miercuri, 3 august 2016

July Empties

Cred ca am rugina la incheieturi de cand n-am mai scris. Si praf pe creier. Si ce e mai rau, m-am cam invatat asa. Mi-e greu si lene sa ma mobilizez, dar azi am venit cu un nou set de goliciuni. Destul de zdravana productia de luna trecuta, dar prevad ca si mai zdravana va fi cea de pe august.  


Am reusit sa mai dam gata un sampon/gel de dus Bubchen cu zmeura. Nimic nou aici, nu detaliez, parul si pielea picei se impaca bine cu produsul asta. Momentan am luat altceva dar sigur revenim pe viitor.

Sare de baie Sargen luata de la Slanic Prahova din salina. A fost ok cred, dar nu am observat nimic iesit din comun. Varianta noastra a fost albastra si imi colora apa din cada de ma facea sa ma simt ca in Tenerife! Mirosea bine, nu usca pielea, era un pas din ala de rasfat dupa o zi obositoare. Daca avea ceva efecte la nivel fizic nu stiu sa va spun.

Inca un prieten vechi, gelul de dus Cookies 'n' Vanilla de la Ziaja. E love all the way, totul de la miros la consistenta. Ne cam plictisisem de el asa ca acum incercam altceva de la Ziaja. Il recomand insa cu mare caldura, e ieftin si bun.

Am mai avut in trecut geluri de dus Elmiplant Senses Touch si mi-au placut destul de tare. Asa ca inainte de a pleca in concediu am insfacat varianta asta cu alge si minerale marine. Era 5 lei bidonul in Carrefour. Sincera sa fiu, mirosul nu ar fi fost prima mea alegere, nu prea sunt fan chestii din astea oceanico-breezy, dar am decis sa fac economie de spatiu in bagaje (care si asa erau multe) si sa iau un gel de dus la comun. Si Mr. a zis ca nu ar prea vrea sa miroasa a flori sau prajituri dupa dus, asa ca am luat ceva mai unisex. Pana la urma am indragit aroma si imi amintea de mare de cate ori am deschis sticla dupa ce am revenit acasa. Singura pkangere e ca parca usca un piculet pielea, dar hey, oricum pielea mea era cam uscata pe motiv de stat la soare si uitat sa ma cremuiesc dupa aceea de fiecare data. 


In cele din urma am dat gata CC Cream-ul Gerovital Happiness. Nu o sa plang dupa el. Nu pot spune nici pe departe ca a fost nasol, dar il vad potrivit pentru un ten uscat sau hai treaca unul normal. Pe ten mixt sau gras, mai bine stati departe. O sa beculiti ca o discoteca din anii '90 si o sa vi se separe machiajul pe zonele mai problematice. Ca acoperire era fain, aspectul natural, dar beculeam de muream. Nu doar pe calduri a fost asa, ci si in primavara pe temperaturi decente. I'll pass!
Peeling Gel Balea ceva editie limitata cu iasomie. Da da, bla bla. Stiu, peelingul mecanic e dracul pe Pamant si o sa imi agresez pielea pana o sa raman fara. Ei bine, tough luck! Imi place violent...Ma refeream la exfoliere, bai minti bolnave! Din pacate peelingul asta n-a fost nici o branza. Particulele alea erau multe si micute dar nu isi faceau treaba. Cred ca motivul era ca se aflau intr-o baza prea lichida si se imprastiau care incotro. Nu l-as mai lua a doua oara chiar daca a fost ieftin si nu mi-a creat probleme. Daca voi preferati sa nu va "zgariati tenul" probabil ca ar putea sa va placa!

Balsamul Apivita cu miere a avut ridicata o intrega statuie in articolul de aici. A fost MINUNAT si gata! Acum prin atentia lui Dee am unul nou, cu rodie. My life will never be complete again fara un balsam Apivita!

