luni, 26 martie 2012

Shop Your Stash For Next Week

Sa ne prefacem ca e duminica seara si ca n-am intarziat rubrica asta cu o zi, da?? Stiu ca iar absentez nemotivat dar nu am de gand sa ma scuz. A inceput sezonul de distractie pentru mamicile cu copii si pentru asta nu imi pare rau. Stam afara cate jumatate de zi si plimbatul, alergatul dupa picea de 1 an jumate, jucatul cu mingea, datul din lopatele la nisip ma seaca de energie. Acasa ma asteapta alte activitati diverse si uite asa trec zilele. Mi-e groaza ca o sa treaca toata vremea frumoasa prea iute si o sa ma trezesc iar la sfarsit de toamna cu zile interminabile state in casa:))



Am ales sa va prezint doar ceea ce e schimbat fata de produsele de saptamana trecuta. Nu ma voi repeta cu acelasi fdt, aceeasi pudra, acelasi primer etc.

So. Lippies.





Farmasi 04, Farmasi Lip Maximizer 01, Avon Pout Cream, Flormar Supershine 21. Pretty light shades:). Toate imi plac foarte mult. Flormar 21 nu l-am mai folosit de multa vreme pentru ca iarna imi parea cam nelalocul lui:))

Eyeshadows.




Paleta Au Naturel de la Sleek pentru lookurile potolite in care ma refugiez frecvent in ultima vreme. Ador paletele Sleek pe care le am, mi-as mai dori si altele, dar avand in vedere ca nici pe astea nu le folosesc pe cat de des as putea, mai bine stau cuminte!!

Paleta de 120 pentru ca s-a pus praful pe ea de cand n-am mai deschis-o. Inca ma inveseleste cand o vad dar adevarul e ca nu am mai purtat ceva suficient de colorat de secole. Poate ar fi cazul desi vad deja privirile socate si dezaprobatoare ale mamicilor de la locul de joaca:))




Elf Blush and Bronzer.Pentru ca alt bronzer nu detin momentan si simt nevoia de unul ca sa nu mai arat atat de moarta si pentru ca blushul merge aproape la orice machiaj.

Gel linerul albastru pentru ca e aproape uscat si imi pare rau de el. O sa incerc sa il resuscitez si sa il folosesc ca tare mi-a placut la vremea lui.

Fardul crema mov Shiseido fiindca mi-e dor de prietena mea cea mai buna de la care l-am primit. Si fiindca e un produs crema si n-as vrea sa expire aproape neatins.

So these are my picks for the week. Voi ce o sa folositi intens zilele astea??

Kisses and hugs,
Deena

5 comentarii:

  1. plimbari placute.
    si eu mi-am facut postarea pt sapt asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai descris activitatile cu 'picea ta' ;))! Din your stash imi plac mult rujurile si fardul acela crema de la shiseido, am folosit unul de la o prietena si m-a cucerit. Daaar n-o sa dau prea curand 100 ron pe unul, Essence will have to work :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar trebui si eu sa incep sa folosesc produsele din colectie. Le cumperi si uiti de ele...:d

    RăspundețiȘtergere