luni, 6 noiembrie 2017

Balea Sleeping Masks - review

Sa tot fie o luna de cand am vazut pe pagina Dm Romania ca urmeaza sa apara masti pentru dormit de la Balea. Conceptul m-a intrigat inca de cand am auzit prima oara despre asa ceva si adevarul e ca nu m-a lasat inimioara sa dau sume mai mari pe niste produse care nu stiam daca vor putea fi cu adevarat utilizate la potential maxim. O sa intelegeti imediat de ce spun asta.


Am dat fuga in magazin unde fetele angajate mi-au spus ca nici pomeneala de asa ceva. Nu au primit, nu exista, sunt eu sigura ca exista? Da, sunt! Dar mai sunt si foarte grabita asa ca nu ma apuc sa fac politie in magazin sa vad daca intr-adevar au dreptate. Le-am crezut pe cuvant! Asta este, ce sa-i faci ghinion de nesansa! La vreo doua trei zile avand drum prin zona intru iar si iau la puricat fiecare raft, nu doar sectiunea pentru masti. Siiata-le, erau pe un display separat, la sectiunea de noutati. Insfac trei bucati care ma interesau pe mine si plec victorioasa la casa unde zic sa fac small talk: "Ce bine ca le-ati primit in sfarsit!" "Asteaaaa? Le avem de vreo saptamana si ceva!" FML! 




In fineee, lasam asta si intram in amanunte. Mastile overnight, de dormit sau cum vreti sa le mai spuneti voi vin in niste capsule adorabileeee, cu mutrisoare adormite. Folia de protectie se desface foarte greu dar asta ar trebui sa ne bucure, e semn ca sunt inchise zdravan. Cantitatea de 8 ml e generoasa si teoretic ar ajunge pentru cel putin doua folosiri. Eu cu piticii mei pe creieri nu suport sa incep o masca de genul si sa o las sa stea zile si zile pentru ca am impresia ca intra in ea toti carcalacii din aer. Pe astea de altfel scrie ca trebuiesc folosite integral dupa desigilare. Ma gandesc ca nu or spune ei degeaba. Oricum mie mi-a ajuns cantitatea aia sa pun un strat nesimtit de gros pe toata moaca, plus gat si decolteu. Puteti dormi cu mastile (doooh) iar dimineata ar trebui doar sa clatiti usor pentru ca produsul se absoarbe in piele (zic ei), ori sa le tineti pe ten mai multe minute (15-20, cat aveti vreme si chef) si sa spalati ca la orice masca normala. 

Eheeeehee dragele Mosului, aici intervine problema. Eu dorm in stilul smuls. De cand sunt pe lumea asta am ramas cu somnul agitat al unui copil mic. Ma sucesc, ma rasucesc, fac ghemotoc pilota in jurul meu, ii dau picioare in gura lui barbatu-meu. U name it, I do it! Nu sunt o lady cand dorm si nu pot sa inteleg treaba aia cu dormitul ca mortul in sicriu, cu fata in sus si mainile pe chiept din culcare pana in sculare! Asadar simteam eu in strafund de corason ca sa dorm cu o chestie pastoasa pe chipul delicat s-ar putea sa nu fie chiar foarte bine. 


Totusi am decis sa risc. Cu prima masca. Pe urma m-am lecuit complet!

Toate adorabilele incercate de mine contin acid hialuronic, sunt facute pentru toate tipurile de ten si ar trebui sa hidrateze ca la balamuc. Parfumul e undeva spre sfarsit de lista, ingredientele sunt chiar destul de ok, ma asteptam sa mearga super bine.


Condamnata numarul unu a fost cea cu alge. Barbat plecat in delegatie, decis ca acum e momentul. Numai ca fii-mea a decis sa doarma cu mine. Iar ea doarme chiar mai nasol ca mine. Nu-i nimic. Luptam si castigam. Am aplicat dracovenia. Senzatia initiala a fost una de racoare, avand in vedere ca masca are o consistenta de gel. Mirosea fresh, promitea. Numai ca...dupa circa 2 minute a inceput sa ma cam usture pe ici pe colo. Am rezistat si dupa vreo 10 minute a disparut senzatia neplacuta. M-am asezat in pat incercand pozitia mort in sicriu. Pac mana de puradel peste obraz:"bleah mami, esti lipicioasaaaaa!" #rezist Dupa ce am atipit si am ajuns cu masca pe toata fata de perna mi-am dat seama ca nu pot face asa ceva. Asadar dupa circa o ora de chin m-am dus si am clatit. Senzatia ramasa a fost placuta, se simtea ca pielea e hidratata dar sincer nu m-a dat pe spate. A durat foarte mult sa o clatesc pentru ca era chiar foarte foarte lipicioasa. Parea o masca peel-off gone wrong. 