Batonul corector de la Oriflame a avut o soarta trista. Dulapiorul cu cosmetice e plasat la mine in baie in mod inteligent. Deasupra toaletei. Si cum mereu e aglomerat in dulapior mai mereu pica ceva de pe acolo. Asa ca intr-o dimineata somnoroasa cand am intins mana dupa crema hidratanta, am lovit batonul asta. Care a zburat fix pe gresie, langa wc. Cu capacul zburat. Si s-a frant in doua. Si daca nu se rupea, tot nu il mai puneam pe moaca. E un produs tare misto, care chiar usuca balaurii de pe mufa. Asadar o sa il cumpar iar, cat de curand.


Mostra de Quelques Notes D'amour de la Yves Rocher mi-a reconfirmat parerea despre el. E un parfum elegant, misterios, dar...nu e pentru mine. Nu il detest, probabil l-as folosi daca ar fi singurul meu parfum. Dar nu e ceva care sa ma reprezinte. Si am ajuns intr-o etapa cu parfumurile in care nu mai vreau sa am multe. Ci unul sau doua cu care cand ma dau sa ma simt perfect. Asa ca nu l-as cumpara, dar v-as recomanda sa il mirositi iar daca va place sa prindeti o promotie buna si sa il luati!

Lumanarile de la Ikea make a comeback! Pe asta cu liliac care e ditai borcanul am ars-o (heeeey!) vreo 3-4 luni. Pentru ca pe calduri nu prea aprind lumanari. Am impresia ca varianta mare nu ma incanta, pentru ca mirosul nu e la fel de intens. Dureaza prea mult sa se topeasca suficienta ceara ca sa imprastie miros in toata camera. Mai am vreo doua pe stoc, mereu am vreo doua pe stoc. Pentru pretul prietenos, vi le recomand, dar as zice sa luati borcanelele mai mici. 

Dizolvantul Cien mi-e companion de cursa lunga. Am cumparat sticlute fara numar. La primele doua mi s-a stricat sistemul de dozare, dar in ultimele luni chiar nu am mai patit asa ceva. Am inca un flacon inceput si o sa il cumpar in continuare.

Mini uleiul de cocos Solaris ne-a insotit in concediu la mare. Si nu, stati calme, nu sunt nebuna sa ma dau cu ulei la plaja cum am vazut ca se poarta. L-am folosit intru ungerea intregii familii dupa perpelirea regulamentara. Si zau ca a fost excelent. Inclusiv niste arsura pe spinarea sotului incapatanat a cedat repede cu ulei de cocos si niscaiva gel de aloe vera. Cand ne-am intors ma astepta o super surpriza Solaris si am de gand sa va povestesc curand ce si cum. Momentan va spun ca eu fara ulei de cocos nu mai traiesc!

I love strawberries and cream a fost un mini unt de corp care mi-a incantat simturile. Aroma a fost extrem de aproape de a untului de corp cu capsuni de la The Body Shop. La acesta de la I love se simtea un piiiic de tenta chimica, dar prea putin ca sa ma deranjeze. Avea o consistenta densa si totusi se absorbea repede in piele. A fost o adevarata tratatie in zilele astea cand pielea mea striga de sete si foame. Singurul aspect care nu m-a incantat e ca efectul de "piele supla" nu dura decat vreo cateva ore. Dar repet, eu sunt usor reptila in punct de vedere al tegumentului de pe corp, asa ca nu va bazati inclinatia spre creme de corp pe experientele mele. Sincer da, mi-a placut chiar si asa. Probabil as mai cumpara o cada de unt de corp I love!

Phew! Si-am incalecat pe-o sa si-am umplut cosul asa! Ce v-a atras atentia pe aici? Ceva detalii suplimentare doriti? Ceva sugestii pentru viitor despre ce ar trebui musai sa testez ca viata sa imi fie intreaga? Cu voia zeului bloggingului sper sa ne auzim zilele urmatoare ca de scris am ce scrie ahhhhahah!

