sâmbătă, 31 iulie 2010

Rimmel London Colour Rush Quad Eyeshadow -REVIEW

Dupa cum am promis in urma cu aproximativ 300 de ani vin cu un review pt paletuta Rimmel 014 Bold Behaviour.Adica asta din pozna.

Va anunt de pe acum cu swatchurile nu au prea iesit la pozat din motive de aparat sau utilizator prost.Va pun si pozica luata de pe net, dar va avertizez ca nici asta nu e foarte veridica (turcoazul ala pare verde de-a dreptul in poza lor)

Asadar paletuta in cauza contine un bej sidefat, un turcoaz, o nuanta de true plum si una de mov gri (nu chiar taupe, dar prin zona aia).Bejul e cum spuneam sidefat, turcoazul de asemenea, cele doua nuante de movuliu ced ca se vor mate, dar au ceva mini shimmer auriu care se vede in swatchurile facute la lumina, dar pe pleoape nu se mai observa. Pana aici totul bine.In cutiuta culorile arata yummy si abia astepti sa te joci cu ele.

La un pret undeva pe la 25 de lei (parca ceva de genul, posibil chiar mai mult in functie de unde il gasiti)ati putea spune ca e ok. Eu am primit trusulita cadou, la set cu un Sexy Curves Mascara si tot pachetul am impresia ca era undeva la 50 si de lei.
Iata swatchurile fara baza de machiaj in partea de jos si cu baza de machiaj sus. Chiar daca in poza nu se prea observa credeti-ma pe cuvant ca fara baza culorile sunt destul de sterse si in plus se poate observa o tendinta ciudatica-daca nu au ceva sa le lipeasca de pleoapa, fardurile tind sa "zboare".
Pot sa va spun ca sunt prafoasa zdravan-cretoase chiar. Bejuliul si turcoazul mai sunt cum sunt, dar cele doua nuante de mov te chinuie crunt cand vrei sa le aplici.In primul rand ca am frecat pensula de ele de mi-a venit rau ca sa se ia ceva culoare. In al doilea rand ca zboara in toate directiile cand vrei sa le aplici.NOT GOOD!Nici la capitolul blenduit nu exceleasa setul asta, am facut nspe swipe-uri pana sa obtin niste umbre acceptabile.
Ce am mai remarcat e ca dupa numai vreo 5 folosiri pe suprafata bejului au aparut niste "excrescente" pe care le-am mai vazut desigur si la alte farduri, dar care in cazul acestora sunt tari ca piatra (si nu iuti ca sageata).

Va pun machiajul de azi executat cu aceasta trusa..E oarecum acceptabil dar numai eu stiu cati peri albi mi-a scos in realitate.







IN CONCLUZIE:Nu stiu celelalte quaduri cum sunt, nu le-am testat.Nu zic ca nu e posibil sa fi nimerit eu un lot prost..Nu zic nici ca n-o sa mai folosesc paletuta.Nuantele in principiu sunt faine si eu sunt masochista, imi place sa perseverez si in cauze pierdute! Chiar daca nu ofera cine stie ce varietate de combinatii, trusa ar fi ok daca nu ar avea consistenta cretei pisate. Eu zic ca la banii astia mai bine luati voi un trio Seventeen...

11 comentarii:

  1. Eu am avut 2 farduri de ochi Rimmel, unul mono colectia stars, roz, care era cat de cat ok si unul mov colectia obisnuita. Cel mov era: prafos, nepigmentat, efectiv trebuia sa racai sa se lipeasca ceva de pensula, insa de ochii mei se lipea doar cu superglue. Fardurile de ochi Rimmel nu sunt prea grozave...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu doua palete de la Rimmel si, precum ai scris si tu, abia se iau culorile pe pensula si trebuie sa aplic o tona pe pleoapa.
    Si in paleta mea, nuanta de crem face niste brobonele tari.
    Pacat pentru culorile astea frumoase.
    M-am invatat minte: nu mai cumpar fard de ochi Rimmel!
    P.S. Sa stii ca imi place cum ti-a iesit machiajul. Poate te-ai chinuit dar se vede foarte dragut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu una nu cred ca o sa fiu tentata sa imi iau farduri de la ei prea curand.In schimb am in plan o "sapatura" pe la standul lor de rujuri, iar mascara am avut mai multe feluri de la ei si in general nu am fost dezamagita. Pudra la fel, e de la ei...Fardurile par sa nu fie their thing!!

    Andreea, nu stiu ce s-a intamplat.Am dat accept la comentariul tau si nu imi apare.S-a prostit blogger-ul!!:((Suoooy!Mecri de aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Shopperita multumesc frumos.Si eu sunt destul de multumita de cum arata, chiar daca am blenduit de m-a durut mana:))
    Credeam ca sunt eu carcotasa sau ghinionista, dar se pare ca nu!

    RăspundețiȘtergere
  5. E clar..in dimineata asta afisarea de comentarii nu colaboreaza cu mine!Iguanitza, am dat accept la commentul tau si totusi nu mi-l afiseaza!Turbeeeeeeeeeeeeeeeez!

    Dap, in general sunt rabdatoare cand vine vorba de makeup (cam atat...:)))Stii tu, cu rabdarea treci marea!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Dap, sunt super nepigmenatate culorile lor :(

    Ti-ai facut ceva la par? Arati asa foarte glowy and pretty :D puup*

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu mi-am facut absolut nimic la par..E netuns de vreo doua luni si de vopsit nici atat!:))
    Daaaaar am descoperit un sampon care vad ca imi lasa parul moale si dragut.Urmeaza sa scriu despre el:d

    RăspundețiȘtergere
  8. eu aveam un duo pe ton de maro,dar sa stii ca erau decente.dar asta acum 2 ani..deci dumnezeu stie daca le-au schimbat astia consistenta fardurilor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Andreea nu stiu ce sa spun, dar uite, vad ca majoritatea fetelor care au testat fardurile lor zic ca sunt proaste!:(

    RăspundețiȘtergere
  10. Una peste alta, machiajul tot ti-a iesit superb sa sti :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Anda!:)Am zis ca daca mi se pune pata apai mi se pune si tot fac eu produsul sa functioneze:))

    RăspundețiȘtergere