luni, 17 mai 2010

De azi

De cate ori am o zi tampita si lipsita de chef de orice ma apuc frumusel sa ma "varuiesc" chit ca stau numai in casa!Dupa cum probabil am mai mentionat graviditatea e frumoasa, dar uneori nu ma recunosc in oglinda si e destul de scary!Mi se pare ca incep sa seman cu un fel de muma a padurii, asa ca un strat de "tencuiala" ma inveseleste cat de cat!
Asadar, azi chit ca n-am iesit mai mult de 10 pasi din casa si nu am avut alte activitati mai interesante decat lenevit pe canapea, spalat vase, dat cu aspiratorul si uuum..cam atat, mi-am trantit acest machiaj.
Care este cu tusul inegal la cei doi uochi.Initial mi s-a parut ca arata dubios cu codita asa groasa, dar incepe sa imi placa.Mi se pare ca imi face ochii mari!(Bunicuuuuto, dar ce ochi mari ai!!)
Asa.Vroiam ca de obicei sa ma scuz pt poza completa a moacei mele pe care cosurile se vad clar!Dar stiti ce ma gandeam eu??I don't really wanna do that!Fireste ca nu ma incanta cosurile alea, fireste ca stiu ca arata uratel, dar totusi n-as vrea sa ma opresc din postat machiaje pana o sa treaca toate (dupa ce nasc sau naiba stie cand!)As putea edita pozele, nu??Ei bine...nu!!Ador pozele cu fete perfecte din revistele glossy, dar stiti si voi la fel ca mine ca si fetele alea cu poze frumos prelucrate mai au cate o zi proasta!So...asa dezgustatoare cum mi-e fruntea am ales sa pun o poza full face ca sa vedeti machiajul in ansamblu!Daca cineva se simte deranjat de my looks, sa imi spuna. Probabil va amintiti si zilele mele "bune", asa ca o sa ma bazez pe asta!Nu vreau sa va arata fake si prelucrat pt ca momentan nu sunt la acel nivel de profesionalism la care sa nu pot livra altceva decat picture perfect looks!!

Oaaa cat am putut sa dau din taste!!

Here's the look!!


















10 comentarii:

  1. Imi place mult!!!
    Ce bine te prinde combinatia asta!

    Ia sa faci matale un review despre Revlon Color Stay cand ai timp! Special pentru mine :D Asta daca te incanta ideea de a face review uri pe blog ul tau.

    Pupici si ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea merci!O sa fac review, dar vreau sa apuc sa il testez mai bine..Aici sunt data tot cu vechiul meu Time Plus de la Seventeen care credeam ca e terminat.Ei bine, fiind inca "naravita" de project 10 pan am taiat sticluta si am gasit inauntru produs pentrui cel putin inca o saptamana. Asa ca, o sa mai ai un picuuutz de asteptat pana fac test drive-ul la Colorstay!

    RăspundețiȘtergere
  3. np Deena!
    Eu astept :) Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos machiajul si imi place si cum l-ai accesorizat purtand o floricica din material textil in par!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine iti vine combinatia de culori!
    Si foarte bine te prinde look-ul de viitoare mamica (nu vorbesc de cosulete etc....)!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc de aprecieri fetele, ma bucur ca va place!

    RăspundețiȘtergere
  7. omg de cand nu am mai auzit de time plus! il foloseam in liceu, dar vad ac tu il aplici mai bine ca mine, ca aratam varuita rau atunci;). Ce ruj ai folosit? arata f dragut

    RăspundețiȘtergere
  8. Camelcutza, sa stii ca eu ma impac ok cu Time Plus cand nu am fata distrusa!Nu acopera el cione stie ce, dar e ok. Cred ca se preteaza mai bine unui ten uscat decat unuia cu tendinte de ingrasare, but still.

    Rujul e o combinatie de vreo 3 chestii.:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Un machiaj de vara superb..Am vazut ca ai folosit fond de ten de la Seventeen.. ai incercat vreodata fondurile de ten bio?

    RăspundețiȘtergere