miercuri, 15 noiembrie 2017

Lacuri de unghii S-he - review


A fost o vreme cand detineam undeva la 100 plus oje. De cate ori vedeam o culoare fistichie, un sclipici nebun, un duochrome sau un holo care mi se parea mie altfel decat ce aveam deja in vasta-mi cutie, sticluta cu pricina trebuia sa fie a mea. Fast forward cativa ani pana in zilele noastre. Am dat sau aruncat 90% din colectia mea pentru ca am devenit un om realist. Daca reusesc sa imi fac unghiile o data pe saptamana zic Doamne ajuta! Nu ma pricep sa fac modele si nici nu gasesc activitatea foarte relaxanta. Am concluzionat ca as putea trai linistita cu maxim 6 oje. In momentul de fata am undeva in jur de 15, deci sunt pe drumul cel bun.

Cel mai des port nuante neutre, rosu, iar in sezonul rece mai scap la cate o oja mai vampy. Problema mea principala, de cand ma stiu e ca nici o oja nu rezista. Am avut si oje mult laudate, iar la mine sareau dupa nici doua zile. Indiferent ce baza folosesc, indiferent ce top coat, rezultatul e acelasi. Adevarat ca nu folosesc manusi la spalat de vase (nu le suport), adevarat ca nu imi menajez in mod deosebit unghiile, dar serios daca am timp sa imi refac manichiura tot la doua zile!

Si iata ca am dat de niste lacuri de unghii care m-au lasat uluita! Produsele S-he sunt marca proprie Dm,au un pret modic si o gama larga. Aceste trei lacuri de unghii le-am primit de la cineva,dar am studiat un pic problema si va pot spune ca pretul lor e in jur de 13 lei si ca vin intr-o varietate enorma de nuante. Am mai avut acum cativa ani un lac de unghii S-he, dar era in alt tip de sticla si nu performa nici pe departe la fel de bine ca astea, desi nuanta era superba.



Toate ojele au aceeasi pensula, care mie personal imi place foarte tare. Lata, rotunjita un pic la capat, facilitand munca unei neindemanatice de prima clasa cum sunt eu.


Dupa aplicarea celor doua straturi pe care eu le folosesc la orice lac de unghii, timpul de uscare e foarte scurt. Mi s-a intamplat sa le aplic si dupa 5 minute sa trebaluiesc cu spor fara sa intampin vreun fel de accidente.

Iar partea cea mai buna din toata povestea aceasta este ca rezista de nu pot sa cred. Nuantele de nude le-am tinut si 5 zile pe unghii. Da, se tocisera la varfuri un pic de tot, dar fiind atat de discrete culorile, chiar nu se observa decat daca le cercetai de aproape. 5 zile! In conditiile in care la mine nici OPI nu tinea mai mult de doua zile.


Dupa cum vedeti, eu am doua nuante din gama Perfect nudes si una din gama Perfect mettalics. Recunosc ca le favorizez pe cele nude pentru ca sunt mai "no fuss" si mai usor de purtat.


Nuanta metalica nu as putea sa o definesc exact. Eu zic ca e doar sidefata, tenta de metalica mi se pare destul de mica, but hey, astea sunt detalii deja. Nu e nici maro, nici mov, nici gri inchis. E toate la un loc si ceva in plus si arata super interesant pe unghii. Se aplica uniform si opac. In doua straturi arata absolut perfect si in sezonul rece mi se pare ca e fix ce trebuie!


Nuanta de taupe/grej deschis e foarte interesanta. In sticla se vede clar ca are niste irizatii de roz/mov. Pe unghii nu se observa decat in cazul in care pe unghii cade lumina foarte puternica. Altfel unghia pare sa aiba o nuanta uniforma, cu finish de tip cream.



Nuanta cea mai deschisa e un nude-rose pe care eu l-as vedea perfect pentru o mireasa. Nu ma intrebati de ce, asta imi inspira. E foarte dulce si discreta nuanta asta, very ladylike si e genul ala de oja pe care o aplici in doi timpi si trei miscari reusind sa arati mult mai "dichisita" decat ai fi cu un lac transparent. Oja asta contine niste sclipicel fin de tot, care arata frumos in lumina.



Va las si o poza cu cele trei nuante aplicate pe unghii, scuzandu-ma in avans pentru starea cuticulelor mele. Nu e cea mai buna epoca a lor, dar asta este. Sper sa va puteti face o idee in legatura cu felul in care se prezinta ojele astea. Cert este ca eu chiar vi le recomand! Aveti de unde alege o nuanta pe placul vostru, de la cele mai cuminti la cele mai turbate. Si nu dati nici gaura in buget!


Voi ati incercat lacurile de unghii S-he?

Un comentariu:

  1. Cu nuanța aia de roz m-ai dat pe spate, zău așa. Eu aș face ce aș face și oricum mi-ar intra apa în mănușle de spălat vasele plus că și fără mănuși sunt prea neîndemânatică și sparg lucruri.

    RăspundețiȘtergere