Goodies in may

Am stat si m-am gandit ceva vreme daca sa fac sau nu aceasta postare. In primul rand pentru ca "e multe" si nu vreau sa para ca ma dau smechera!:)) In al doilea rand pentru ca nu sunt sigura daca chiar sunt de ajutor cuiva cu astfel de articole. Totusi am decis sa trec peste aceste jene si sa va arat cu ce mi-am imbogatit rafturile in luna ce a trecut. Cred ca de acum o sa incep sa prezint noutatile la sfarsit de luna, ca e mai interesant asa.

Si ca sa fie durerea de inima completa dati o fuga sa vedeti ca si "cealalta Diana", Dee a noastra are o postare similara azi. Numai bine ne-am vorbit sa va subtiem bugetul si sa va inundam tastatura cu bale!:))

Precizez ca sunt foarte norocoasa sa am multe prietene de la foarte dragute in sus, toate cunoscatoare de obsesii de beauty! Si fiind ziua mea probabil ca astrele au complotat sa primesc atatea minuni de sa salivez chiar si eu la propriile poze!:))

Dupa cum stiti gelul de dus cu liliac l-am avut, l-am placut, ce ramane de facut?:)) Se pare ca o fata simpatica s-a gandit ca ramane de adaugat si lotiunea la set asa ca iata-le! Cris m-a cadorisit cu gelul de dus Nivea si zau ca imediat ce am ajuns cu el acasa am sarit la dus. Eram curioasa sa vad ce si cum! Pot sa va spun doar ca e de bine!:) O prietena draga cu care povestesc ore la telefon subiecte variind intre parfumuri si ce mai mananca copilasii din dotare a decis ca e cazul sa ma faca sa poftesc la inghetata si in timp ce ma spal! A reusit din plin cu gelul de dus I love Vanilla and Ice Cream!

Crema Dr. Kadir isi asteapta cumintica randul la incercat. De abia astept sa vad cum se intelege tenul meu cu ea. Sunt foarte curioasa! Crema vitaminizanta Cosmetic Plant a intrat deja in rutina, doar ca eu o folosesc putin altfel decat a fost ea destinata. Urmeaza sa va povestesc. Demachiantul e repurchase, iar apa termala Avene e binevenita avand in vedere ca urmeaza sper sa vina caldura si eu o sa circul cu autobuzul si o sa stau intr-un birou nu foarte aerisit!:))

Multa lume m-a cadorisit cu produse Avon iar eu ma declar incantata. A fost o vreme indelungata cand nu m-am mai atins de nimic de la ei. Acum am impresia ca isi dau silinta tot mai mult si descopar cu placere o multime de chestii faine. Tratamentul leave in inca n-a fost testat pentru ca tare sunt multe potiunile pentru par desfacute simultan. Scrub-ul cu capsuni e tot ce se povesteste si ceva in plus! E minunat si am de gand sa ma aprovizionez zdravan! Spuma cu lacramioare din pacate m-a dezamagit, o veti vedea la produse terminate candva si va spun atunci mai multe. Parfum Avon n-am mai avut de prin liceu dar asta miroase chiar interesant si va fi potrivit mai inspre toamna. Masca Planet Spa am folosit-o de vreo trei ori si e un fel de love - hate relationship despre care va voi da detalii.
Inca o crema de maini Cosmetic Plant pentru ca nu se poate fara. Gloss-ul de par Syoss mi l-a daruit Moony dupa ce i-am spus ca tare as vrea sa vad ce poate cand a povestit ea despre efectele lui. Dap, e fain fain! Parfumul DKNY e un favorit vechi iar aceeasi prietena care m-a cadorisit cu I love... mi l-a dat si pe acesta!

