duminică, 2 iunie 2013

When you play with fire...

Dragostea pentru machiaj a inceput la mine urmarind tutoariale pe Youtube. Mai ales tutoriale cu nuante nebune pe care nu mi-as fi imaginat ca o sa le port vreodata. Mai curand decat m-as fi asteptat ieseam spoita papagal din casa sub privirile oripilate ale tuturor celor din jur. Nu ca mi-ar fi pasat. In majoritatea timpului realizez ca faceam niste chestii care mie mi se pareau faine dar ca executie erau mega cah. Macar atunci cand mi-am descoperit aceasta pasiune pentru culoare exersam cat de mult puteam.

Then life happened! Am gasit scuze, am avut mereu ceva mai rapid de facut, am inceput sa devin fricoasa cand vine vorba de machiaje foarte colorate. Nu mi-am mai permis eu sa ma joc cu nuante si combinatii ceva mai deosebite pentru ca am zis ca ar fi cazul sa nu mai speriu mamele din parc facand din fii-mea "fetita cu mama aia panarama":))). Stim cu totii in ce lume traim. Si adevarul e ca daca nu ies cu un machiaj din casa nu prea am timp sa il fac doar asa, de "joaca". As avea, seara tarziu dar ce te faci ca nu mai am lumina de pozat...


Ce te faci insa cand dupa mult timp monstrul adormit al nevoii de culoare da buzna peste tine exact cand te pregatesti sa iti schimbi toate cele in program (incep serviciul, Katia incepe gradinita...)? Cum ce te faci? Simti ca te mananca mainile si ca trebuie sa faci ceva! Salivezi tot mai mult la tutoriale si vrei sa le reproduci. Te enervezi ca nu mai ai farduri colorate!:)) Si intr-un final decizi sa lasi vasele nespalate si praful nesters si sa exersezi pentru prima data dupa 100 de ani altceva decat un machiaj fff basic.






Nu fiti prea dure. Nu a iesit perfect, stiu si eu! Din pacate nici pozele nu ma prea ajuta, eyeliner-ul negru arata stramb desi nu e. De fapt cel alb e sidefat si a refectat lumina distorsionand toate cele pe acolo. All in all, mie imi place. Mult. Dupa atata timp e ceva sa fac o chestie de genul si sa nu trantesc cu toate de pamant din cauza frustrarii ca nu iese cum mi-am imaginat eu.

Si da, chiar daca o sa am foarte putin timp liber incepand de saptamana viitoare, am luat o decizie importanta: nu vreau sa mai renunt la ce imi place. Asa ca macar din cand in cand o sa mai vedeti cate o incercare de a iesi din zona de comfort actuala. 

Tutorialul de pe youtube este acesta dar eu l-am adaptat cu ce aveam la indemana.

6 comentarii:

  1. mie-mi place. de mi-ar iesi un machiaj asa, m-as pupa singura, pe bune :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult!! Ar fi interesant sa faci cate o provocare de genul acesta saptamanal sau de cate ori ai putea... M-ai motiva si pe mine! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare mult mi-a placut sa aud asta: "decizi sa lasi vasele nespalate si praful nesters si sa exersezi pentru prima data dupa 100 de ani altceva decat un machiaj fff basic."
    Si tare mult mi-a placut sa vad machiajul! Arata foarte bine, draga mea, te prinde bine, esti frumusica foc!

    Eu am iesit azi din zona de confort mancand creveti!:))

    Pupici, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine, sunt sigura ca live era si mai dragut. Si eu ma impulsionez sa ies din rutina smoky brown, mai ales ca am ceva palete in sertar. Sa mai faci!

    RăspundețiȘtergere