Leapsa de la Alina

ALINA M-a "lepsuit acum ceva vreme, dar asa cum am spus ieri, nu am mai apucat sa fac nimic din "provocarile astea".Nu stiu daca leapsa asta am mai primit-o si de la altcineva.Se prea poate.Daca da, please iertati-ma, nu va trec cu vederea pt ca nu va iubesc ci pt ca am memorie scurta si v-am zis, mi-a fost greu sa ma organizez lately. Nu o dau mai departe unei persoane anume. Cine considera ca e fun si nu a avut-o inca, sa se considere tag-uit!!So here it goes...

Primul cuvant pe care l-ai spus: Tata:D..si pe urma ceapa:))Yeah I knooow!!

Prima zi de scoala generala:Emotionanta de-a stangul si de-a dreptul!!Mi-a placut muult!Eram mica, cu uniforma d-aia stiti voi, albastra si cu rochita pepit si cu doua ditai coditele si cu bentita alba impletita. A very charming lady!!:))

Primul tau sarut: 16 ani. La metro la garaaaaaa!!Si nu, nu e vers din am doar 18 ani de la Vama Veche. Bine..ala a fost primul..adevarat.Ca au mai fost mini pupaturi pe bot si inainte, dar alea nu se pun.

Prima formatie care ti-a placut la nebunie: 3SE:))Nu puteam sa va mint, am crescut in epoca dance-ului romanesc si da am iubit 3 sud estul. Si acum lesin de ras cand ma gandesc!

Un CD al unei formatii straine: Un BEST OF Scorpions. As vrea sa imi amintesc pe unde l-am pus!!

Prima zi de liceu: Excelenta!!Inceputul celor mai faini ani din viata mea de pana acum!Am iubit perioada aia.

Primul cuvant pe care ti l-a adresat prietenul / prietena cel / cea mai bun / buna: Naiba mai stie. Cea mai buna prietena imi e prietena din prima zi de scoala (we had our ups and downs in generala, dar nu conteaza asta=))..Megster, daca iti aduci aminte ce mi-ai zis prima da prima prima oara, do let me know in the comments below!!

Prima zi de facultate: Ne-am propus cei din grupa noastra sa avem o super gasca si sa facem anii aia memorabili. We kind of failed, dar macar am avut intentii initiale onorabile. Ne-am dus toti in Cismigiu (deh, doar era peste drum de facultate) si am mancat sandwichuri pe banci, povestindu-ne "viata".

Prima oara cand ai postat pe blog (data): Ia uitati-va si voi ca nu mai stiu eu exact!!:))

This was fun!!!:)

Share:

8 comentarii

  1. da eu mai stiu ce ti-am zis, oricum nu cred ca a fost ceva foarte inteligent :)); stiu ca eram impresionata de parul tau imens de lung in conditiile in care eu eram tunsa baieteste.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Are you jokin???=))Serios??Esti tare amiga!!Ehh nu-i nimic ca acum te-ai razbunat ca eu sunt tunsa mai baiesteste decat tine!!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))Epurica nuuu!!Nici sa fi vrut nu calcam pe acolo la ce talente n-am la muzica!!Sociologie. Si aia e tot prin zona Cismigiului

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu aş fi putut jura că ştiinţe politice, că institutul de cercetări politice este peste drum de Cişmigiu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai o leapsa si de la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. da, da, eu eram aia cu sandvisurile in Cismigiu :))
    tin mintea iesirea aia... atunci mi-am distrus minunatia mea de pantaloni de trening pentru ca banca pe care m-am asezat era plina de vopsea. si, oricat i-am spalat, am ramas cu ditamai pata rosie, de parea altceva :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ioana daaa...tu erai cu sandwichuri, dar in ziua aia ne-am gasit toti fomisti!!:))

    RăspundețiȘtergere