28 neutrals rave!!

Cine ma cunoaste stie cata vreme am suspinat dupa paleta asta. Totusi cantitatea nesimtita de farduri pe care o detin m-a cam oprit sa o cumpar!De cate ori o mai vedeam pe un blog mai suspinam inca o data! (overly dramatic here, but u get my point!)

Acum aproximativ o luna mi-am comandat de la Colours and Beauty Shop un gel liner si o pensula bent(care sunt super faine btw..). Surpriza a venit in momentul in care am deschis coletul si m-am trezit si cu minunea asta!! Alice, cea care detine micul "magazin" colorat mi-a facut o mare bucurie! Ne cunoastem si era si ea in tema cu pasiunea pe care o aveam pentru trusa asta!

Iat-o in toata splendoarea!!(desi mi-a fost trimisa in 3 straturi de bule o pastila s-a ciobit putin si chiar daca o curatasem se vad ceva urme inestetice in poze...sorry!!) Vreau sa va spun sincer ca sunt mai incantata de ea decat ma asteptam. Funny ah??





Mi se pare mai ok calitativ decat paletele foarte colorate. Textura fardurilor e remarcabila pentru un produs "chinezesc" cum l-ar numi cineva cu ceva mai multe asteptari:P. Ca de obicei, fardurile mate sunt puuutin prafoase, dar nimic grav daca folosesti un primer. Se blenduiesc usor iar intensitatea dorita e obtinuta fara sa dai de 15 ori cu pensula pe pastila de fard.

Ce ma incanta pe mine cel mai mult e ca paleta e foarte versatila. In mod clar as pleca cu ea oriunde chiar si pentru 2-3 saptamani si nu mi-ar fi teama ca o sa ma plictisesc. Poti face machiaje de zi si de seara, poti sa obtii un look cuminte sau dramatic fara sa mai sapi prin 15 palete. Aaa si imi place ambalajul slim. Paleta de 120 mi se pare prea "badarana" si parca ocupa spatiu inutil.

Va las cateva swatchuri cu nuantele mele preferate:X





Aruncati un ochi pe pagina de Facebook a magazinului. Au multe chestii dragute si va asigur ca preturi mai bune de atat nu veti gasi pe vreun site de profil de la noi.

P.S: Va pregatesc pentru miercuri un machiaj "Day to night" cu aceasta paleta!!Stay tuned!!:*

Share:

1 comentarii