Cea cu trandafiri era tot ca un gel, dar parca ceva mai densa. Speram sa se simta mai tare miros de trandafir, dar nup, nici pomeneala. La asta atat aplicarea cat si curatarea a mers mult mai usor. Am stat cu ea cam 30 de minute si mi s-a parut ca se absoarbe mult mai bine produs in piele. Imediat ce am indepartat-o am vazut ceva schimbari. Tenul arata mai luminos, proaspat, aratam ca si cand as fi dormit 12 ore legate si as fi baut 4 litri de apa. Nici una din treburile astea nu s-au mai petrecut de mai bine de 7 ani, deci pentru cea cu trandafiri spun un mare DA!


Ultima incercata a fost cea cu avocado care speram sa fie  cel putin la fel de buna ca cea cu trandafiri. Mirosul nu as putea sa vi-l descriu, mi s-a parut ca nu miroase a nimic. Consistenta tot ca la cea cu trandafiri, s-a aplicat ok, nu m-a usturat nici asta. Din pacate nu am simtit aceleasi rezultate, mare parte din produs a ramas la suprafata pielii chiar si dupa jumatatea de ora de tratament. Nu mi-a cauzat nici un fel de neplaceri dar nici nu am simtit ca ar ajuta cu ceva. 

Concluzia e simpla. Dintre cele trei masti as mai cumpara-o din nou doar pe cea cu extract de trandafiri, a fost singura care a functionat cu adevarat la mine. Nu stiu daca e autosugestie sau nu, pentru ca in principiu ingredientele nu sunt foarte diferite la cele trei masti. Ca un rasfat mic si nu foarte costisitor sunt ok, merg intr-o seara de rasfat la domiciliu, sunt simpatice de oferit unei prietene care are nevoie de niste "her time". Desi poate doar tenul meu a fost fitos,  nu as recomanda-o pe cea cu alge, mai ales daca va stiti cu sensibilitati.

Pretul micutelor este de 3.99 lei, le gasiti sigur in toate Dm-urile acum. Numai sa le cautati bine ca poate nu sunt pe raftul cu masti. Daca ar fi sa aleg intre acestea si cele servetel incercate anterior, cu siguranta celp servetel sunt mai bune. 

Sunt curioasa daca ati incercat deja produsul asta si ce opinie v-ati format despre el. Si ca de fiecare data astept recomandarile voastre in materie de masti bune si rezonabile ca pret (desi am ochii pusi pe unele nu atat de rezonabile ca pret).

3 comentarii:

  1. Inca n-am incercat genul asta de masti, nu-s prea atrasa de ele. Eu nu pot dormi in pozitia pe spate, fata-n sus nici batuta - si daca ma pun asa in somn, pac, ma trezesc instant. :))
    Prefer sheet masks si chiar am una pe moaca fix acu'. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. le-am vazut si eu, dar intai am zis ca-mi cumpar mastile mele preferate din douglas, iar mai apoi am asteptat review-ul tau.

    eu am incercat o masca similara de la sephora, dar pentru ca ma asteptam sa ma lipesc de perna, am folosit-o intr-o duminica dimineata si-am stat cu ea pe fata pana seara :))). asa as face si cu astea din dm.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu le-am vazut cand am mers eu, oricum nu as fi luat, ca nu vreau sa ma complic. In schimb am luat doua tip servetel (nu cele emoji, ca nu aveau), mama a folosit-o pe a ei si a fost incantata, iar eu am amanat folosirea pentru saptamana asta, ca duminica am fost fitoasa si am folosit-o pe cea de la Sephora (optispe lei o masca, fratemeleu, ma doare inima, dar tot as da banii pe una ca ea). Si ale mele tot 3,99 au costat, am vazut zilele astea bonul, ca uitasem.
    Deci nu, overnight nu. Noaptea vreau sa ma odihnesc, nu sa am grija mastii. :D

    RăspundețiȘtergere