc luna asta, Boxed, mi-e perfecta in sprancene, dar am decis sa o folosesc mai des si pentru a da dimensiune pliului pleoapei si coltului exterior. Si uite asa s-a produs minunea! Stiu precis ca cel de-al doilea fard care o sa fie obiectiv atins e a doua nuanta de pe randul de jos, Gateau, rozul acela cu irizatrii aurii. Imi place mult si il folosesc frecvent pe toata pleoapa.

Pudra Catrice pare ca nu are sfarsit. Nu am folosit alta pudra in perioada asta si totusi nu vad nici o diferenta. I kinda hate it more now! Dar nu renunt. Cert e ca la primul semn de metal o sa zboare cat de departe vad cu ochii.

Pentru produsele de buze va arat masuratorile facute la inceput si in prezent. Scuzati foaia de hartie manjita pe alocuri, dar entuziasmul e mare. Eu zic ca stau tare bine. Rujul Nyx nu vad sanse sa il termin, desi progresul facut e semnificativ, dar creionul rosu si balsamul Apivita sunt pe drumul cel bun.


Creionul de ochi il folosesc zilnic dar nu necesita ascutiri chiar atat de frecvente. Am progresat un picut, dar nu suficient incat sa lesin de entuziasm. Poate trebuie sa revin la machiajul rock din liceu ca sa reusesc sa il dau gata intr-o luna. Cam asa prestam atunci, un creion negru pe luna!

Am incercat sa folosesc Colorstay cat de des am putut si se vede. Cred ca mai am in sticla putin peste o treime (nu l-am marcat eu chiar corect, dar aia e) si ar trebui sa fiu ok cu terminatul lui pana la termenul stabilit. Fondul asta de ten ramane minunat pentru mine si probabil ca o sa il am mereu prin preajma, indiferent de circumstante.

 LA High Beam va spun sincer ca nu ma asteptam sa vad astfel de progrese desi l-am folosit zilnic. Puteti vedea si voi unde e semnul. Impresionant as spune! Imi place iluminatorul asta dar nu suficient de tare incat sa imi doresc un full size. Si recunosc ca ma ia un pic cu tremurat cand ma gandesc cate iluminatoare mai am (v-ar interesa sa vedeti un articol cu "colectia"?). Realitatea e  micutul sanse de disparitie.

Parfumul Azzaro Visit am ajuns sa il detest. Serios! In general am o politica stricta de a nu cumpara parfumuri la gramaj mare daca nu sunt sigura ca le ador! La acesta am facut o exceptie pentru ca exista doar sticla de 80 de ml. Ei bine, I am sick of it! Nu mi se mai pare nimic deosebit la el si de abia astept sa il termin. Dupa cum vedeti treaba merge binisor si nici macar nu am facut baie in el sau ceva de genul asta. Pur si simplu il folosesc zilnic rugandu-ma in fiecare dimineata sa moara mai repede! Posibil sa devina tricky pentru ca sticla e mai lata jos si nu o sa mai vad atat de mult progres de la o saptamana la alta.

La oja treaba sta binisor as spune eu, avand in vedere ca am prestat vreo doua pedichiuri si doua manichiuri cu ea. Daca insistam un pic si nu imi era lene sa imi picteze ghearele, sigur aveam motive mai mari de lauda! Promit sa ma straduiesc ceva mai mult!

Cam asa se prezinta situatia. Mai avem doua luni si ceva pana la sfarsitul anului asa ca as spune ca inca stau bine. Sufar un pic ca n-am terminat inca nici un produs, dar la urmatorul update sunt sigura ca se va intampla si asta!

Voi cu ce va mai laudati in materie de "produse imposibil de consumat"? Vreun proiectel de cumpatare in desfasurare si la voi? Sau sunt singura careia ii place sa se autoflageleze?

