marți, 22 noiembrie 2016

Time to say goodbye

In ultimele luni postarile mele au fost sporadice. De 6 ani, de cand am inceput sa scriu pe blogul asta, cred ca 2016 a fost anul cu cele mai putine postari. Lucrul asta nu ar avea neaparat relevanta dar eu am simtit nevoia sa iau tot mai multe pauze, m-am intors tot mai greu la taste si am inceput sa simt fiecare articol ca o sarcina apasatoare. Din ceva distractiv, blogul devenise pentru mine mai mult un "trebuie". Am ales dupa fiecare pauza sa revin dar trageam tot mai tare de mine pentru fiecare postare. Inca mi se invart in minte idei de articole, dar nu gasesc timp, ma enervez, nu mai vreau sa pun presiune pe mine si asa ca decizia s-a impus, de data asta nu mai pot sa neg adevarul.

E timpul sa pun punct acestui proiect. E timpul sa imi iau la revedere de la voi, cititoarele blogului astuia. Va multumesc ca mi-ati lecturat randurile, ma bucur ca am avut parte de coltisorul asta atata amar de vreme. Scrisul e ceva ce imi place la nebunie, cosmeticele sunt in continuare un subiect de interes pentru mine (chiar daca nu la fel de tare ca acum cativa ani), asa ca nu exclud ca la un moment dat sa revin in blogosfera. Cert este ca nu aici. 

Ne vom gasi cu siguranta prin sectiunile de comentarii ale colegelor mele de breasla pe care o sa le urmaresc in continuare cu drag. Aleg sa nu inchid accesul publicului pe blog pentru ca poate pe aici veti mai gasi ceva informatii de interes. 
 
Inca o data, multumesc pentru multele zile petrecute alaturi de mine! Va doresc un sfarsit de an minunat alaturi de cei dragi si mult noroc in toate!

Deena is out!

20 de comentarii:

  1. Nuuu :( esti una dintre bloggeritele mele preferate... Iti multumesc pentru toate lucrurile faine pe care le-ai impartasit cu noi, cititoarele tale, pentru toate sfaturile pe care ni le-ai dat si pentru toate clipele in care ne-ai adus zambetul pe buze.
    Eu te astept sa mai revii, oricand iti va face tie placere :)
    Sa ai o zi frumoasa, om frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim si noi pentru tot ! Imi place cum scrii, esti talentata, te-as citi cu placere oriunde. Cu siguranta o sa-mi fie dor de postarile tale. Sa ai grija de tine si mult noroc pe viitor ! >:D<
    Take care !

    RăspundețiȘtergere
  3. vaaai..imi pare atat de rau ca nu o sa mai publici articole, cred ca intru la tine pe blog o data la cateva zile sa verific ce s-a mai postat, clipurile cu empties le citeam de vreo 2 ori pt ca mi se pareau tare interesante, articolele tale imi sunt tare dragi si mereu sunt cu zambetul pe buze cand le citesc. succes in continuare, ai grija de tine. Iti voi simti lipsa cu siguranta :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea... nu stiu ce sa spun. Stiu ca te bate gandul demult si stiu ca lucrurile astea se fac daca le simti, altfel totul devine o corvoada. Asa ca eu sper sa ne reintalnim in blogosfera in toate formele si ma bucur ca nu stergi blogul, ar fi fost mare pacat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi va fi dor de rândurile tale, de recomandările de lectură pe care le citeam de fiecare dată cu mare interes, de toate părerile şi gândurile pe care ni le-ai împărtăşit de-a lungul timpului.
    Îţi doresc să-ţi fie bine şi să-ţi găseşti mulţumirea şi fericirea în tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si recenziile de carte...? Ai cont pe goodreads?

    RăspundețiȘtergere
  7. :( Iti inteleg decizia, insa imi pare rau ca fete dragi mie din blogosfera renunta la blogurile lor! Mai intai a fost Ilda, acum tu. :( Sa-ti fie bine! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi pare rau ca ai ajuns la aceasta decizie. Si mie-mi vine greu sa postez dupa un "orar fix", dar cand simt nevoia sa scriu, o fac. E drept, si eu mi-as dori sa am mai mult timp liber, mai multa energie pentru asta, caci imi place sa scriu despre cosmetice (sau ganduri personale) si ma relaxeaza.
    Sper sa revii cu postarile, caci erau interesante si le asteptam cu interes mereu. Chiar daca nu comentam de fiecare data, deschideam fiecare postare.
    Iti doresc doar bine, iar toate dorintele tale sa devina realitate! Ti pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Te inteleg perfect, Deena, asta fiind motivul pentru care si eu m-am lasat de blog.Imi place sa scriu si am mai avut tentative de revenire in blogosfera,dar - asa cum scri si tu- am inceput sa simt din ce in ce mai mult ca este o sarcina apasatoare.Iti doresc mult succes in proiectele urmatoare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Te înțeleg si imi pare rau ca nu o sa mai scrii. Si eu stau prost cu timpul si cateodata trag de mine pentru ca vreau sa scriu, imi doresc, imi place in continuare si nu vreau sa uit de gustul acelei placeri cu care apas butonul de publish. Poate te razgandesti. Si ce daca scrii mai rar, important e ca o faci atunci cand simti si cum simti.
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ar trebui ss-ti urmez exemplul, de vreo 2 ani doar platesc hosting fara sa fac ceva important cu blogul, fara sa scriu.. Te inteleg, desi nu imi place postarea asta a ta. Imi place felul in care scrii si sper sa te mai pot 'citi' candva.
    Mult succes in tot ce-ti propui, Diana!

    RăspundețiȘtergere
  12. O să simt lipsa postărilor tale, ai un stil aparte și le savuram de fiecare dată. Dar dacă asta simți, atunci nu pot decât să-ți urez numai bine pe mai departe! Viața e prea scurtă să ne pierdem timpul cu lucruri care nu ne (mai) aduc nicio plăcere/satisfacție, așa că înțeleg.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi pare rau sa te vad ca pleci... Iti doresc mult noroc, si poate te vedem din nou in blogosfera intr-un viitor nu foarte indepartat.
    Numai bine,

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi pare tare rau ca nu o sa mai scrii, imi placeau mult postarile tale :(
    Oricum, te inteleg si iti urez mult succes in continuare in tot ceea ce o sa faci.
    Hugs! <3

    RăspundețiȘtergere