Flormar Facial Cleansing Gel

Facial Cleansing Gel with Vitamin E, Chamomilla Flower Extract.Aceasta e denumirea completa.




Folosesc acest gel de curatare de vreo doua luni si aproape l-am dat gata. Am tot vrut sa ii fac review si am tot amanat (ca de obicei). M-am decis in sfarsit sa va povestesc un pic despre el pentru ca din punctul meu de vedere e un produs foarte ok.

Trecem peste partea cu ambalajul roz, da??Totally random.:P

Produsul e ambalat intr-un tub pe care teoretic trebuie sa il apesi ca sa iasa ceva. Adevarul e ca in primele doua saptamani de utilizare produsul curgea fara sa apas, uneori mai mult decat era cazul. Nu mi s-a parut totusi deosebit de enervant pentru ca problema n-a persistat.



Textura e una de gel fluid..Does that make any sense? E gel dar nu are densitatea aceea de jeleu:P Asa e mai bine!! Eu folosesc o "portie" cam de marimea unei monede de 10 bani pentru a imi curata tenul. Il aplic pe tenul umezit in prealabil si cu spuma formata masez bine. Mi-a ajuns de suficiente ori si in zona ochilor (desi nu e recomandat) si nu am avut absolut nimic.

Precizarea pe care trebuie sa o fac este urmatoarea. Eu l-am folost strict ca gel de curatare dupa demachierea cu o lotiune corespunzatoare tipului meu de ten. Niciodata nu mi s-a parut suficient sa curat machiajul cu un gel de acest fel. Asadar nu va pot spune cat de bine demachiaza produsul. Teoretic poate face acest lucru, dar eu nu am cum sa va ofer o opinie privind acest mod de utilizare.



De cate ori il folosesc imi simt fata cu adevarat curata. Nu "scartaind" pentru ca asta n-ar fi bine. Pur si simplu raman cu senzatia aceea de prospetime atat de laudata prin unele reclame. Ma bucur ca nu mi-a uscat deloc fata, s-a comportat foarte bine chiar si in perioadele in care tenul meu a avut o tendinta de descuamare.

Mirosul lui e unul discret, mie chiar mi se pare ca miroase putin a musetel, deci se justifica eticheta:P

Pentru mine a fost unul din cele mai bune produse de genul acesta. Cu toatea acestea nu il voi cumpara din nou in viitorul apropiat pentru ca deja am altceva "in stoc" si am pus ochii si pe alte geluri de curatare.

In final va ofer o doza buna de amuzament. Pana sa fac review-ul nu am avut curiozitatea sa citesc descrierea de pe spatele flaconului. De fapt mint, am citit-o dar in engleza. E o meteahna ciudata cauzata de faptul ca romanii mai omit cate ceva la traducere. Ei bine, acum nu au omis. Acum au facut o mancare de varza!!Ori e tradus totul cu Google translate care stim cat e de eficient, ori persoana care s-a ocupat de asa ceva n-a dat prea mult pe la scoala.

"Imbogatit cu vitamina E si Chamomilla Extras de flori, acest gel moale si neteda transforma intr-o spuma in contact cu apa pentru curatarea perfecta in cele mai respectul pentru piele. Instructiuni de utilizare: spuma cu apa in palma ta inainte inainte de a aplica la o fata umed, apoi clatiti cu apa. Lasa nici un film pe piele. Rezultate:pentru o piele clara si proaspata. Evitati conturul zona ochilor"

Nice, huh??Eu stiu ca Flormar e o firma turceasca dar totusi!!:))M-am amuzat copios!

Data viitoare va povestesc despre scrubul Flormar care nu m-a incantat nici pe departe la fel de mult!

Share:

7 comentarii

  1. nu pot sa cred =))) ce descriere hahahaha

    RăspundețiȘtergere
  2. Pixie, which part?? Imi e creierul atat de obosit la ora asta incat cu greu reusesc sa leg o fraza. Asa ca se scuza!!Dar mi-a fost teama ca daca spun iar "lasa ca il fac maine" il mai aman inca o luna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Traducere cu Google Translate... Ok, inteleg ca nu le are omu' cu engleza, dar chiar sa nu verifice inainte sa puna produsul in productie? M-am amuzat, ce-i drept!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc ca ai pus si partea cu traducerea. M-am prapadit de ras. Si review-ul mi-a placut

    RăspundețiȘtergere
  5. Exfoliantul de fata de la Flormar are 5 parabeni in compozitie.M-am ingrozit cand am vazut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu cand am citit la munca descrierile de pe tuburi m-am prapadit de ras. La asta si la ala de peeling pe care, apropo, sa nu-l cumperi, e alcool pur aproape :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh, Doamne, cat am ras de descrire =)))

    RăspundețiȘtergere