vineri, 24 iunie 2011

Collective haul

Stiu ca am ratat Just the tip Thursday de ieri, daaaaar am o explicatie buna(nu am eu mereu o explicatie buna??) E vara!!Dap, asta e explicatia mea. Vara de cand ma stiu intru in "holiday mode". Chiar si in verile cand numai vacanta nu era. Cum vin caldurile alea mari pe care le cam urasc sunt vlaguita si nu mi se pare normal sa trebuiasca sa fac nimic. Ma apuc de vaicarit la modul :"e vacaaaanta, vreau sa zac" si aia e. In verile cu job ma simteam ca un copil pedepsit. Toti ceilalti copii aveau vacanta si eu munceam. Mdeah!!Gandire matura!!De obicei reusesc sa ma urnesc dar mai am zile cand nu imi iese.

Eh well, we are only human!!

Daaaar azi vin sa va arat ce au mai apucat manutele mele lacome in ultima vreme. Despre unele chestii v-am spus, urmeaza reviews la majoritatea. Sunt mandra ca singurele chestiute "ne-necesare" s-au incadrat in ce imi propusesem. 3 achiziti pe luna maaaxim.



So. Singurele chestii de care nu aveam nevoie dar pe care le VROIAAAAAAAAAM sunt:paleta Pop Beauty (perfeeeection), gloss-ul de la Farmasi (acum mai vreau si altele ca e prea fain si la pretul ala....) si crackle-ul negru de la Flormar.



(Habar nu am de ce se incapataneaza blogger sa imi suceasca unele poze....nu pricep, dar fie!!!E mai mare si mai tare decat mine!!)

In rest, strict necesare. Crema de protectie solara, sampon ca ramasesem fara, gel de curatare nu mai aveam nici un strop, fluidul hidratant ca nu mai aveam crema de zi deloc. Si demachiantul bifazic era necesar pentru ca in ultima vreme ma demachiam si la ochi cu demachiantul pentru fata. Era ok, daaaar acum e much better!!Aaaaa iar cele doua pretty oje sunt primite de la draga de Moony:XAaaa da si tot ea mi-a luat o masca de par de la Kallos, cea cu fructe, pe care a laudat-o pe blog. Eu n-o gaseam pe nicaieri si masca mea cu lapte se dusese bye bye. Pot sa va spun un cuvant despre ea:SERBET!!

Luna asta se preconizeaza fond de ten si pudra ca trebuia sa imi iau de ceva vreme dar am tot amanat. Incerc sa ma decid daca chiar am nevoie sau de lotiunea aia de bronzare treptata de la Garnier. Am gasit-o intr-un loc dar parca ma sperie 400 ml. Are si dezavantajul ca e valabila 6 luni de la deschidere....Hmmm decizii decizii.

In rest pe lista de wants sunt multe dar intrevad o luna de chestii pentru buze (capitol la care sunt chiar saracuta), blush si poate o oja doua=)) Aaaa si for the record, mai am fff putin din glossul pe care am promis sa il termin, am folosit COMPLET 3 lotiuni de corp si I've hit pan la pudra iluminatoare Sun Kissed de la Elf. I am not such a bad kiddo after all!!:P

8 comentarii:

  1. frumoase lucruri ti-ai cumparat,sa le folosesti sanatoasa!:* am auzit ca demachiantul acela de la Balea nu ar fi prea ok ptr cele sensibile,daca nu ai o piele sensibila o sa fie ok ptr tn!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti sanatoasa! E foarte dragutaaaa paletuta aia ,de unde ai luat-o si cat ai dat pe ea?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Gloss-ul de la Farmasi e super lipicios.Pacat, ca au o gama asa frumoasa de culori..:(

    RăspundețiȘtergere
  4. buna! unde se gasesc produse farmasi? tot am vazut pe bloguri, dar pana acum nu m-a tentat brandul asta. acum insa as fi curioasa sa incerc cate ceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. cum ti se pare demachiantul bifazic?unele zic ca e bun altele ca nu...si eu il vreau...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce nuante placute are paleta!
    Sa le folosesti cu placere! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le folosesti sanatoasa!
    Ma mut pe langa tine si o sa te scot la shopping de chestiute Farmasi & la DM :D :)).


    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. of ce ma enerveaza ca s-a inchis un dm de pe langa mine...celalalt e asa de departeeee...si imi placeau produsele Balea...

    RăspundețiȘtergere