sâmbătă, 15 mai 2010

Leona Lewis inspired makeup

Dap dap, m-am intors!!Madi my BFF eveeeer mi-a cerut sa imi incerc mana la lookul Leonei Lewis din videoclipul piesei I got you. Lookul respectiv l-a incercat si IULIA, dar nu i-a iesi ce dorea. Am cerut si permisiunea ei sa vedem pe mine unde ma duce ..pensula de machiaj:)).Tin sa precizez ca nu am incercat sa il fac copie fidela ci mai degraba sa il adaptez fizionomiei mele...De asemenea tin sa precizez ca nu mi-am facut in viata mea "codite" in coltul intern si e a pain in the ass!!Nu e chiaaar ce vroiam eu dar jur ca e very me si imi place cum imi sta. Am primit chiar si complimente pt el pt ca da, am si iesit asa din casa!:DI like scaring people for a living!!

Iata deci..





Scuzati coasele si tusul tremurat.









Nu o sa mint..m-a ajutat mult tutorialul asta de pe youtube!

http://www.youtube.com/watch?v=-Q7S4Gry1XE

Fireste tipei i-a iesit de 3486454 ori mai frumos si curat si bine, dar promit sa nu ma mai tandalesc si sa reincep sa exersez si sa ma prostesc.Mi-am pierdut o vreme cheful dar it's back again si urmeaza sa o si demonstrez. M-am dezamagit pe mine cu ce panarame de "picturi" fac lately!

Asaaaa..siii!!Zicea tot Madi ca ar fi cazul sa pun si eu o listuta cu produsele folosite, eventual un step by step ceva!Astept in continuare sugestii de la voi. Ce vreti sa mai vedeti in afara de moaca mea plictisitoare?Ce sa va povestesc??Ce sa va fac to make u love me agaaaain??:))

I'll be back soon!!

4 comentarii:

  1. Ti-a iesit foarte fain! Si chiar ca-ti sta bine, iti face niste ochi imensi ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. machiaj de finete, me likey; nu ne dezamagi cu postarile, vrem mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos ti-a iesit :X! Apoi am gasit si eu tutorialul ala pe utube :)).

    RăspundețiȘtergere