12 comentarii:

  1. Hey ce ma bucur ca ai postat articolul cu empties :) dintre produsele folosite de tine am folosit CC creamul de la gerovital fata de care am acceasi opinie ca si tine, in prezent folosesc un BB cream The One Oriflame SPF 30, si acesta imi face fata sa luceasca acum in timpul verii insa e mai acceptabil decat cel de la Gerovital. imi place mai mult sa il folosesc in timpul ierii, simt ca imi tine tenul hidratat. am folosit si acetona de la Lidl mi s-a parut asa si asa. mie imi place tare mult dizolvantul pentru unghii Farmec 2 in 1 intaritor pentru unghii. Ai putea sa faci un articol cu pensulele tale de machiaj, chiar vreau sa imi iau niste pensule noi si niste pareri ar fi bune. sau articol cu produsele de machiaj pe care le-ai stabilit sa le folosesti intr-o saptamana. pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corina, ma bucur si eu ca am revenit. Cu dizolvantul de la Farmec eu nu m-am inteles in trecut, desi in general imi plac produsele lor. Mi s-a parut ca nu stergea suficient de bine ojele mai incapatanate, asa ca am trecut la ceva mai "dur". Legat de pensule nu am mare lucru de spus, am acelasi set chinezesc de acum 10 ani si cateva alte pensule mai rasarite pe langa. Chiar ar trebui si eu sa fac o schimbare la capitolul asta. Legat de produsele pentru o saptamana, as putea face asta pentru ca inca am pastrat obiceiul de a rula cosmeticalele.

      Ștergere
  2. Am pregatit si eu o plasa mare de produse finalizate... Cred ca untul de la corp I love... l-am terminat si eu luna asta. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un sentiment placut sa mai si consumam din ele, nu?:))

      Ștergere
  3. Mie mi-a placut acel cc Cream si am tenul mixt. Intr-devar e nevoie de servetele matifiante, de pudra, dar mi-a placut la capitolul acoperiire, aplicare, miros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lory, banuiesc ca pana la urma depinde de particularitatile fiecarei persoane. La mine in general asta cu luciul nu e mare problema. Dar cu CC Cream-ul Gerovital luceam indiferent de pudra aplicata deasupra. Am revenit la Misha al meu si sunt fericita.

      Ștergere
  4. Noi n-am mai revenit la prajituristul gel de la Ziaja - ne-a placut dar nu in asa masura incat sa rebuy it!
    Vara chiar simt nevoia unor arome oceanico-breezy, zici ca ma apuca!!! Chiar am cautat gelurile de dus Elmiplant si... nada prin comertul din catunul nostru!
    Hai cu scrisul!!! Am renuntat eu, macar tu nu renunta! ;)
    Hugs, lady!
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi deja am luat de doua sau trei ori gelul ala de dus. L-am tot folosit in tandem, fetele cucuiete. Eu tot sper ca tu nu ai renuntat de tot! Mi-e dor de articolele tale! FOARTE DOR!

      Ștergere
  5. Mie mi-a cam plăcut crema CC Gerovital în condiții de ten gras, dar nu contest că rezistența e slăbuță tare, însă cu o bază bună și o pudră super matifiantă l-am putut purta fără probleme oricând... mai puțin vara. :))
    Hai, hai... hai cu scrisul! Încerc și eu să mă mobilizez mai des să scriu, dar e tare greu când îți ieși din mână.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot spune nici eu ca nu mi-a placut, e un produs ieftin si ok. Dar nu rezista deloc vara! DELOC! Greu cu scrisul intr-adevar! Incerc...

      Ștergere
  6. Nu cred ca am folosit vreunul din aceste produse. :)
    Weekend fain iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna! Imi place foarte mult stilul in care scrii si m-am abonat de curand la blogul tau prin GFC. Nici eu nu am mai folosit pana acum vreun produs din cele amintite in postarea ta, dar mi-a atras foarte mult atentia "I love strawberries and cream", cel putin din cele spuse de tine, si cred ca o sa il cumpar si eu in curand! :)

    M-am abonat la blogul tau si il urmaresc cu placere. Te astept si pe tine sa faci acelasi lucru. Sunt noua si ar insemna foarte mult pentru mine!
    http://passionforfashionbyt.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere