miercuri, 5 iunie 2013

E cu ochi!:))

Buna dimineata!! Va anunt cu regret ca saptamana asta rubrica de What I ate va lipsi pentru ca azi e prima zi de nebunie. Plec in cateva minute sa duc picea la prima zi de gradi. Acolo unde va merge exista o politica prin care primele cateva zile trebuie sa fie insotiti si de parinti pentru a se acomoda mai usor. Asa ca azi o sa fiu la gradi toata ziua! Si nu am apucat sa beau decat o cafea. Si probabil o sa mananc prima data diseara cand ma intorc acasa. Asta e, mai sunt si astfel de zile! Sper ca de saptamana viitoare sa va pot arata din nou meniul meu si va fi interesant pentru ca de acum incolo o sa vedeti "mancare la sufertas". Poate le ajuta si pe alte fete care isi cara mancarea la munca dupa ele!:)

Pentru ca nu vreau sa va las chiar fara semne de viata am decis sa va arat unghiutele mele de azi. Ale a facut aceasta manichiura foaaarte funny si de cum am vazut-o am zis ca trebuie sa o incerc si eu pentru a amuza copilasii cat stau cu fii-mea in zona. Ma asteptam sa iasa un dezastru pentru ca eu am multe maini stangi cand vine vorba de orice pe unghii. Ehh, n-a fost chiar asa, rezultatul e mult mai ok decat speram. Si jur ca de aseara de cand le-am facut ma tot uit la unghiute si nu ma pot abtine sa nu zambesc.




Scuzati cuticulele, sunt inca in (vesnica) renovare. Tocmai de aceea nu v-am mai prea aratat ce am purtat pe unghiute. Poate totusi trec peste jena cuticulelor si mai impartasesc nuantele pe care mi le astern ocazional!:)

O zi faina sa aveti!

10 comentarii:

  1. Doamne ce simpatice sunt.
    O sa incerc si eu, pe cuvant. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie ochisorii aia imi distrag atentia de la oja de baza, care e very kiul!! Are niste reflectii geniale. Ce este? Ce este? Imi vine in minte o She Stylezone, dar s-ar putea sa ma insel.

    PS: Tinem pumnii picei in prima ei zi de gradi! Dar sincer, cred ca se va acomoda instant! :)) Iar pe tine...pe tine te provoc sa te duci cu manichiura cu ochisori in prima ta zi de munca :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Asta da manichiura funny. Eu ma limitez la nunate si modele mai delicate, ca la birou se mai uita lumea stramb la mine!
    Ps: Ce oja ai pe unghiute? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu mi-au placut manichiurile cu ochisori! Ti-au iesit tare dragut! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  5. Pun si eu ochisori la manichiura urmatoare. Sa vad cu ce oi face-o, ca negrul s-a ingrosat.
    Sa vedem daca ghicesc: ochisorii sunt asternuti pe Flormar U nu-stiu-cat? :)
    Ti-as ura sa ai o zi faina la gradinita, dar am citit deja ca aia mica te-a trimis acasa. S-a facut fata mare. Ia sa vezi ce frumos o sa-ti sara in brate sa-ti povesteasca tot ce a facut ea cat n-a fost langa tine! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. trebuie sa fac si eu manichiura asta, e haioasa :)).

    bafta cu pitica ;).

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce de perechi de ochi ochiosi!:)) Tare haioasa manichiura!

    Ii tin pumnii pustoaicei tale, sa fie cu noroc debutul in gradinita!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce funny sunt, ti-au iesit genial! :D
    Zilele astea mi le fac si eu iar asa, cu alte culori. :))
    Am vazut pe fb ca picei ii place la gradi, deci pot sa spun ca ma bucur mult. :D
    Puipici

    RăspundețiȘtergere