Weekend-ul asta

-Am blestemat vremea deprimanta!!



-M-am dus intr-o "excursie lucrativa" care nu s-a soldat cu nici un rezultat major!
-Am asteptat plina de sperante telefoane si m-am dezumflat pentru ca nici unul nu imi aducea vestea asteptata
-Am stat muuult prea mult pe net
-M-am apucat sa fac "Wishlist-ul cosmetic" in mod fizic, pe o agenduta, pentru ca mi-e greu sa tin minte cate traznai mi-as dori:)))
-Am incercat sa tin in frau o pitica mega agitata!!N-am prea reusit:))
-M-am indopat cu caise
-Am descoperit ca iaurtul Cremosso cu piscot, editie limitata ar fi bun daca nu le-ar fi venit ideea creata de a baga firmituri in el. Yuck. Textura cel putin dubioasa...
-Am dormit prea putin si m-am uitat la tot felul de emisiuni cretine
-Am tras chiulul de la treburile casnice si acum, la inceput de saptamana regret enorm ca mi s-au adunat zdravan
-Mi-am dat seama ca au trecut 7 ani de cand sunt cu hub si fireste n-am putut sarbatori pentru ca el e plecat. Story of my life!!
-Mi-am cumparat in sfarsit geanta plic asortata la sandalele de nunta!!Acum trebuie sa ma decid cum imi fac unghiile si machiajul si parul. Zici ca ma marit eu=)))
-Am dus-o pe pitica la shopping. God copilul asta creste ca din apa si raman hainutele mici pe bandaaaaa!!
-Mi-am facut liste diverse. U know I do that!!
-Am decis ca trebuie sa imi refac manichiura si pedichiura. Poate azi ca in weekend n-am avut chef:))
-M-am gandit ca am de sunat cateva persoane si totusi nu le-am sunat.

Un weekend total neproductiv. Blame it on the rain!!:(

Share:

1 comentarii