Makeuuuup!:)) Paleta de concealere Catrice e un fel de dream come true. O visam de ceva vreme numai ca nu vedeam sanse sa pun mana pe ea. Si cand colo, mi se intoarce o prietena buuunaaa din Austria si imi depune in brate paleta si cele doua oje Alessandro pe care le veti vedea mai jos. Funny thing is ca nu i-am spus ever despre paleta asta si ca nici ea nu e neaparat foarte avizata in domeniu :P! Fondul de ten Nearly Naked a fost cado' de la mine pentru mine si aveam mari asteptari de la el. Le-a implinit doar partial din pacate. Voi face un review curand dar as vrea sa ii mai dau cateva sanse. Concealer-ul Flormar a devenit deja parte din rutina zilnica de machiaj si sunt foarte incantata de el! Thank you Iuliana si pentru acest tubulet minunat ca si pentru toate celelalte produse daruite!:) Balsamul de buze Himalaya l-am luat de curiozitate, e ok dar nu ma impresioneaza cu adevarat. Blush-ul Mua....mi-a revolutionat viata si mi-a dat lumea cosmetica peste cap!:)) I am being a lil' dramatic dar nu foarte tare! Multumesc Dee pentru ca mi l-ai adus in prag si m-ai facut dependenta de el!

Uoooojeeeee!!!:X:X Toate de la fete cucuiete care s-au gandit sa imi indulceasca durerea abtinerii de la a cumpara "vopsea de unghii" cum o numeste cineva...

And some more makeup. Rimelul Full'n Soft e o veche iubire si acum am reusit sa pun din nou mana pe el. O data cu el am zis ca trebuie sa incerc si unul din rujurile Milani lansate in primavara. Este cel roz din dreapta sus. In rest alte minunate cadoriseli: rujul Mac e deja atat de folosit incat mi-e mie jena ca nu ma pot desparti de el, creionul jumbo de buze de la Oriflame a fost o surpriza mai mult decat placuta, rujul Bourjois e prieten de nadejde in zilele colorate iar rosul Color Trend mi-a intregit armata de nuante puternice. Gloss-ul Clarins ma face sa cred ca totusi nu am o problema cu glossurile atata timp cat sunt faine!:)) Iar paletica Sephora...need I say more? Cand spuneam de culori turbate iata ce am primit!!

Da, stiu ca sunt o mare norocoasa!! :)) Si tin sa le multumesc inca o data tuturor celor care au fost atat de dragute cu mine!:) Multumesc ca imi alimentati obsesia fetelor!:)) Teoretic nu cred ca mai am nevoie de nimic pentru o lunga perioada de timp. Numai ca stiti voi cum e!

Asadar, ce va face cu ochiul? Ce ati incercat deja si v-a placut? Ce ati lua cu voi acasa din mica mea comoara? Cu ce review vreti sa incep, despre ce produs vreti sa aflati mai multe detalii?:)

Share:

18 comentarii

  1. Nu este corect!!:))
    felicitari si sa te bucuri de ele! Asteptam cu nerabdare review-uri.

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani ! sa le folosesti cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmmmmmmmm....ce as lua din comoara?:) Pai tot,ce intrebare:) Nu exista ceva ce n-as incerca. Paletuta Sephora e intr-un mare fel, uite,poti sa incepi cu ea,chiar sunt curioasa sa vad un machiaj. Sa te bucuri de ele:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfoaiiiiiiiiiiii! Cate bunatati! Moamaaaaaaaaaaaaaaa!
    Cred ca nu mi le-ai aratat pe toate pentru ca acum mie se pare ca ai o remorcuta cu nouatati.;))
    sa le folsoesti cu placere. :D
    Si da, blush-ul MUA este cel mai tare din parcare! ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow,cate produse minunate,incredibil:D Doar bunatati;) Chiar ca aproape salivez:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!Sa le folosesti cu placere :)
    (salivez,salivez si sunt un pic geloasa :)) )

    RăspundețiȘtergere
  7. Woooa ce-i acolo! Sa le folosesti sanatoasa, eu sunt tare curioasa ce face concealer-ul Flormar :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Jucarii pt copii! Multe si frumoase, sa le folosesti cu placere!!
    Pareri astept pt toate obiectele de machiaj. Si sa-ti asterni ojele allesandro pe unghiute sa ne arati si noua minunile.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa le folosesti pe toate cu placere! Toata bunatatile arata foarte bine :X:X

    RăspundețiȘtergere
  10. wow! astept review-urile :))

    sa te bucuri de ele :).