Share:

10 comentarii

  1. Gateau arata super! Sigur dai de metal in curand, la cat de placuta e nuanta.
    Eu m-am chinuit sa termin un un unt de corp cu aroma de struguri, dar l-am aruncat pana la urma caci nu ii mai suportam mirosul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faina e oja, imi place mult nuanta. Cu Oh so special ma rasfat si eu zilnic, desi am multe alte truse. Imi place muuult si am terminat deja vreo 5 nuante.
    Mi-as dori mult sa citesc despre iluminatoarele tale, deci abia astept articolul! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur intr-un fel ca nu sunt singura careia ii este atat de greu sa termine produse :)) Am cumparat o gramada de chestii in ultima vreme si inca nu vad mari schimbari, poate o fi si faptul ca nu ma machiez foarte des. Aaah, da.. si eu foloseam mult creionul negru :) ce vremuri..
    Am, insa, un gel de dus Dove cu aroma de cocos pe care nu il suport, nu ii suport deloc mirosul. Ultima data cand m-am dat cu el, a trebuit neaparat sa ma mai dau de vreo doua ori cu un alt gel de dus ca sa simt ca am dat mirosul jos de pe piele. Din fericire, i l-am dat sotului sa il duca cu el cand are antrenament la fotbal, asa nu il mai vad. Mai am un Dove care asteapta sa fie deschis, dar cu alta aroma, si sticla e mai mare. Sper sa nu se intample acelasi lucru. Ceea ce mi se termina cu greeeu sunt cremele de corp. Si alea de maini, ca am multe si nu ma axez doar pe una. Dar cu alea de corp nu stiu ce sa fac, oi fi eu ciudata si pun prea putin?! Si de oje nici nu mai vorbesc.. :))
    Astept si eu postarea despre colectia ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Proiectul meu de cumpatare il stii deja, au trecut 9 luni si m-am obisnuit asa. Adevarul e ca un an e o perioada suficient de lunga cat sa nu vrei sa te intorci la obiceiurile anterioare.
    Am incercat sa epuizez un fdt Lasting finish de la Rimmel, dar nu m-am impacat cu el si am revenit la Colorstay-ul meu iubit. In rest, la mine zac uitate rujuri, farduri mono si cateva blush-uri folosite, dar neepuizate, majoritatea primite. M-am decis sa nu ma straduiesc decat pt produsele pe care mi le-am cumparat cu buna stiinta. :))
    Visez cu ochii deschisi la ziua in care voi avea un singur portfard cu holy grails si atat.
    Hai ca stai bine! Keep up the good work si dai gata si project pan-ul asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar fi frumos sa faci un articol cu iluminatoarele tale, ar fi o sursa de inspirație la noi. Spor la consumat în continuare, îmi place ca ești perseverenta. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu e rău deloc, bravo și spor în continuare! Nu pot totuși să nu constat că ești puțin masochistă, de exemplu cu parfumul ăla. :)) Mai folosesc și eu unele care nu mă mai reprezintă, dar care totuși încă-mi plac în anumite momente mai puțin pretențioase.
    Cu paleta sigur vei reuși ce ți-ai propus și chiar mai mult, iar Gateau e și favoritul meu din paleta asta, e superb. La mine e aproape dus de tot, la fel și cel de deasupra lui, simpatic și el.
    Cred că anul viitor o să-mi fac și eu curaj la un proiect cu rujurile (public sau nu), că e cazul să mai văd și câte ceva consumat... până nu mă dau afară din acasă. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Yay, going strong! Și eu trebuie să fac update la al meu. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Super, merge bine treaba, spor in continuare! Eu am terminat doua fonduri de ten (dar nu erau full), mascara e pe duca si un blush care sper intr-o luna sa se termine. A, si o pudra translucida libera pe care o folosesc in loc de sampon uscat ca nu se mai aseza ok pe ten, cred ca mai este pentru 2-3 utilizari. Si vreo 2 parfumele cheap, dau mult si se vor termina repede :). Asta ca sa-mi fac curaj pentru 'pan that palette' pe care vreau sa-l incep in ianuarie, sper sa ma tina entuziasmul :). Sunt grele proiectele astea dar si satisfactia e mare, mi-am intrat in ritm si numai asa procedez acum, pun mereu la indemana produse pe care le vreau out of my stash. Succes si spor in continuare!
    Iulia P.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu am avut paleta asta de la Sleek. Imi plac mult nuantele cu toate ca nu am reusit sa le termin pe toate:p

    RăspundețiȘtergere