Guess who's back??!!Update si EOTD

Aham, eu!M-a certat cineva(nu spui cine ca se stie) ca am abandonat blogul si ca ar trebui sa imi fie rusine.Imi e..Problema este ca pe caldurile astea si cu incarcatura la bord mi-e lene si sa respir adramite sa gandesc si sa postez.Cu toate astea m-a apucat un chef subit de blogging, asa ca o sa ma cam vedeti iar prin zona.

Ca sa stiti, zilele astea urmeaza:
- un review la o paleta Rimmel (prmois acum 100 de ani unei fete simpatice)
- Ceva lookuri
- Niste lepse simpatice tare
- Niste topuri de produse, accesorii...alea alea
- Update-uri cu ce si cum
- Random babbling

Promit sa fac tot posibilul sa fiu fata cuminte si sa nu mai abandonez "lupta de clasa". Am o lista cu idei de postari cat China asa ca o sa ma pun pe treaba!Aaaaa da, in curand o sa mai adaug niste linkuri in blogroll-ul meu pt ca mi-am mai gasit cateva "lecturi" extrem de fun din domenii diverse!Sunt foarte incantata ca apar tot mai multe blog-uri beauty la noi..

Si ca sa nu las postul asta asa simplu numai cu vorbarie va pun lok-ul de azi.Nu m-am mai "boit" zdravan de ceva vreme pt ca pe caldurile astea numai de asa ceva nu imi ardea.Cand m-am machiat am recurs la nudes/bronzes with a pop of colour (o sa pun pozici demonstrative cand repet.Eu care ma machiam mereu altfel l-am bagat in ceata pe husband cu blah-ul zilnic de la ochi..Si asa ca azi mi-am amintit cat de indragostita sunt eu de combinatiile puternice, vesele si mi-am tras un machiaj tip "clown/papagal".Iuo ii spun Tropical Sunset"(voi puteti sa ii spuneti si Sunrise ca nu ma deranjeaza)..






Share:

14 comentarii

  1. Waaaaaaaaa ce misto! Incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hey, welcome back! frumos si vesel machiaj! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e combinatia de culori :x si iti sta foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa vad cum iese la tine!E facut machiajul integral cu farduri din 120, asa ca ai la indemana arsenalul:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da le`am si identificat vizual :) In coltul exterior e rosu sau e nuanta aia de portocaliu spre rosu ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Camelcutza, Koko:*:*Si eu va pupicesc pe voi!!Thank u Adina and welcome!!

    Iguanitza, in coltul exterior e nuanta aia de raspeberry (fuchsia cu hint de rosu-naiba stie cum sa ii spun..stai ca ma duc si vad cum e plasata in paleta ta si iti las comment pe blog):))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai revenit cu soarele pe pleoape! Iti sta minunat!

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Deenaaa welcome back :*
    Trebuia sa iti spun si aici :)) :D
    Imi place machiajul suuuper mult! :X
    E asa colorici si vesel ca tine :*
    Chiar ma intrebam de unde sunt culorile, cand ti-am vazut machiajul pe forum.
    Ma bucur ca acum am aflat :D
    My next palette is the 120 :)) :D

    Te puuuuuuuuuuuuuup!!!! :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. MOAAMAAA ce primire calduroasa fetelor!!:XMultumesc Iulia, am vazut ca te pregatesti de plecat la mare!!Ohhh cat te invidiez!!

    Chatte, cred ca gasesti culori cu care sa il poti face si in 88.Mai mult ca sigur!!:)Ia sa incerci!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place tare mult machiajul!! Nu l-as purta (port doar culori neutre) dar e superb!

    RăspundețiȘtergere
  11. superb make up ul! imi place foarte mult cum iti sta! pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai ochi frumosi,mana buna si simt estetic.Cum sa nu-ti iasa?

    RăspundețiȘtergere