    RăspundețiȘtergere
  11. Exact asa am gandit si eu inainte de a scrie o postare similara; ;la fel ca tine, am depasit momentul; ar spune ca " te dai smechera" numai ofticosii/invidiosii; utile sunt astfel de postari (nu pentru buzunar, e-adevarat) caci ne inspira, ne imbogatesc wishlist-ul.

    Din toata "prada de razboi", as fugi cu gelurile e dus (toate), cu crema Cosmetic Plant (am avut-o, like it), cu balsamul de buze Himalaya. Hai ca-s cuminte, ma opresc!:)

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  12. vaaaaiiiii :X chiar ca ne faci sa subtiem bugetul.. :)) eu sunt in project pan si incerc din rasputeri sa ma tin de el. Noroc cu iuby ca s-a gandit la mine si mi-a facut un cadou de ziua mea.. care consta in cosmetice.. :D:D pentru ca eu fac eforturi supraomenesti sa nu mai cumpar.. :D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai, sa le folosesti cu placere! Eu datorita acestui articol te-am descoperit ( curioasa sa vad ce produse mai cumpara unii, altii, noutati, ce mai folosesc, primesc etc., asa imi astampar eu pofta de a cumpara prea multe lucruri, numai vazandu-le la altii) si deja m-am abonat ca sa nu pierd vreo noutate, mai ales ca si eu am o fetita de 3 ani impliniti ( deci avem ceva in comun). Ti-am citit cateva din postarile anterioare si-mi place modul tau de a scrie, de a te exprima. De azi sunt cu ochii pe blogul tau! Sper ca nu te superi!..Din cele prezentate folosesc in prezent exfoliantul cu capsuni Avon si un gel de dus Nivea Happy time, cremos, foarte faine amandoua. Am avut si serul de par Avon, dar l-am dat spre folosire surorii mele care mai tot timpul foloseste placa sa-si indrepte parul. In rest, deocamdata nu-mi doresc prea multe, trebuie sa mai termin din cele pe care le am. Deci, cumpatare scrie in fata mea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Oje, oje..traiasca ojele! :))
    Da, stiu, sunt obsedata in ultima vreme. Asta pentru ca incercs a ma autoconving ca de farduri n-am nevoie.. Si nici nu-mi amintesc de cand nu mi-am cumparat! :))
    Sa te bucuri de toate!
    Eu ador blush-ul MUA, dupa 6 eram innebunita, acum folosesc si 5-ul zilnic. Pe un ruj MAC sper sa pun mana anul asta. Ma rog, vreau multe, dar cum sa nu vreau cu voi in preajma?! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Oo Doamne , ce-i aici ? :)) Ceva crema de corp nu ai primit ? :)) Ca in rest .. :)) Stau bine si ma uit , exfoliantul il am si eu si imi place tare , am mai incercat apa termala Avene si .. atat :)) Multe produse cosmetice mai exista :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Iti place scrbul, iti place, iti place! Ce ma bucur! :)

    RăspundețiȘtergere

  17. asa....io voiesc:
    d-alea de liliac: arata frumos si-mi inchipui ca miros la fel de bine
    parfum din ala la sticluta ozn (daca nu ziceai nu ma prindeam ca-i parfum)
    farduri din cele colorate tare. nu stiu ce as face cu ele dar arata colorate tare.

    mai scrie, nu ne uita! la-la-la-la-la-la.


    va salut,
    cu drag,
    cu stii tu rosu.

    RăspundețiȘtergere
  18. omg...mai exista rimelul Full and Soft ?!...:) my first love...il adoram cand eram in liceu..de unde oare as putea sa fac si eu rost de el?

    RăspundețiȘtergere